Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_siege

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_siege
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 1 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 28 / 28 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 44 / 264 Wszystkich graczy
  • 17% Zapełnienie serwerów

Sprawdź co u nas się dzieje w

Redakcja

Pokaż ostatnie tematy

Liga typera

Pokaż ostatnie tematy

Serwery

Pokaż ostatnie tematy

Przywitalnia

Pokaż ostatnie tematy

Grafika

Pokaż ostatnie tematy

xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/04/21 w Odpowiedzi

  1. Lishu

    Propozycja zmiany

    Jak najbardziej na Tak,aktualnie gra zamienia się w szukanie przeciwnika po mapie.
    2 punkty
  2. Nick osoby degradowanej: @ `mokasyneq i @ Markoś Z jakiej rangi osoba zostaje zdegradowana: @ Admin CS:GO [JAILBREAK #2] Powód degradacji: Po rozmowie z współwłaścicielem doszliśmy do wniosku o degradację z powodu znikomej aktywności.
    2 punkty
  3. Ja to soki bardziej Tymbark kaktus Żurawina też spoczko
    2 punkty
  4. polkes

    Szybka rekrutacja

    Wymagania: -Minimalny wiek: 15* -Brak ostrzeżeń na koncie -Posiadanie sprawnego mikrofonu -Estetycznie napisane podanie * - Wymaganie ruchome. Może zostać obniżone za zgodą Opiekuna Serwera Chcesz sprawdzić czas na serwerze?? Kliknij w poniższy link: https://www.gametracker.com/server_info/54.38.58.71:27015/ Wzór Nick : Wiek: Steam/NonSteam: Ogólne doświadczenie w byciu adminem: Znajomość komend amx [1/10]: Oświadczasz znajomość regulaminów: Mikrofon [ON/OFF]: Dlaczego właśnie Ty?: Wzór i wymagania napisane przez POLKES
    1 punkt
  5. PunisherKox

    Regulamin

    Regulamin serwera JailBreak Fundamenty regulaminu 1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego obowiązywania. 2. Wchodząc na serwer odrazu akceptujesz regulamin. 3. Granie na Multi-kontach skutkuje permanentny banem. 4. Na serwerze nie ma prawa występować faworyzacja. 5. Regulamin ten obowiązuje każdego gracza jak i admina bez wyjątków. 6. Regulamin może zostać w każdej chwili zmieniony przez opiekuna serwera. 7. Każdy gracz ma tydzień na odwołanie się od bana. 8. Zabronione jest używanie wszelkich wspomagaczy. 9. Serwer służy do zabawy w nie grania pod punkty/fajki 1. Warden ma obowiązek prowadzić kreatywnie, chodzić na mapy robić RÓŻNE zabawy z regulaminu itp. a nie w kółko to samo Podstawowe komendy i zwroty na serwerze 1. Totalny bezruch - zakaz jakiegokolwiek ruchu przez TT 2. Bezruch - terrorysta może skakać, kucać, bić kosą itp. Ale nie może przemieścić się nawet o krok 3. Kucnij przytrzymaj - nakaz kucnięcia bez możliwości wstawania 4. Kucajcie - nakaz kucania i wstawania 5. Podskoczcie - nakaz jednorazowego podskoczenia 6. Skaczecie - nakaz ciągłego skakania 7. Pozycja buntu - kucnij przytrzymaj patrząc się maksymalnie w dół w totalny bezruchu CT MUSI ODWOŁAĆ POZYCJĘ BUNTU JEŚLI CHCE DALEJ PROWADZIĆ 8. TT mówi TT ginie - TT nie może używać komunikacja głosowej CT MUSI ODWOŁAĆ TT MÓWI TT GINIE żeby terrorysta mógł coś powiedzieć 9. Freekill - zabicie terrorysty bez powodu (zakaz nadużywania tej komendy przez TT po śmierci) 10. Freeday - dzień wolny, terroryści nie muszą na nim wykonywać poleceń CT 11. Warden - osoba w CT która wydaje polecenia 12.Żuchwa-jest to przyleganie brodą do danego miejsca i patrzenie maksymalnie w górę 13.Lewa skroń-jest to lewa część głowy 14.Prawa skroń-jest to prawa część głowy 15.Potylica-jest to tylnia część głowy 16.Krok przed cele- występujecie przed cele na odległość maksymalnie trzech modeli postaci. 17.Prycza - łóżko Ogólnie zasady serwera: 1CT = 3/4 TT 1. CT w pierwszej rundzie musi dać freeday'a terrorystom. 2. Terrorysta może się buntować ale nie nadmiernie (maksymalnie 3 razy pod rząd) w innym przypadku będzie to skutkować banem. 3. Przedłużanie będzie karane slay'em a potem banem. 4. Osoby bez mutacji mają zakaz nadmiernego odzywania się. 5. Na serwerze istnieje takie coś jak ,,północ'' czy ,, południe'' 6. Zakaz podszywania się pod innych graczy a tym bardziej pod administratorów. 7. TT musi wykonać polecenia wardena jak najszybszą i jak najkrótszą drogą, w przeciwnym razie może zostać zabite. 8. Wyzywanie bądź obrażanie inny graczy jest dozwolone (w ramach normy) chyba że gracz tego sobie nie życzy. 9. Zakaz używania bindów, puszczania muzyki czy używanie modulatorów głosu. 10. Faworyzacja na serwerze jest NIEDOPUSZCZALNA. 11. Każdy gracz jak i admin ma obowiązek szanować każdego gracza na serwerze bez względu na jego wiek czy głos. 12. Zakaz bugowania map, zabaw itp. TT ma również zakaz na wchodzenie do miejsc niedostępnych dla CT. 13. Zakaz proszenia admina na PW o unbana czy unmute, wszelkie takie sprawy załatwiamy przez forum. 14. Zakaz nadużywania komendy ,,kill'' w konsoli chyba że jesteś zbugowany bądź zbuntowany ale nie posiadasz broni. 15. Zakaz leczenia się na zabawach typu: FFA czy Wojna. 16. Zakaz farmienia kredytów w jakikolwiek sposób. 17. Zakaz podawania cudzych danych osobowych. 18. Zakaz reklamowania innych serwerowni ale możesz posiadać w nicku strony do grafów bądź strony hazardowe. 19. Zakaz ucieczki z serwera po przewinieniu. 20. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy jak i wychodzenia po za mapę. 21.Zakaz wyłudzania fajek 22.Jihad bomb może zostać użyty raz na daną mapę. 23.Każdy gracz do swojego podania musi wkleić przy znajomości regulaminu tą emotkę (╯°□°)╯︵ ┻━┻ 24.Poszczególna zabawa z !setday może zostać użyta jeden raz na daną mapę. Terrorysta / TT / więzień 1. Terrorysta może się buntować ale maksymalnie 3 razy pod rząd i 7 buntów na mapę. 2. Nóż, wabik, flash, smoke czy medic-shot nie są uznawane za broń. 3. Terrorysta może zostać zabity za posiadanie broni bez ostrzeżenia. 4. Zakaz spamienia i bezpodstawnego wpisywania !freekill 5. Wszystkie polecenia wardena muszą zostać wykonana jak najszybszą i jak najkrótszą drogą. 6. Zakaz wchodzenia do miejsc niedostępnych dla CT. 7. Możesz zaatakować CT a nawet go zabić gdy jest on w zasięgu twojego noża, jest to tak zwana prowokacja. 8. Nadmierne buntowanie się będzie karane banem. 9. Freeday może zostać rozpoczęty jedynie przez wardena. 10. Jeśli zbuntowałeś się masz prawo zapytać wardena czy możesz powrócić bez poniesienia konsekwencji, ale warden nie musi się zgadzać. 11. Zakaz kampienia, przedłużania, leczenia się oraz tworzenia sojuszy na zabawach. 12. Każde następne polecenie odwołuje poprzednie (nie dotyczy zabawy sajmon mówi) 13. Zakaz podpowiadania żywym graczom kiedy sam jesteś martwy. 14. Podczas zabawy z regulaminu obowiązuje bezruch chyba że warden powie inaczej. 15. Zakaz bugowania jakichkolwiek przedmiotów że sklepu. 16. Po zrespieniu przez admina, wardena bądź kupiłeś odrodzenie w sklepie masz obowiązek dołączyć do reszty TT i nie możesz się zbuntować do końca rundy. 17. Więzień będąc zbuntowany ma dążyć do zabicia strażników. Jeżeli tak się nie dzieje Administrator ma obowiązek go zgładzić. 18. Więzień, który otrzyma broń po drugim więźniu, musi się jej niezwłocznie pozbyć. 19. Zakaz bezpodstawnego wpisywania !freekill podczas normalnej rundy jak i zabawy. 19. Terrorysta może zostać zabity za: 1. Nie spełnianie poleceń wardena 2. Namawianie do buntu 3. Posiadanie broni 4. Rzucanie granatów (nie licząc w wabika i flasha) 5. Zmylanie innych TT 6. Klikanie jakichkolwiek przycisków (nie licząć freeday'i) 7. Przyznanie się do winy nawet jeśli byłeś niewinny 8. Bieganie za CT na (również na Freeday'u) 9. Wchodzenie do seecretów 10. Przedłużanie 11. Za wprowadzanie CT w błąd 12. Za bycie frajerem 13.Za wejście do GunRoom'u 14.Za kupienie czegokolwiek w jbshop KAJDANKI: Gdy CT zakajdankuje terrorystę: - odwołują mu się wszystkie polecenia jak bezruch, pozycja buntu itp. wyjątkiem jest TT mówi TT ginie - zakajdankowany terrorysta nadal bierze udział w zabawach w których nie jest wymagany ruch - po odkajdankowaniu TT wykonuje te same polecenia co reszta więźniów - uwolnienie się spinaczem jest uznawane jako bunt - zakaz kajdankowania CT -zakaz kajdankowania zbuntowanych TT Antyterrorysta / CT 1. Zanim wejdziesz do CT upewni się że masz w pełni działające słuchawki jak i mikrofon.Osoby z mutacją mają pierszeństwo w kolejności do CT. 2. Upewnij się że znasz regulamin zanim wyjedziesz do CT 3. Zakaz zabijania TT jeśli wykonują oni dobrze polecenia wardena 4. CT nie może kłamać 5. Jeśli jesteś ostatnim bądź jedynym CT nie musisz mieć wardena żeby prowadzić 6. Pozycja buntu może być daną tylko wtedy kiedy zginie jakikolwiek CT 7. CT nie ma prawa przeszkadzać wardenowi w prowadzeniu 8. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT 9. Na freeday'u możesz zabić TT jeśli poczujesz się zagrożony 10. Jeśli nie jesteś pewny na 100% nie zabijaj TT 11. Nie prowokuj TT 12. Nie podchodzi na odległość bicia kosą do TT 13. Nie zmylaj TT kiedy warden prowadzi 14. Nie uczestnicz w zabawach z TT 15. Jeśli zrobisz freekilla masz obowiązek dać poszkodowanemu freeday'a w następnej rundzie 16. Zakaz zagłuszania strzelając z broni Warden / Prowadzący 1. Warden ma obowiązek prowadzić kreatywnie, chodzić na mapy robić RÓŻNE zabawy z regulaminu itp. a nie w kółko to samo 2. Żeby zostać wardenem wpisz !w 3. Żeby zostać zastępca wardena wpisz !d 4. Kiedy ktoś prosi o powtórzenie polecenia masz obowiązek je powtórzyć (chyba że już raz to zrobiłeś to nie musisz) 5. Zakaz ,,przymykania oka'' na graczy których szczególnie lubisz, jest to faworyzacja 6. Twoje polecenia muszą być jasne i zrozumiałe 7. Musisz prowadzić kreatywnie, nie możesz wydawać na początku rundy, jak i przez całą mapę tych samych poleceń przez całą mapę 8. Zabawy z regulaminu jak i mapy rozpoczynamy słowami ,,rozpoczynam zabawę w...''. ,,teraz pobawimy się...'' itp. 9. Zakaz robienia w kółko zabaw w których zabijasz TT i dostajesz za to kredyty, to nie o to w tym chodzi żeby tylko farmić kredyty 10. Jedyne komendy do odwołania to: TT mówi TT ginie oraz pozycja buntu 11. Jeśli prowadziłeś na poprzedniej mapie a są chętni to daj im się pobawić 12. Nie możesz zabronić terrorystą pisania na czacie 13. Nie możesz okłamywać TT pod żadnym względem 14. Nie możesz włączyć !setff w celi jest to traktowane jako masowy freekill. 15. Wydawanie poleceń których TT nie jest wstanie wykonać jest zabronione 16. Kiedy zostanie ostatnio TT masz obowiązek powiedzieć ,,masz życzenie': i spełnić je, chyba że terrorysta jest zbuntowany 17. Nie bądź dupkiem 18. Polecenia - na serwerze nie używamy komend/poleceń do odwołania a więc nie trzeba nic odwoływać (wyjątkiem jest TT MÓWI TT ginie oraz pozycja buntu) 19. Każde następne polecenie odwołuje poprzednie (wyjątkiem jest zabawa w sajmon mówi) 20. Warden może odliczać po każdym poleceniu ale nie musi (wyjątkiem są zabawy z regulaminu tam wogóle nie trzeba) 21.Warden dąży do tego by został jeden TT i miał on życzenie 22.Zakaz używania !setff w innych okolicznościach, niż do zabaw. 23.Podczas zabaw typu quiz prowadzący ma obowiązek zadawać pytania na które zna odpowiedź, inaczej pytanie jest nieważne. 24.Na adminowskim chowanym musi być conajmniej 60 sekund 25. Dozwolone są max. 3 komendy na raz w celi czyli np. ,,Macie bezruch w celi skacząc i kucają na przemiennie" Jeśli warden zginie to: - odwołują się wszystkie polecenia z wyjątkiem TT mówi TT ginie oraz pozycji buntu - żeby przyjąć prowadzenie należy wpisać !w chyba że wcześniej wpisałeś !d Ostatnie życzenie 1. Ostatni terrorysta ma zawsze prawo do ostatniego życzenia chyba że jest freeday bądź jest zbuntowany 2. Cześć życzeń można znaleźć pod komendą !lr 3. TT w ostatnim życzeniu ma prawo przejąć kontrolę na 3min, przejmuje on wtedy kontrolę nad wszystkim żyjącymi CT na 3minuty 4. Życzenie nie może obrażać innych graczy (chyba że jest to czysto żartobliwe) 5. TT nie musi nic mówić żeby zabić CT i będzie to traktowane jako życzenie 6. Terrorysta może wybrać freeday dla max. 2 osób albo dla wszystkich 7. Po wybraniu życzenia z !lr jest zakaz unikania walki 8. Życzenie nie może wymagać admina na serwerze (są wyjątki) 9. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie ale nie na następnej mapie 10. Jeśli życzenie jest wulgarne bądź kogoś obraza CT nie musi go spełnić 11. Życzeniem może być zabawa z regulaminu/mapy bądź menu zabaw w następnej rundzie 12. Bądźcie kreatywni 13.Życzenie jest tylko jedno. 14.TT powinien sprecyzować kiedy ma zostać spełnione jego życzenie. Zasady dla Adminów 1. Admin ma obowiązek pomagać graczom 2. Admin nie może ufać słowom graczy potrzebuje on dowodów w postaci SS bądź demka żeby wymierzyć karę dla gracza 3. Admin nie ma prawa faworyzować żadnego gracza 4. Admin ma obowiązek dawać przykład graczom jak i innym admina 5. Stanowisko admina ma służyć graczom serwera, a nie sobie i swoim zachcianką 6. Admin także podlega regulaminowi za jego nie przestrzeganie grozi utratą posady 7. Jeśli na ma chętnych do CT admin ma obowiązek wejść i prowadzić 8. Admin nie ma prawa zbanować innego admina 9. Admin nie ma prawa nadużywać swoich przywilejów 10. Admin ma obowiązek przynajmniej raz na 2 dni wejść na forum 11. Każdy człowiek administracji ma obowiązek wypowiedzenia się w podaniu na admina w przeciągu 72 h 12. Admin ma obowiązek nadawania jasnych i wyraźnych powodów banów 13. Jeśli admin nie ma 100% pewności nie ma prawa zbanować gracza 14. Admin ma zawsze rację 15.Admin nie musi się zgadzać by zrobić adminowskiego chowanego Zabawy: 1.Pierwsza reakcja-Zabawa polega na podaniu przez osobę prowadzącą komendy do wykonania po słowach pierwsza reakcja. Osoba, która pierwsza wykona daną reakcje ginie. 2.Ostatnia reakcja-Zabawa polega na podaniu przez osobę prowadzącą komendy do wykonania po słowach ostatnia reakcja. Osoba, która ostatnia wykona daną reakcje ginie. 3. Pierwsza/ostatnia reakcja bez zabijania/na wybieranie - Te same zasady co powyżej tylko osoba co wykona polecnie pierwsza/ostatnia wygrywa i wybiera np.zabawe z mapy/regulaminu bądź wybiera 2 osoby z TT do zabicia. 4. Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi. 5. Krwawe słówka - osoby, która napiszą bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo, giną. 6. Dyktando - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) zdanie jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi. 7. Marynarz - każdy więzień podaje liczbę od 1 do x. Następnie prowadzący odlicza od danej osoby. Osoba, na którą padnie ginie. 8. Odwrotność - prowadzący wydaje polecenia, które więźniowie muszą w przeciwny sposób np.Podskocz-kucnij 9. Sajmon Mówi - zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostało poprzedzone ową frazą, giną.By zakończyć sajmona trzeba powiedzieć "sajmon mówi zakańczam zabawę w sajmon mówi" 10 Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla 3 osób, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2, po wystrzelaniu kuli z broni prowadzącego lub na jego komendę. Jeżeli wszyscy napiszą taką samą liczbę, np. 1 (1 1 1 na czacie) to ostatnia osoba ginie. Jeżeli jedna osoba napisała inną liczbę niż pozostali np. 2 (1 2 1 na czacie) to zostaje zabita. 11Sąd - więzień musi wywinąć się w sprytny/śmieszny pomysł z oskarżeń zarzucanych przez strażników 12 Pary - więźniowie na komendę/wystrzał prowadzącego mają wskoczyć na siebie, osoba bez pary lub osoba, która wykona to ostatnia ginie. Zabawa jest przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów. 13 Owoc lub warzywo - prowadzący podaje na chatcie ogólnym 3 pierwsze litery jakiegoś owocu lub warzywa, a więźniowie muszą podać słowo (owoc lub warzywo), które się na takie zaczyna. Pierwsza osoba wygrywa zabawę. 14. Państwa - prowadzący podaje stolicę, a więźniowie muszą podać jakie to państwo (należy napisać na chatcie państwo zgodnie z pisownią ortograficzną polską, Paryż =/= Paryz, liter pochodzących z innych alfabetów niż polski nie trzeba pisać. 15. Stolice - te same zasady co wyżej lecz zamiast państwa, więźniowie podają stolicę 16.Mam talent - więźniowie muszą zaprezentować swój talent (zaśpiewać, powiedzieć kawał itd.), osoba z najciekawszym talentem, który przypadnie do gustu strażnikom wygrywa (zakazuje się puszczania bindów itp.). 17. Kuleczki - prowadzący ma za zadanie wystrzelać określoną ilość naboi z pełnego magazynka danej broni. Po wystrzeleniu więźniowie zgadują, ile ma obecnie naboi. Osoba, która wskaże liczbę najbliższą lub dokładną wygrywa (w tej zabawie nie liczymy ogólnych naboi tylko te, które ma przeładowane, np.: wystrzelono 20 naboi z m4a4, więc poprawną odpowiedzią będzie 10, bo mieści w sobie 30 naboi). 18.Wojsko-Osoba prowadząca zostaję dowódcą armii i wydaje polecenia. Więźniowie , którzy się zawahają lub wykonają źle polecenie giną. Wszystkie inne polecenia takie jak :w lewo, w prawo , obrót w lewo, obrót w prawo. Są to tzw. zmyłki więźniowie mogą zostać zabici gdy wykonają tzw. zmyłkę Dowódca ma do dyspozycji sześć poleceń: -W lewo zwrot-Więźniowie obracają się o 90° w lewo -W prawo zwrot-Więźniowie obracają się o 90° w prawo -W tył zwrot-Więźniowie obracają się o 180° -Baczność-Więźniowie podążają celownikiem za osobą prowadzącą -Podskocz-Więźniowie muszą raz podskoczyć 19.Master chef- więźniowie proponują co by zaserwowali strażnikom na lunch lub menu całodniowe (śniadanie, 2 śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, deser, kolacja) Wygrywa osoba z najciekawszym menu. 20. Quiz - prowadzący lub osoba przez niego wskazana zadaje określone pytania więźniom, na które muszą udzielić odpowiedzi by przeżyć. 21.Quiz skakany-Prowadzący zadaje pytanie z kategorii ogólnej osoba z TT jeśli zna odpowiedz podskakuje wygrywa TT, który odpowie poprawie na 3 pytania bądź gdy odpowie poprawnie. 22 Wyścig wieżyczek - więźniowie dobierają się w pary a następnie mają za zdanie przebiec na sobie określony przez osobę prowadzącą dystans, jeżeli spadną, muszą zacząć od nowa. Wygrywa pierwsza para. Zabawa przeznaczona tylko dla parzystej liczby więźniów. 23. Wybitny skoczek – więźniowie mają skoczyć do basenu w jak najbardziej ciekawy sposób. 24. Rymy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest zrymowanie go. 25. Synonimy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest podanie synonimu do tego słowa (o tym samym znaczeniu). 26. Antonimy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest podanie antonimu do tego słowa (o przeciwnym znaczeniu). 27. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki. 28. Kawały-TT mówi kawał, jeżeli CT uzna, że jest dobry to więzień żyje,a jeżeli CT uzna, że jest nieśmieszny to ginie. 29. Prawda/Fałsz- Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawę na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, niebieski oznacza prawdę. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź. 30. Kolorki- Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie. 31.Co mam w ręku - W tej zabawie chodzi o to, że każdy z TT odwraca się plecami do prowadzącego. Prowadzący pyta co mam w ręku (m4, pistolet czy nóż) jeżeli trafi przeżyje jeśli nie to ginie. 32.Czarne góry - Zabawa opierająca się na kolorze czarnym mianowicie jeżeli warden wypowie kolor czarny wszyscy TT muszą kucnąć przytrzymać kto nie zdąży zginie po 2 sekundach, jeżeli kucniesz nie na właściwy kolor również zginiesz. 33.Języki świata - Zabawa opierająca się na językoznawstwie (Przykładowo co znaczy po Polsku Parzałsta (Język Rosyjski) = Proszę). 34.Piwko/batony - Zabawa polega na tym samym, CT piszę literkę na say'u i terrorysta, który napisze pierwszy na tą literkę piwo polskie, lub baton wybiera osobę do zabicia. Np: CT: w / TT: warka. 35.Niechciany żyd - Prowadzący wybiera 2 terrorystów tzw. żydów ustawia ich w 2 różnych miejscach i każe terrorystą wybrać kogo bardziej lubią - żyd przy którym będzie mniej osób ginie. 36.Pokemony - Prowadzący wybiera 2 przywódców pokemonów którzy wybierają po kolei resztę terrorystów do swoich drużyn. Następnie przywódcy wybierają który pokemon z ich drużyny walczy (może wybrać siebie). Wybrane pokemony walczą ze sobą ten który przeżyje wraca do drużyny i cykl się powtarza dopóki jedna z drużyn przegra. 37.Dokończ zdanie - Warden pisze część zdania , a tt musi je dokończyć. Wygrywa tt który dokończy je najciekawiej/najśmieszniej. 38.Zdrajca - Jeden z CT zostaje zdrajcą ( musi to napisać na chatcie drużynowym że nim jest ) a zadaniem tt jest odgadnięcie kto jest zdrajcą stając koło danego ct. Przeżywają ci którzy zgadną kto jest zdrajcą. 39. Wyścig na plecach - Więźniowie ścigają się w parach na wyznaczonej trasie (jeden na kucaka, drugi na jego plecach). Nie może żaden przy tym spaść, bo inaczej przegrywają. 40. Autka - Zabawa polega na tym, że warden pisze literę na czacie, np. O. Terroryści muszą na czacie na tę literę napisać markę jakiegoś auta. W tym przypadku może to być Opel. Osoba, która jako pierwsza poprawnie napisze markę samochodu na podaną przez wardena literę na czacie, wybiera maksymalnie 3 terrorystów do zabicia. 41.Zarażony-Zabawa polega na tym że osoba prowadząca oddaje pustą broń dla jednego z TT. Następnie wyznacza teren po którym TT może się poruszać, prowadzący podaje czas powiedzmy 10 sekund i osoba która będzie posiadać pustą broń po tych 10 sekundach ginie. Osoby, które opuszczą teren wyznaczony przez prowadzącego giną. 42.Mistrz painta-Prowadzący daje więźnia marker i po kolei więźniowie rysują swój obrazek.Wygrywa więzień, którego obrazek spodoba się prowadzącemu. 43.Sniper- Prowadzący wybiera broń snajperska.(Do wyboru ssg 08,AWP)Następnie wyznacza punkt A, z którego więźniowie będą musieli się dostać do punktu B.W czasie kiedy więźniowie będą próbować przedostać się z punktu A do punktu B prowadzący ma za zadanie zabić jak najwięcej osób ze swojej broni. 44.Podłoga to lawa-Prowadzący może w każdym czasie powiedzieć (Nie obowiązuje podczas pozycji buntu) "podłoga to lawa" .Więźniowie mają 5 sekund by nie znajdować się na ziemi, osoby, które znajdują się na ziemi/podłodze zostają zabite. Bany !!! Admin ma prawo zbanować za coś czego nie ma w regulaminie !!! W większości przypadków admin ma dostosować bana/muta do przewinienia. 1. Reklama innych serwerów Perm 2. Używane jakichkolwiek cheatów Perm 3. Spamowanie komendami w stylu !what bądź freekill Ban 360 4. Bycie debilem ban do 7 dni We wszystkich innych przypadków Admin ma dostosować karę ,,według uznania''
    1 punkt
  6. Imię: Bartek Wiek: 16 Nick z gry: legendary Link do profilu GT : https://www.gametracker.com/player/legendary/91.224.117.26:27090/ Steam ID: STEAM_0:0:11101 Czy dostałeś kiedyś bana/mute na serwerze?: Nie Doświadczenie w byciu adminem?: nie ale szybko się uczę Oświadczasz znajomość regulaminu?: Tak (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Dlaczego Ty?: po 1 lubię ten serwer i będę spędzał na nim dużo czasu po 2 często jestem świadkiem łamania regulaminu i chciałbym temu zapobiegać po 3 mam spore doświadczenie jeżeli chodzi o serwery typu JB po 4 staram się pomagać nowym graczom po 5 chciałbym spróbować sił w byciu administratorem Ile czasu dziennie mógłbyś poświęcić na serwer?: 4/5 h Mikrofon ?(Mutacja): tak Znajomość SM (w skali 1/10): 3 /10 Kontakt: Steam/discord/Facebook/Messenger
    1 punkt
  7. polkes

    Skarga

    Błędy błędami, jednak należy je ograniczyć do minimum. Skarga jest niesłuszna więc zostaje odrzucona. Ban na Ct zostanie zdjęty, gdy ogarniesz mikrofon.
    1 punkt
  8. Lishu

    Skarga

    Ban jak najbardziej słuszny, gracz kompletnie nie ogarnia, zacina się przez co jest masa buntów. Niech posiedzi gdy będzie mniej graczy bądź poogląda jak inni prowadzą i może próbować ich naśladować. Brak kreatywnego prowadzenia, ciągła monotonia.
    1 punkt
  9. TenSpeedy

    Skarga

    Może nie powinienem sie wtrącać ale jednak musze. Palcio będe szczery, uczysz sie grać w ct już około 2 miesiące a dalej popełniasz mase głupich błędów, trzeba ci powtarzać coś 10 razy zanim zrozumiesz, a o mikrofonie już nawet nie wspomne... Jak dla mnie ban słuszny, często widywałem go w ct i praktycznie nigdy nie ogarniał.
    1 punkt
  10. Pedroo

    Skarga

    Byłem przy tej sytuacji, a tak wogóle to ja byłem tym freedayem. Nie czuje się urażony bo wiem że każdemu zdarza się popełniać błędy. Co do mikrofonu to faktycznie mógłbyś w jakiś sposób go poprawić. Dajmy palciowi jeszcze szansę się wykazać. Pozdrawiam
    1 punkt
  11. Dzięki za propozycję podczas dodania nowych modeli na pewno coś z tego wybiorę.
    1 punkt
  12. Luis Enrique

    Skarga

    Nie dostałeś tylko za to bana, dostałeś za całokształt, masz mikrofon jakby w mikrofali Cię trzymali, jesteś jedyną osobą z którą nikt nie chce chodzić do ct bo nie ogarniasz, cały czas giniesz jako pierwszy, co chwilę popełniasz błędy prowadząc. Po dostaniu twojego bana każdy się cieszył że nie będziesz na siłę chodził do CT
    1 punkt
  13. @ KsiadzTenSam - Szlugi dac glos nr 473
    1 punkt
  14. WZÓR NA SZLUGI @ snuff - Odbieram szlugi Głos nr 472
    1 punkt
  15. Hejka wszystkim! W dzisiejszym artykule chciałbym wam trochę przytoczyć militarny zakątek naszego niezbyt lubianego sąsiada jakim jest Rosja. Oto co dzisiaj dla was przygotowałem A więc zacznijmy od tego, że nie od dzisiaj wiadomo. iż Rosja jest jedną z potęg militarnych na całym świecie. Dysponują oni ogromnym arsenałem, który przewyższa wszelkie możliwości każdego kraju - no może poza Stanami Zjednoczonymi z racji ich rozwijającego się przemysłu zbrojeniowego w szalonym tępię. Aczkolwiek dzisiaj nie o tym. Czy zdawaliście sobie kiedyś sprawę, jak wygląda podstawowy arsenał armii Rosyjskiej? Nie od dziś wiadomo, że każdy z nas boi się ich tajnej broni jaką jest broń nuklearna aczkolwiek nie do końca jest to potwierdzona informacja odnośnie posiadania tego. Jeżeli jednak przyjrzymy się troszkę bliżej ich wyposażeniu możemy dojść do pewnego wniosku, który od razu się nasuwa - Jak taki zacofany kraj ze wschodu może posiadać naprawdę dobry sprzęt wojskowy? Otóż jak się okazuje może i to nie pojedynczy lecz posiada go całą masę. Po krótce przedstawię wam ich sprzęt oraz pojazdy jakimi dysponują Siły Rosji stanowią drugą, po Stanach Zjednoczonych, militarną potęgę świata. Na wyposażeniu rosyjskich sił zbrojnych znajdziemy nie tylko rozwiązania pochodzące jeszcze z epoki ZSRR, ale i znacznie nowocześniejsze elementy uzbrojenia. Pierwszym z nich jest nowoczesna Armatohaubica samobieżna 2S35 Koalicja-SW. Już sama nazwa brzmi dość groźnie nieprawda? Niestety jest czego się bać : Nowoczesna armatohaubica 2S35 Koalicja-SW to następca dotychczasowo wykorzystywanych w armii Rosji haubic 2S19 Msta-S. O ile jednak 2S19 Msta-S był jednostką załogową, to Koalicja-SW jest haubicą z bezzałogową wieżą wyposażoną w zupełnie nową armatę 2A88, kaliber 152 mm. Sprzęt wyposażony został w system automatycznego ładowania amunicji zapewniający szybkostrzelność rzędu 10, 16 czy nawet 22 strzałów na minutę (różne źródła podają różne wartości, 22 strzały to wartość podawana przez źródła rosyjskie, najprawdopodobniej propagandowo przeszacowana). Wydłużona lufa (o długości prawdopodobnie 54 kalibrów) ma nowatorski system chłodzenia i pięcioszczelinowy klasyczny hamulec wylotowy. Wiele szczegółów tej konstrukcji nie jest znanych. Ostatnio (w ubiegłym roku) Rosja zaprezentowała również tę haubicę na podwoziu kołowym. Strzelać z niej można wieloma typami amunicji: klasyczną odłamkowo-burzącą, jak również amunicją dymną, oświetlającą, czy nawet nuklearną, bądź naprowadzanymi (laserowo lub za pośrednictwem satelitarnej sieci GLONASS) pociskami precyzyjnymi. Jej zasięg przy zastosowaniu standardowej amunicji to ok. 40 km. Nowy pokładowy system kierowania ogniem może otrzymywać wskazania celów z różnych źródeł (odrębnych stacji dowodzenia, wysuniętych punktów zwiadowczych itp.). Kolejnym pojazdem jaki chciałbym wam przedstawić jest Bojowy wóz piechoty Bumierang-25. Ciekawa nazwa jak na opancerzony transporter prawda? Jest to bojowy wóz piechoty średniej kategorii wagowej, który jest porównywany do amerykańskiego Strykera z racji swojego pancerza. Cechą niespotykaną w dotychczasowych, poradzieckich systemach jest znaczne zwiększenie ochrony załogi i przewożonego oddziału desantowego, poprzez zastosowanie m.in. rozwiązań konstrukcyjnych zwiększających odporność np. na miny (specjalny profil podwozia podobny do amerykańskich wozów typu MRAP. W przeciwieństwie do wspomnianych amerykańskich Strykerów, Bumierangi nie są póki co wyposażone w aktywne środki samoobrony. Bazowym uzbrojeniem tego wozu jest bezzałogowa lekka wieżyczka z armatą 30 mm i karabinem maszynowym 7,62 mm. Warto tutaj dodać, że z racji swojego zaawansowanego systemu obrony załogi może on konkurować z naszym szeroko rozpowszechnionym i znanym KTO Rosomak, który zdobył wielką popularność poza granicami naszego kraju. Dla porównania poniżej przedstawiam wam fotografię wspomnianego Rosomaka, który na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie lecz w środku ma całkiem mocne uzbrojenie Bojowy wóz piechoty Kurganiec-25 Średni bojowy wóz piechoty na podwoziu z trakcją gąsienicową, zdolny do przewożenia do 7 żołnierzy desantu (plus 3-osobowa załoga). Bazowe uzbrojenie tego wozu to bezzałogowa wieża Bumierang-BM, ta sama, którą mieliśmy okazję zobaczyć na wcześniej zaprezentowanym BWP Bumierang-25. Ch-47M2 podwieszona na samolocie bojowym MiG-31K Zastanawiacie się na pewno skąd taki dziwny skrót i co ona może oznaczać? Pewnie kolejny opancerzony pojazd lub czołg? Niestety tutaj muszę was zmartwić, ponieważ nie jest to żaden skrót od pojazdu czy czołgu. Nie jest to w w tym przypadku także szeroko rozumiany samolot, który jest wspomniany w nazwie a mianowicie MIG a podwieszony pod nim hipersoniczny pocisk rakietowy Ch-47M2 Kindżał. Dziwna nazwa prawda? Przy pomocy tego dziwnie brzmiącego pocisku rosyjska armia może razić cele w promieniu 1500-2000 km. Robi wrażenie prawda? Warto tutaj dodać, że zasięg ten dotyczy miejsca z którego pocisk został wystrzelony. Ale co to tak naprawdę oznacza w praktyce - pocisk wystrzelony z operujących na wodach międzynarodowych lub z terytorium rosyjskiego (w tym z Obwodu Kaliningradzkiego) może osiągnąć cele znajdujące się praktycznie w całej kontynentalnej Europie. Prędkość pocisku w różnych fazach lotu może dochodzić do 10 Ma (liczba Macha 1 Ma = 1 x prędkość dźwięku). Ciężki wóz bojowy piechoty T-15 Armata Ale wrócimy już na ląd - przechodzimy tutaj już do znacznie cięższego i bardziej opancerzonego sprzętu jakim jest Ciężki wóz bojowy piechoty pod popularną nazwą T-15 Armata. O ile wcześnie wspomniane przeze mnie BWP to pojazdy średnie tutaj już mamy do czynienia z naprawdę zaawansowanym i konkretnym sprzętem. Jednostka ta posadowiona jest na identycznym podwoziu gąsienicowym, co najnowszy rosyjski czołg podstawowy T-14 Armata. Jego bazowe uzbrojenie to bezzałogowy moduł bojowy Erona z działkiem AP 2A42 o kalibrze 30 mm, który posiada zapas aż 500 pocisków o skutecznym zasięgu 4 km. Każdy z was powie - Ale to co jest 4 km? W terenie podczas walki zasięg 4 km okazuje się dość dalekim dystansem na jakim możemy operować ogniem nie obawiając się o to, że wykryją nas jakiekolwiek radary przeciwnika. Dodatkowym uzbrojeniem są przeciwpancerne pociski kierowane Kornet na dwóch podwójnych wyrzutniach oraz karabin maszynowy PKTM kal. 7,62 - ten sam, co w przypadku wymienionych wcześniej nowych BWP w armii rosyjskiej. Wygląda dość groźnie prawda? Myślę, że nikt z nas nie chciałby kiedykolwiek mieć styczności z tak potężnym i ciężkim wozem piechoty :). Czołg podstawowy T-14 Armata Przejdźmy teraz do pojazdu, który na pewno w jakimś stopniu zna i kojarzy chociażby z serialu "Czterej Pancerni i pies" A jest nim czołg gąsienicowy T-14. Maszyna ta bazuje na koncepcji uniwersalnego podwozia ciężkich pojazdów bojowych Armata, które przedstawiłem wcześniej. Cechą, jaką odróżnia ten czołg od innych rosyjskich konstrukcji jest fakt posiadania bezzałogowej wieży czołgu, która z połączeniem z odseparowaną załogą od składu amunicji czyni ten czołg praktycznie niezniszczalnym na polu walki w przypadku jej trafienia. Zasięg jakim jest w stanie operować ten czołg to aż 500 km - jego głównym uzbrojeniem jest jego nowa gładkolufowa armata 2A82 kal. 125 mm. Mamy tutaj więc do czynienia z naprawdę konkretną jednostką, która prawdopodobnie stawi czoła niejednemu zagrożeniu jakie go spotka. Warto tutaj również dodać, że w przyszłości planowane jest użycie armaty o znacznie większym kalibrze a mianowicie kal. 152 mm. Rakiety Iskander-M Każdy z nas na pewno słyszał o słynnych rakietach, które posiada opisywana dzisiaj armia. Nie jednokrotnie mogliśmy spotkać się z nimi czy to w różnego rodzaju grach, czy też w seriach filmów o tematyce wojennej. Każdy z nas słysząc nazwę Iskander od razu na pewno przed oczyma ukazują wam się ogromne rakiety, które mieliśmy okazję gdzieś ujrzeć. Skojarzenie jest jak najbardziej trafne, ponieważ rozmiar tych rakiet jest nieporównywalny z jakimikolwiek rakietami, którymi operuje nasza armia. Ale teraz przejdźmy do specyfikacji : Pociski balistyczne krótkiego zasięgu (SRBM) instalowane są na mobilnej platformie samochodowej w celu łatwiejszego przemieszczania się z rejonu wykrywania po wystrzeleniu - Taki zestaw od razu po wystrzeleniu musi zmienić swoją pozycję, aby nie został zniszczony. Oficjalnie (zgodnie z traktatem INF) pociski SRBM nie mogą mieć większego zasięgu niż 500 km, jednak znany jest fakt zejścia tej rakiety z wyznaczonego toru podczas prób poligonowych, w efekcie czego Iskander-M spadł w miejscu znajdującym się w odległości ponad 680 km od miejsca wystrzelenia. Pociski Iskander-M ze względu na możliwość osiągania dużych prędkości są uznawane za jedne z trudniejszych do przechwycenia i neutralizacji. Nastroju nie poprawia fakt, że praktycznie cała Polska znajduje się w zasięgu głowic bojowych Iskanderów-M stacjonujących w rosyjskim Obwodzie Kaliningradzkim. T-90M Nazwa brzmi znajomo nie prawda? Jeżeli czytając tą nazwę czołgu przychodzą wam myśli do głowy - Przecież ten sam model posiada nasza armia to jest to bardzo dobra myśl i idealne spostrzeżenie. Jako ciekawostkę warto tutaj dodać, że Polska Armia odkupiła od armii rosyjskiej wiele sprzętu w tym także czołgi i jednym z takich wynalazków jest czołg T90, który do dnia dzisiejszego jest rozwijany i modernizowany w polskich zakładach przemysłu obronnego. Ale przejdźmy teraz do rzeczy - Co prawda czołg T-90 w pierwszej wersji pojawił się na uzbrojeniu sił zbrojnych Rosji jeszcze w ubiegłym wieku, to jednak okazała się to konstrukcja podatna na daleko idące modernizacje i usprawnienia, czego wynikiem jest najnowsza odmiana tego czołgu T-90M Proryw. W swojej aktualnej odmianie, zaprezentowanej w 2017 roku, wyposażony został w wielowarstwowy pancerz nowej generacji, wspomagany przez elementy pancerza reaktywnego 4S23 Relikt, co jest rozwiązaniem lepszym (i cięższym) od pancerza Kontakt. Wyrzutnie rakiet RS-24 Jars Myśleliście, że rakiety typu Iskander są ogromne? To mam dla was coś znacznie większego i posiadającego znacznie większy zasięg a mowa tutaj oczywiście o wyrzutni rakiety typu RS-24 Jars. Pocisk ten został wprowadzony do służby w XXI wieku i został ogłoszony jedną z najpotężniejszych broni w arsenale rosyjskich wojsk strategicznych. Oczywiście nie chcę tutaj nikogo straszyć ale mamy tutaj do czynienia z rozwojową wersją systemu Topol-M o zasięgu ok. 10000 km, zdolnego do przenoszenia głowic termojądrowych typu MIRV (do sześciu głowic w jednej rakiecie). Tak potężna broń jest w stanie przeciwdziałać nawet największym siła, jakie posiada całą armia w Europie oraz armia Stanów Zjednoczonych, Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie nigdy konieczności używania tak śmiercionośnej broni jaką posiada armia Rosyjska. Na dzisiaj to wszystko co dla was przygotowałem. Każdy ten sprzęt robi ogromne wrażenie prawda? Nie od dziś wiadomo, że Rosja jest jedną z największych potęg militarnych. W związku z tym wiele armii może tak naprawdę tylko się uczyć w jaki sposób produkować czy też modernizować sprzęt aby siał panikę na świecie. Warto tutaj sobie jednak zadać jedno podstawowe pytanie - Czy to wszystko naprawdę jest w arsenale armii Rosyjskiej? Na to pytanie niestety do dzisiaj nikt nie jest w stanie sobie odpowiedzieć - Wielu znawców podaje, że jest to tylko typowy straszak ze strony Rosji i tak naprawdę nie posiada ona aż tak silnego i napakowanego złem arsenału. Miejmy tylko nadzieję, że nigdy nie przyjdzie nam tego sprawdzać, ponieważ na pewno nikt z nas nie chciałbym przeżyć III wojny światowej. Na dzisiaj to wszystko co dla was przygotowałem Mam nadzieję, że spodoba wam się takich parę ciekawostek z mojej strony. Pozdrawiam was serdecznie ! Źródła : Google grafika, Komputer świat, Polska Zbrojna, strony poświęcone militariom.
    1 punkt
  16. misiek223

    Propozycja zmiany

    ja tam jestem jak najbardziej za, w koncu dm przyzwyczail nas do tego ze jest kazdy na kazdego Trudniej będzie zapamiętać wszystkie respy - to jest kolejny atut ochronka jest wiec nie widzę problemu @ sgg lolek CS 1.6 to co napisales jest bez sensu xD przeciez jak raz bedzie wlaczone raz wylaczone to ludzie sie nie połapią i pojda tam gdzie jest kazdy na kazdego. A czym wiecej ludzi to chyba jeszcze lepiej jak jest kazdy na kazdego wtedy to bedzie skillowo a nie kampienie na fragi w piachu na długiej ...
    1 punkt
  17. sgg lolek

    #840 Pytanie na dziś

    Perła export albo desperados a z bezprocentowych Tymbark Lipton
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Mi pasuje, chociaż nie wierzę w tę "potęgę". Rosja zawsze szła w ilość, nie w jakość.
    1 punkt
  20. "Nick" Majaczysz" - Odbieram szlugi Głos nr 467
    1 punkt
  21. Nick: Wyindywidualizowany Z jakiej rangi rezygnujesz?: @ Admin CS 1.6 [Cod Mod 401] Powód: Powodów jest dużo kilka z nich : - jest zrobiony konkurs na top15 i codtop15 ludzie farmią sobie po nocach i są pierwsi - właściciel ma strasznie mało czasu na serwer ( a to źle zwłaszcza że to cod który potrzebuje dużo czasu ) ja rozumiem pracuje lecz jest też niby 2 właściciel - Kolejna rzecz serwer bardzo często stoi pusty, lub grają na nim po 3 osoby, co na dłuższą metę jest bezsensu - Przed oficjalnym startem prosiłem go o naprawienie dmg powiedział że to zrobi i do teraz jest to nie naprawione Wymieniać mogę dalej lecz chyba nie ma to sensu, szkoda bo chciałem sobie pograć na codzie
    1 punkt
  22. WZÓR NA SZLUGI @ snuff - Odbieram szlugi Głos nr 462
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
  26. 1 punkt
  27. 1 punkt
  28. PunisherKox

    Changelog

    2020-02-28 Zostały zmienione ceny poszczególnych przedmiotów w !jbshop
    1 punkt
  29. palcio

    Skarga

    Dziś dokładnie około godziny 13 administrator "WYINDUALIZOWANY" dał mi bana na ct powód nie ogarniasz w całej sytuacji chodziło o to że na mapie był 'bunt' podczas buntu został zabity free day który był w dzwiach gr w którym znajdował się buntownik zabiłem free daya po czym buntownik zabił mnie a wyindualizowany wlepił mi perma na ct przyznam że troche przesadziłem i go obrazilem ale nie chce mi sie po raz 3 od 2 mięsięcy prosić o ub do ct pozdrawiam
    0 punktów
  30. 2021-03-04 @ Markoś Jak i @ `mokasyneqzostają zdegradowani za znikomą aktywność na serwerze.
    0 punktów
  31. KsiadzTenSam

    Skarga

    Co do @ palcio chvialbchciałbym powiedzieć że skargi piszemy ze wzorem Chłopak uczy się prowadzic nie jest lubiany bo popelnia błędy ale kazdy je robi. Nawet Polkes czy Kaczorek czy ja ty i cala reszta. Dajmy mu się uczyć na swoich błędach. Wiem jak prowadzi Palcio i stara się jak na swoje możliwości @ El Jokeros Nie ładnie tak mówić jesli jest sie pozwanym o skargę. Nikt nie chce chodzić do CT chłopak ma chęci to wchodzi nie karajmy go za chęci jego
    0 punktów
  32. Bango

    Podanie o administratora

    Jestem na tak I ogólnie nie wiem ale wydaje mi się że @ `mokasyneqty o gt się nie wypowiadaj bo przy twoim jest każde dobre i na nie pod podaniem piszesz każdemu ... +wiek -Sm +Gt -Aktywność forum ale da się to przecież nadrobić +Regulamin @ `mokasyneqDokładnie Spłakałem się i co ?
    0 punktów
  33. +wiek +ogarnięty gracz +mutacja +aktywność, dobra lecz grasz dopiero od tygodnia +dlaczego ty +znajomość regulaminu -sm -niechlujne podanie/mała aktywność forumowa -doświadczenie Jestem na TAK, ale proponuję być więcej aktywny na forum E tam czepiasz się estetyki jakby to był powód żeby mu bana dać, i aktywność na forum można poprawić
    0 punktów
  34. `mokasyneq

    Podanie o administratora

    na nie -konto pod podanie -staż na forum -aktywność na forum -brak doświadczenia -sm -podanie napisane na odwal +bardzo dobre gt @ Bango już się popłakałeś?
    0 punktów
  35. Luis Enrique

    #61 Utwór Tygodnia

    Słuchałem osobiście kilka razy lecz jakoś nie podeszło mi
    0 punktów
  36. Drewienko On 24

    [Multi Admin] Nick

    Nick : DREWIENKO ON 240 FPS Wiek:15 Steam ID:https://steamcommunity.com/profiles/76561199142225581/ Na ilu serwerach posiadasz admina?:NIESTETY 0 Znajomość komend AMXX / SOURCE MOD [ 1-10 ]: sm_banip sm_help sm_admin sm_mute sm_silince sm_ungag sm_map sm_ban sm_gag sm_unmute Znasz i zatwierdzasz regulaminy? [ TAK/NIE ]: TAK JAK NAJBARDZIEJ ☺ Mikrofon:? posiadam Dlaczego właśnie Ty?: Kolega mi opowiadał jak to jest być adminem poczytalem o tym i mii sie spodobalo i chcialbym sprobowac Kilka słów o sobie: Jetsem Szymon mam 15 lat pochodze z polski interesuje sie bardzo motoryzacja graniem w gry Kontakt [ Steam / Faceebok ]: niestety nie posiadam fb poniewaz dostalem ban perm ale mam tylko discorda steam https://steamcommunity.com/profiles/76561199142225581/ DISCORD:: ☁Dreωnοツ☁#9097 POZDRAWIAM
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie