Skocz do zawartości

ReSemiclip 2.3.9

   (0 opinii)

Informacje o pliku

Autor

Adidasman, s1lent

 

Opis

Zautomatyzowany moduł pozwalający na przenikanie graczy. Zawiera w sobie kilka funkcji.
Najciekawszą jest wyłączenie przenikania podczas kucania. Przydatne na serwery DD2 i FFA.

 
 

Wymagane Moduły

 

ReHLDS

ReGameDLL

 

Instalacja


Linux. 
resemiclip wrzucamy do folderu addons.

W addons/metamod/plugins.ini dopisać:

resemiclip/resemiclip_mm_i386.so
 

Windows:

resemiclip wrzucamy do folderu addons.

W addons/metamod/plugins.ini dopisać:

resemiclip/resemiclip_mm.dll

 

Konfiguracja

 

# semiclip  "0|1 " - Wyłącz / Włącz semiclip
# team  "0|1|2|3 "

#    - 0   Semiclip dla wszystkich Graczy                
#    - 1    Semiclip tylko dla druzyny terrorystów            
#    - 2    Semiclip tylko dra duzyny CT
#    - 3    Semiclip tylko dla członkow druzyny

 

# time  "0|180 " - Czas trwania SemiClip od początku rundy
# crouch  "0|1"  - Wyłączenie SemiClip podczas kucania[Przydatne podczas podsadzania graczy]
# effects "0|1" - Czy zezwalać na renderowanie[Przezroczystość gracza] podczas przenikania.
# distance "64|250" - Ustawienie odległości od gracza, przy której ma włączac się renderowanie[Przezroczystość gracza]
# transparency  "0|255" - Ustawienie poziomu renderowania[Przezroczystości gracza]
# penetfire  "0|1" - Przezroczyści gracze odporni na obrazenia[Polecam nie włączać]. 

 

Przykładowa konfiguracja

semiclip = 1;
team = 3;
time = 0;
crouch = 1;
effects = 0;
distance = 200;
transparency = 120;
penetfire = 0;

 

Źródło

https://dev-cs.ru/resources/71/


Opinie użytkowników

Jeśli chcesz dodać opinię, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Brak opinii do wyświetlenia.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie