Skocz do zawartości
Konkurs Najwiekszy Spamer chatboxa ×
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy Only DD2
    • wkrótce
    • 0 / 0 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 0
    • BaseBulider
    • 193.33.176.30:27140
    • 1 / 20 graczy
    • mapa:


      bb_base_b3

        • Mapa bb_base_b3
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 5%
        • Najwięcej graczy 4
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 20 / 20 graczy
    • Właściciel:

  • 5 Wszystkich serwerów
  • 48 / 104 Wszystkich graczy
  • 46% Zapełnienie serwerów

Informacje o pliku

  

Autor

s1lent

Opis

 Jest to wynik inżynierii wstecznej oryginału do CS Half-Life ( HLDS kompilacja 6153beta) przy użyciu informacji debugowania DWARF osadzonych w wersji linux, cs.so .
Mówiąc prościej, ReGameDLL jest ogólnie odpowiedzialne za CS .
Opisuje całą logikę CS mod , a także działanie broni, zachowanie bytów, interakcje drużynowe i warunki zakończenia rund i tak dalej.

 

 

Projekt składa się z nowoczesnych kompilatorów, które dadzą nam trochę większą wydajność.

Niektóre przydatne lub często używane rzeczy można dodać od razu do moda, bez konieczności robienia tego za pomocą  pluginów AMXX  takich jak 
Automatyczne dołączanie do drużyny,  automatyczny balans teamów, konfiguracja rozmów między teamami, żywymi i martwymi. 

 

Możliwość korzystania z rozszerzonego API ReGameDLL dla wtyczek Metamod  takich jak reCSDM , ReAimDetector i innych . a także modułów AMXX  takich jak Admins Kit, ReApi

 

Instalacja

Wchodzimy w pobraną zawartość i wrzucamy z folderu bin folder cstrike dla danego systemu Windows lub linux. 
 

Konfiguracja

Funkcje konfigurujemy w  game.cfg . Dodatkowo w miarę moich możliwości funkcję zostały przetłumaczone. 

 

Zródło

https://dev-cs.ru/resources/67/


 

 


Co nowego w wersji 5.20.0.525   Zobacz listę zmian

Dodano

 

1: sv_alltalk : Aktualizacja cvaru -  #644
Screen dla ułatwienia:

Spoiler

spacer.png
spacer.png

// When players can hear each other.
// Further explanation: https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/wiki/sv_alltalk
// 0 - umarli nie słyszą żywych
// 1 - Każdy rozmawia z każdym, spect/tt/CT
// 2 - Tylko Team moze uzywac mikrofonu
 // 3 - to samo co 2, ale widzowie słyszą wszystkich
// 4 - żyjący słyszą żyjących, umarli słyszą martwwych i żyjący.
// 5 - żywi słyszą żywych kolegów z teamu, martwi słyszą żywych i martwych.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 0

 

2: Zezwala na obserwację umierającego gracza z efektem EF_NODRAW - #647
3. Implementuj CBasePlayer #648

4 : Dodano  nowy Cvar mp_free_armor - #609

 

// Daj Graczowi kevlar przy odrodzeniu
// 0 - Nie dawaj
// 1 - Daj Kevlar
// 2 - Daj Kevlar + Hełm
//
// Default value: "0"
mp_free_armor 0

 


Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie