Informacje o pliku
Autor
s1lent
Opis
Jest to wynik inżynierii wstecznej oryginału do CS Half-Life ( HLDS kompilacja 6153beta) przy użyciu informacji debugowania DWARF osadzonych w wersji linux, cs.so .
Mówiąc prościej, ReGameDLL jest ogólnie odpowiedzialne za CS .
Opisuje całą logikę CS mod , a także działanie broni, zachowanie bytów, interakcje drużynowe i warunki zakończenia rund i tak dalej.
Projekt składa się z nowoczesnych kompilatorów, które dadzą nam trochę większą wydajność.
Niektóre przydatne lub często używane rzeczy można dodać od razu do moda, bez konieczności robienia tego za pomocą pluginów AMXX takich jak
Automatyczne dołączanie do drużyny, automatyczny balans teamów, konfiguracja rozmów między teamami, żywymi i martwymi.
Możliwość korzystania z rozszerzonego API ReGameDLL dla wtyczek Metamod takich jak reCSDM , ReAimDetector i innych . a także modułów AMXX takich jak Admins Kit, ReApi
Instalacja
Wchodzimy w pobraną zawartość i wrzucamy z folderu bin folder cstrike dla danego systemu Windows lub linux.
Konfiguracja
Funkcje konfigurujemy w game.cfg . Dodatkowo w miarę moich możliwości funkcję zostały przetłumaczone.
Zródło
https://dev-cs.ru/resources/67/
Co nowego w wersji 5.20.0.525 Zobacz listę zmian
Dodano
1: sv_alltalk : Aktualizacja cvaru - #644
Screen dla ułatwienia:
// When players can hear each other.
// Further explanation: https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/wiki/sv_alltalk
// 0 - umarli nie słyszą żywych
// 1 - Każdy rozmawia z każdym, spect/tt/CT
// 2 - Tylko Team moze uzywac mikrofonu
// 3 - to samo co 2, ale widzowie słyszą wszystkich
// 4 - żyjący słyszą żyjących, umarli słyszą martwwych i żyjący.
// 5 - żywi słyszą żywych kolegów z teamu, martwi słyszą żywych i martwych.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 0
2: Zezwala na obserwację umierającego gracza z efektem EF_NODRAW - #647
3. Implementuj CBasePlayer #648
4 : Dodano nowy Cvar : mp_free_armor
- #609
// Daj Graczowi kevlar przy odrodzeniu
// 0 - Nie dawaj
// 1 - Daj Kevlar
// 2 - Daj Kevlar + Hełm
//
// Default value: "0"
mp_free_armor 0