Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 39 / 232 Wszystkich graczy
  • 17% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużony
Napisano

(Źródło: Opis patcha VALORANT 3.09 (playvalorant.com))

 

AKTUALIZACJE BRONI

 

CLASSIC (PPM)

 

Używany w trakcie skakania lub w ruchu Classic był zbyt skuteczny na krótkim i średnim dystansie. Zmniejszyliśmy zatem efektywną celność broni podczas skakania, biegu i chodzenia, licząc na to, że gracze będą jej używać podczas starć na naprawdę małych dystansach.

 

- Zwiększono błąd strzelania w chodzie z 0,05 do 0,6 pkt. (łącznie błąd podczas chodzenia wzrósł z 1,95 do 2,5 pkt.).

- Zwiększono błąd strzelania w biegu z 0,2 do 1,3 pkt. (łącznie błąd podczas biegania wzrósł z 2,1 do 3,2 pkt.).

- Zwiększono błąd strzelania podczas skoku z 1,1 do 2,1 pkt. (łącznie błąd podczas skakania wzrósł z 3,0 do 4,0 pkt.).

 

AKTUALIZACJE MAP

 

FRACTURE

 

- Bariera atakujących przy arkadzie B została cofnięta w kierunku mostu po stronie atakujących, by ułatwić obrońcom walkę o ten obszar.

- Bariera obrońców przy linie A została przesunięta ku górnej części lin, aby ułatwić Strażnikom przygotowanie.

- Kula w sali A została przeniesiona w bardziej neutralne miejsce, mniej korzystne dla atakujących.

- Dodano nową osłonę w strefie odrodzenia atakujących, by przysłonić widok od strony wejścia do sali na główną B, co powinno zmniejszyć presję wywieraną na atakujących, kiedy obrońcy nacierają szybko z flanki.

 

AKTUALIZACJE SYSTEMÓW GRY

 

- Płynniejsze korzystanie z lin/tyrolek.

- Naprawiono pozbawione płynności poruszanie, które mogło występować po zatrzymaniu się lub zmianie kierunku ruchu w trakcie korzystania z tyrolki lub liny. Problem występował zwłaszcza podczas wykonywania krótkich ruchów i zatrzymywania się.

 

FUNKCJE E-SPORTOWE

 

-Obserwatorzy korzystający z kontrolerów nie są już ograniczeni tylko do osi X/Y, kiedy przyspieszają przy użyciu prawego spustu (R1).

- Radujcie się, obserwatorzy uwielbiający kamerę swobodną!

- Obserwatorzy mogą teraz ustawiać lateralizację rąk dla drużyn.

- Kiedy ta opcja jest włączona, gracze rozpoczynający grę jako atakujący będą widoczni dla obserwatorów jako praworęczni, a ci rozpoczynający jako obrońcy – leworęczni.

 

OGÓLNE

 

- Jedna ścieżka dla całego ruchu odbywającego się do serwerów gry.

- Ci z was, którzy mieli swoje preferowane serwery, mogą zauważyć brak dotychczas preferowanego umiejscowienia serwera. Bez obaw, po prostu scaliliśmy dwie ścieżki prowadzące do serwerów gry w jedną – żadne serwery nie zostały usunięte.

 

BŁĘDY

 

TRYB RANKINGOWY

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego domyślna odznaka rangi aktu widoczna była na ekranach ładowania gry nierankingowej.

 

AGENCI

 

- Cypher nie może już umieszczać Kamery Szpiegowskiej na ruchomych drzwiach na mapie Breeze, aby je zniszczyć lub widzieć przez nie, kiedy są opuszczone.

- Naprawiono także inne miejsca na tym samym obszarze, w których Cypher nie mógł umieszczać Kamery Szpiegowskiej.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne Prądu Wstępującego Jett w widoku pierwszoosobowym wyświetlały się nieprawidłowo.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie