Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    14
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    28s

zabijakaNs

Użytkownik

O zabijakaNs

  • Tytuł
    zabijakaNs
  • Urodziny 23.10.1991

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Pleszew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Motocykle :*:*
  • Imię
    Adam

Kontakt

  • GG
    61809262

Ostatnie wizyty

540 wyświetleń profilu
  1. no nie zbyt przeciętny komp zużywa do 4 kilowatów na 12 h czyli 8 kilowatów na 24 h w przeliczeniu na złotówki wychodzi nie całe 8 zł
  2. po co tyle kombinacji ? wystarczy odpalić grę i zostawić na noc i przez tydzien zbiera sie po 200 h
  3. Dlatego że większość artykułów było tańszych np kiedyś paliwo było po 2.30 teraz prawie 5 kiedyś były np papierosy po 5 zł teraz 14 kiedyś np każdy zarabiał też inne pieniądze ja pamiętam mój tata pracował na odlewni na tamte czasy bardzo dużo zarabiał na te czasy było to około 20 tysięcy teraz pracodawca da ci 2 lub 2.5 tysie i sie ciesz kiedyś też były mniejsze podatki np kiedyś był podatek 8 % teraz jest go 24%.... Ale moim zdaniem główny problem jest internet za moich czasów nie było telefonów komputerów itp każdy dzieciak siedział na podwórku grając w piłke lub inne zabawy pamiętam te cza
  4. co do specta jestem za ze by gracze nie widzieli 2 teamu ja bym jeszcze dodał 2 bardzo ważne rzeczy antyrash np możliwości raszu po 20 sekundach i jeszcze jedna rzecz o co jest dużo problemu jest takie coś jak antyresp czy jakoś tak się nazywało działało to tak że po 10 sekundach stania na respie biło danego gracza po kilku uderzeniach i nie wyjścia z respa gracza zabijało było by to dobre rozwiązanie a nie siedzenie ponad minute na respie a co do interpu idk
  5. Tak jak mam edytować odpisując każdemu z osobna tylko daria to nie jest jedna sytuacja a jest ich kilka o tuż owszem może być lepszy zgadza się wszystko co ty piszesz ale ciekawe czy usłyszy tupniecie pojedyncze tak jak ty mówisz jak z każdej strony słuchać strzały nie da się czasem trzeba kilku kroków że by usłyszeć i powtarzam jeszcze raz to nie jest pojedyncza sytuacja że gracz był jasnowidzem a kilkanaście nie mowie tez słyszę na przykładzie jak ktoś idzie i gdzie jest ale to jest 1 sytuacja na kilka a u gracza jest to zbyt częste jeżeli chodzi o trupa ok ale nie było to tylko w trupie ch
  6. tak tak to w takim razie jesteś magikiem ty możesz mieć nawet słuchawki nwm skąd ale nie ważne dam ci 1 przykład który wczoraj sprawdziłem ja mam słuchawki np wychodząc z respu tt idac trupa przed trupem słyszę jak ktoś wbiega dolnego ale nie mowie że jeden drugiemu podpowiada tylko chodzi o to że byłem świadkiem takich sytuacji że nie mogłeś ich wiedzieć a wiedziałeś o tuż ta sytuacja z trupem co do słyszalności jak możesz kogoś słyszeć jak leci pół mapy na shifcie ? po drugie nawet przykład taki siedzisz na respie ct na długiej sie biją idzie typek gale na shifcie a ty bardzo celnie z respu
  7. Sory ale ty czegoś tu nie rozumiesz ?? To nie ja powinienem mu rospisać demko tylko jak widzisz ty jesteś admem na serwerze ja co do czystości pana nuucka mam wątpliwości dlatego powinieneś sam obejrzeć demka i sprawdzić danego gracza to po pierwsze po 2 ja proszę tylko że by ktoś z administracji sprawdził z dnia 21-02-2019 demka i obejrzał gracza nucka ale jeżeli okaże się i ktoś obejzy demka i wyjdzie na jaw że gracz był odpalony to czemu ty go nie zbanowałeś wcześniej daj my na to po 4 dlaczego ty go tak bronisz a pan nucek sam sie nie wypowie na ten temat ? tylko daje like w odp
  8. ja 400 minut mam w 1 dzien raz 2 tak tak jasne demko powie prawde to jak mu nie podpowiadasz to jest odpalony uwierz mi ogladalem go gram też na słuchawkach i to nie za 30 zł z biedronki to po pierwsze wytłumacz mi tylko nie 1 ale kilka sytuacji co pan nuceq wiedział gdzie kto wyjdzie np tą co ja byłem z nim sam na sam i szełem na shifcie poł mapy a on wiedział że wyjde z trupa jak ? jak mógł to wiedzieć ? nie mógł mnie słyszeć bo szełem na shifcie albo po prostu ty mu powiedziałeś ze biegne trupem na b albo poprostu koleś widzi przez sciany
  9. Nick podczas Gry: zabijakaNs Nick Oskarżonego: nuuceq i AlkoLove Serwer:DD2 IP/SteamID: ------- Dowody: wystarczy ze ktos obejrzy demko i widać jak pan nuuceq jest magikiem i wszystko wie https://imgur.com/a/cUytDvW a tu dowod ze siedzą na ts Opis: O tuż grajac na waszym serwie sposzczegłem gracza nuuceq i bardzo mi sie nie spodobał po dłuższej gry 1 akcja taka gracz był na b ja przeszełem pół mapy na shifcie a gracz dokładnie wiedział gdzie wyjdę to mi sie nie spodobało zacząłem go obserwować i dużo było takich sytuacji że gracz poprostu wiedział gdzi
  10. Nick: zabijakaNs Data urodzenia: 23:10:1991 Doświadczenie (w byciu Adminem): mam bardzo spore doświadczenie pare dobrych lat Znajomość AMXX (Według skali umieszczonej niżej): 9/10 miałem własny serwer amx mi bardzo dobrze znany Staż w grze: okolo 13-15 lat gry w cs Link do Konta Steam na Banid: https://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:215751013 Dlaczego Ty: Jestem bardzo oganiety długo gram w cs i umiem rozpoznać kto ma czity kto nie a widzę że wam brakuje Adminów prosił bym o szanse a na pewno jej nie zmarnuje mam steama ale gram na ns bo mi laguje jak gram na steamie Czas jaki dziennie
  11. witam kupilem 2 dni temu lub dalej klase premium kucacz na 2 kontach i jak chce wybrac klase to pisze ze nie mam uprawnien dlaczego ?? wczesniej dzialalo normalnie a teraz nie ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...