Informacje o pliku
Autor
Adidasman, s1lent
Opis
Zautomatyzowany moduł pozwalający na przenikanie graczy. Zawiera w sobie kilka funkcji.
Najciekawszą jest wyłączenie przenikania podczas kucania. Przydatne na serwery DD2 i FFA.
Wymagane Moduły
ReHLDS
ReGameDLL
Instalacja
Linux.
resemiclip wrzucamy do folderu addons.
W addons/metamod/plugins.ini dopisać:
resemiclip/resemiclip_mm_i386.so
Windows:
resemiclip wrzucamy do folderu addons.
W addons/metamod/plugins.ini dopisać:
resemiclip/resemiclip_mm.dll
Konfiguracja
# semiclip "0|1 " - Wyłącz / Włącz semiclip
# team "0|1|2|3 "
# - 0 Semiclip dla wszystkich Graczy
# - 1 Semiclip tylko dla druzyny terrorystów
# - 2 Semiclip tylko dra duzyny CT
# - 3 Semiclip tylko dla członkow druzyny
# time "0|180 " - Czas trwania SemiClip od początku rundy
# crouch "0|1" - Wyłączenie SemiClip podczas kucania[Przydatne podczas podsadzania graczy]
# effects "0|1" - Czy zezwalać na renderowanie[Przezroczystość gracza] podczas przenikania.
# distance "64|250" - Ustawienie odległości od gracza, przy której ma włączac się renderowanie[Przezroczystość gracza]
# transparency "0|255" - Ustawienie poziomu renderowania[Przezroczystości gracza]
# penetfire "0|1" - Przezroczyści gracze odporni na obrazenia[Polecam nie włączać].
Przykładowa konfiguracja
semiclip = 1;
team = 3;
time = 0;
crouch = 1;
effects = 0;
distance = 200;
transparency = 120;
penetfire = 0;
Źródło