Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Mrufka.

Użytkownik
  • Postów

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5
  • Czas online

    2g 42m 37s
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana Mrufka. w dniu 6 Kwietnia 2016

Użytkownicy przyznają Mrufka. punkty reputacji!

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Filip

Kontakt

Ostatnie wizyty

20496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mrufka.

  1. Nick na serwerze: Mrufka. Link do Steam:
  2. Siemanko, koło 21 jak mi się filmik wyrenderuje wleci kolejny odcinek - trochę po przerwie nie ogarniałem co się dzieje dlatego momentami gubię wątek jakbym był akustyczny - jest też kilka błędów, ale szkoda mi wyrzucać cały materiał więc wrzucam jak jest - najwyżej w kolejnych odcinkach doprecyzuję co zepsułem w tym xD @edit jest;
  3. Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie. Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego. Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego): Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  4. Trochę danych odnośnie tej mapy dla nerdów gdyby ktoś miał wątpliwości co do optymalizacji: 1857 wpoly 13436 epoly przy czym starsze komputery zaczynają lagować (według moich obserwacji oczywiście) przy około 900 wpoly, a górna granica wytrzymałości gdzie losy fpsów jeszcze da się przetrawić zamyka się na około 1400 co do epoly - starsze komputery lubią gubić fpsy powyżej około 9-11k Ogólnie scenariusz zakłada, że nie każdego gracza 1.6 stać na komputer dlatego też głównie gra w tą grę, warto zaznaczyć też, że dropy widoczne bardziej są na zintegrowanych kartach graficznych oraz starszych generacjach od nvidii. W przypadku braku możliwości zmniejszenia ilości poly zaleca się kompilację mapy specjalnie w tym celu modyfikowanym kompilatorem, który robi inc jedynie dla widocznych krawędzi, jak znajdę kiedyś poradnik to może go przetłumacze na cebulakowy i opublikuje zamieszczając również link do oryginału tak o gdyby komuś było wygodniej zagramaniczny czytać i ze zwykłego szacunku do autora, ale my nie o tym. Lets go dalej: przynajmniej połowa tych "białych nitek" powinna zniknąć wraz ze zmieniającym się drawdistancem oraz większość z nich powinna zostać wymazana przy patrzeniu w ich stronę np, przez widoczny przede mną budynek gra, ale dlaczego tak nie jest to po 1. jak wyżej wspomniałem brak modyfikacji, po 2. źle dobrane parametry drawdistance do specyfikacji mapy. Prawda jest taka, że przy tej mapie zostało popełnione wiele podstawowych błędów takich jak ciulowa optymalizacja, źle nazwane pliki przez co niektóre osoby mają problemy z wejściem na serwer (nie wiem czy to zostało poprawione w tej drugiej wersji z prefixem jb_ zamiast jail_, jeśli tak to nevermid), zbyt duża ilość modeli co również przekłada się na fpsy nawet jeśli limit 512 na serwerze pozostaje zachowany, to też już gdzieś pisałem/mówiłem. Ogólnie każdy mapper jak zaczyna robi podobne błędy, też przez to przechodziłem i wiem, że ciężko czasem przyjąć do wiadomości, że coś nad czym się długo pracowało i nie widzi się tego wad jednak je posiada, ale takie są fakty. Na pocieszenie powiem, że mapka z przerobionym dustem w wykonaniu ezka jest już na dużo wyższym poziomie względem tej, siemano! @EDIT wczoraj graliśmy tą mapkę i na takiej specyfikacji: https://gadgets.ndtv.com/acer-aspire-vx5-591g-7297 miałem zawrotne 40-50fps co już przekładało się na gameplay, w połączeniu z serwerowymi ścinkami była to bardzo high quality rozgrywka, pozdrawiam
  5. Ogólnie od dłuższego czasu można zaobserwować, że Eziek ewidentnie na siłę stara się jak najbardziej mieszać jeśli chodzi o prowadzenie, dotyczy to głównie wymyślanych przez niego zabaw, które w większości przypadków pozbawione są jakiejkolwiek logiki. Przykładowo sytuacja z wczoraj, zadając pytanie na "prawda-fałsz" prowadzący powinien znać poprawną odpowiedź na własne pytanie, a co usłyszeliśmy czekając na potencjalną pomyłkę guzików lub informację, że musimy zginąć bo prawda to nie prawda tylko fałsz, a fałsz to prawda (rozumiecie, nawiązanie do kolejnej mądrej zabawy w nieprawde i niefalsz cokolwiek to znaczy, w której sam prowadzący się gubi), a no usłyszeliśmy "czekajcie sam nie wiem muszę sprawdzić" - ja wiem, że to wygląda jak szukanie na siłę błędów lecz na jeden lub 2 można przymknąć oko, nikt nie jest idealny i każdy się myli czasem, ale sytuacja się powtarza więc trochę inaczej to wygląda. Kwestia nr2, nie wiem od czego to zależy, czy to kwestia jakiegoś fetyszu lub fantazji o podtapianiu grupy ludzi czy może większość map ma słabe oznaczenia, ale świadkiem takich przypadkowych pomyłek z guzikami w terrarium z jego strony, po których ginęło przynajmniej 70% tt byłem chyba już z 5 razy, a gram stosunkowo rzadko ostatnio co powinno dać do myślenia. Oczywiście nie będę ukrywać tego, że go nie lubię, większość osób raczej o tym wie, ale prawdziwym powodem nie są jakieś tam pliki wad (z tego w sumie niezła beczka wyszła xD), ale sposób w jaki się zachowuje. U mnie każdy na start jest traktowany z takim samym szacunkiem niezależnie od tego co mówią o nim inni, dopiero gdy sam zacznę zauważać, że coś jest nie tak to zmieniam nastawienie do osoby, a co mogę powiedzieć w tym przypadku? Ewidentnie eziu na siłę stara się pokazać wszystkim, że jest o stopień intelektualny wyżej - zaryzykuję stwierdzeniem, że "ktoś tu sra wyżej niż du**ę ma" - tak, tak nie tylko ja to zauważyłem, głównie przez takie podjeście, jego ton, sposób wypowiedzi oraz samo prowadzenie skutecznie zniechęca sporą część osób do przebywania na serwerze podczas gdy jest w CT. Dowodów żadnych nie będę na to wszystko szukać, te filmiki co są wyżej dają wystarczający obraz sytuacji. @edit "Co do ciebie mrufka, najwyraźniej nie skupiałeś się zbytnio na tym lub znowu nie byłeś w stanie logicznie myśleć." - to zasługuje jedynie na solidne "XD" Co do wadu, wyraźnie zaznaczyłem, że problem tkwi w zachowaniu nie tym pliku, który szczerze mówiąc średnio mnie obchodzi, a to co nazywasz nagonka było po prostu żartem, który podłapało pół serwera, ale nie było to w żaden sposób planowane i za innych niestety już nie odpowiadam, ja może ze 2 razy do tego nawiązałem właśnie w formie żartu, a że rozniosło się niczym covid to inna kwestia 🤷‍♂️
  6. Łapaj plusa, temat ciekawy i chyba nigdzie go wcześniej nie widziałem, fun fact - syrenki i wiele aut z prl miały te same światła drogowe co np, w starych pociagąch, a wszystko dlatego, że koszta trzeba było minimalizować ...I najlepsze co mogło być to obrócone stalówki z tyłu w maluchu żeby poszerzyć tego bydlaka no i oczywiście zabawa gaźnikiem i walenie z wydechu aż uszy zatykało xD brakuje mi jednak wzmianki o warburgu, który był dość specyficznym autkiem i jak hamulce czasami wysiadały to tylko zamknąć oczy i niech się dzieje xd no i wojskowy jelcz też fajny sprzęcik był, nawet jednego działającego z okna widzę na placu jak czasem jeździ, ale za żadne skarby bym nie chciał więcej jeździć żadnym z tych samochodów.(pomijając poloneza i lodowisko, to dobre połączenie było) ;d
  7. Nick podejrzanego: On3Shot Serwer: Jailbreak IP podejrzanego (komenda amx_ip / status / /ip): Link do demka: http://800388.node28.pukawka.pl/hltv-2201052202-jail_coolf-1641416520-1641419340.zip Podejrzane momenty: 26:53 - pierwszy pokaz 27:06 - just a normal strafe test xD 27:16 - cały pojedynek, momenty "uników" w połączeniu z patrzeniem w ziemię, polecam z 3rd person obejrzeć, z 1 osoby mało widać przez wspomniane patrzenie w ziemie, ale na tym ustawieniu i z 3 osoby widać co się dzieje. Opis sytuacji: Akcji mało jednak wystarczy porównać strefy z całego demka (a raczej marne próby wykonania ich) do tych z czasówek, mało tego ustawienie samego skrypta dość rage bo aż artefakty przy oglądaniu się pokazują na ekranie od prędkości wykonywanych stref co jedynie potwierdza użycie skryptów, swoją drogą dość mierne wykorzystanie, ale może kolega dopiero się uczy ;d
  8. Ogolnie sorka ludzie za pisownie, jestem w stanie lekko agonalnym, problemik wystepuje jedynie przy mapce ezka ezieka czy jak to tam napisac, a dostyczy zlych plikow po stronie klienta i nalezy je pobrac na nowo z serwera a wiec: pozwolilem soie wygenerowac plik .res z mapki ezka i dzieki temu podaje wam sciezki do plikow ktore musicie usunac ze swoiego folderu cstrike lub cstrike_downlads w przypadku steamow: ps eziek next time przy tworzeniu mapy remember less is more czy jakos tak to lecialo dodatkowo plik Mod_LoadBrushModel: models/xmas/snow_tree.mdl has wrong version number (1179011410 should be 30) i mozliwe, ze kilka innych jest uszkodzonych po stronie serwera i niektorzy nie moga przez niego wejsc na serwrr, a rozwiazaniem problemu jestp orbranie modeli wraz mapa bezposrednio z gamebanana i wgranie recznie pozdrawiam wesloych swiat
  9. Jestem za okresem próbnym, tak najłatwiej będzie można zweryfikować czy nastąpiła poprawa względem dawnych czasów, o których piszecie. Ogólnie to na csowicze sam wróciłem dość niedawno więc nie poznałem tej ciemnej strony grzesia, a więc: gt + zachowanie na serwerze w moich odczuciach póki co na + regulamin, amx - do weryfikacji jak już ktoś wyżej wspomniał, ale deklaracja wiedzy dość wysoka więc musi być + steam - zdecydowanie obowiązek, oczywiście + składka - ct - tu akurat powiem, że bardzo lubię jak prowadzi. +
  10. 1. Chyba nick na stary tylko jak większość 2. Trochę lat już zleciało, git mordeczka 3. Nie mam pojęcia, graczy ma to chyba ta, ja go znam od zawsze z jaili więc nie wiem co to za dd2 jakieś pff 4. Śmieszek, nerwus, przystojniak 5. Do jakiego zwierzęcia byś go porównał/a? Dlaczego? do psa bo nick mi sie tak kojarzy, serio nie mam pomyslu xD 6. Ogólnie to trza się kiedyś spotkać popiwkować coś tylko nie wiem skąd jesteś
  11. Siemanko, Powrocik po latach, niektórzy mnie z tego co zauważyłem dalej kojarzą, żeby nie było więcej pytań czy ja to ja: Ogólnie jestem Filip, mieszkam se w wawce (także jak ktoś coś pisać steam), wiosen już prawie 22, kiedyś robiłem mapki do csa, pluginy też, grafikiem byłem, więcej grzechów nie pamiętam. Wróciłem sobie pograć just 4 fun w wolnym czasie, którego ostatnio dość mało Do zobaczenia na jailu, dd2 i może czasem pb
  12. Kiniek: 1. Naucz się pisać bo nic z tego nie rozumiem. 2. Jako świadek tej sytuacji przedstawiam jak to wyglądało z mojej perspektywy: Start rundy - Zaznaczasz wszystkie kontenery na mapie. Gracz funny gun pisze, że nie ma kontenerów, a potrzebuje. xartE dziwi się, że ich nie ma bo dopiero co się runda zaczęła. Leci na mapę, żeby sprawdzić dlaczego ich nie ma. Przylatuje do Twojej kampy i widzi gotową kampę z kontenerów, a obok niej aż 4 nieużywane które zostały zajęte przez Ciebie. ZooZooL: 1. Kolejny polonista, składnia leży. 2. Twoje słowa nie są poparte dowodami, a założę się, że świadków też nie masz. 3. Jeżeli uważasz, że admin źle sprawuję swoją funkcję to czemu do tej pory nie napisałeś skargi?
  13. Na tak. -Podanie estetyczne. + - Wymagania spełnia. + - Wiek. + Wh/aim/sh i inne gówna i tak mu się na bb nie przydadzą.
  14. Z tego co wiem już taki jest i nawet się wypowiedziałem o nim. Szkoda, że negatywnie.
  15. (⌐■_■)--︻╦╤─ - - -

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie