sedes Napisano 11 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2022 (edytowane) 1. Nazwa propozycji : wyjebac mape jail_xmas_2022_ezk 2. Opis Propozycji : laguje ze hej, ludzie wychodza z tej mapy, polowa nie moze wejsc 3. Co według Ciebie Wniesie Ten Plugin? : nic pozytecznego nie wnosi , bug z respem , respi na surfie ct co jakis czas. 4. Link do Mapy/Pluginu/Zabawy/Piosenki: delete jail_xmas_2022_ezk Edytowane 11 Lutego 2022 przez sedes 1 Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/75522-propka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrufka. Napisano 11 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2022 (edytowane) Trochę danych odnośnie tej mapy dla nerdów gdyby ktoś miał wątpliwości co do optymalizacji: 1857 wpoly 13436 epoly przy czym starsze komputery zaczynają lagować (według moich obserwacji oczywiście) przy około 900 wpoly, a górna granica wytrzymałości gdzie losy fpsów jeszcze da się przetrawić zamyka się na około 1400 co do epoly - starsze komputery lubią gubić fpsy powyżej około 9-11k Ogólnie scenariusz zakłada, że nie każdego gracza 1.6 stać na komputer dlatego też głównie gra w tą grę, warto zaznaczyć też, że dropy widoczne bardziej są na zintegrowanych kartach graficznych oraz starszych generacjach od nvidii. W przypadku braku możliwości zmniejszenia ilości poly zaleca się kompilację mapy specjalnie w tym celu modyfikowanym kompilatorem, który robi inc jedynie dla widocznych krawędzi, jak znajdę kiedyś poradnik to może go przetłumacze na cebulakowy i opublikuje zamieszczając również link do oryginału tak o gdyby komuś było wygodniej zagramaniczny czytać i ze zwykłego szacunku do autora, ale my nie o tym. Lets go dalej: przynajmniej połowa tych "białych nitek" powinna zniknąć wraz ze zmieniającym się drawdistancem oraz większość z nich powinna zostać wymazana przy patrzeniu w ich stronę np, przez widoczny przede mną budynek gra, ale dlaczego tak nie jest to po 1. jak wyżej wspomniałem brak modyfikacji, po 2. źle dobrane parametry drawdistance do specyfikacji mapy. Prawda jest taka, że przy tej mapie zostało popełnione wiele podstawowych błędów takich jak ciulowa optymalizacja, źle nazwane pliki przez co niektóre osoby mają problemy z wejściem na serwer (nie wiem czy to zostało poprawione w tej drugiej wersji z prefixem jb_ zamiast jail_, jeśli tak to nevermid), zbyt duża ilość modeli co również przekłada się na fpsy nawet jeśli limit 512 na serwerze pozostaje zachowany, to też już gdzieś pisałem/mówiłem. Ogólnie każdy mapper jak zaczyna robi podobne błędy, też przez to przechodziłem i wiem, że ciężko czasem przyjąć do wiadomości, że coś nad czym się długo pracowało i nie widzi się tego wad jednak je posiada, ale takie są fakty. Na pocieszenie powiem, że mapka z przerobionym dustem w wykonaniu ezka jest już na dużo wyższym poziomie względem tej, siemano! @EDIT wczoraj graliśmy tą mapkę i na takiej specyfikacji: https://gadgets.ndtv.com/acer-aspire-vx5-591g-7297 miałem zawrotne 40-50fps co już przekładało się na gameplay, w połączeniu z serwerowymi ścinkami była to bardzo high quality rozgrywka, pozdrawiam Edytowane 12 Lutego 2022 przez Mrufka. Simplicity always wins over complexity Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/75522-propka/#findComment-354883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polkes Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Mapa zostaje wyłączona Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/75522-propka/#findComment-354942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi