Skocz do zawartości

Zablokowane Pytanie dot. Serwerów i komunikatorów


mateusz200027

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam na imię Mateusz i jestem na 3 roku informatyki. Zajmuję się grafiką komputerową, zabezpieczeniami jak i programowaniem.

Kiedyś miałem swoje serwery, jednak chciałbym na nowo wrócić do tego. 

Skąd mam do Was kilka pytań.

1.Jaki według Was serwer by się najbardziej przydał? CS:GO czy może 1.6? A może komunikator głosowy?

2. Jakie modyfikacje według Was by się przydały? Nie jestem zwolennikiem wrzucania wszystkiego czego popadnie.

 

Na koniec kilka słów ode mnie.

Odpowiadając na początku na wszechobecna krytykę wszędzie informuje, że nie oczekuje, że weźmiecie mój serwer z otwartymi rękami, bo wiadomo jaki jest rynek i stworzenie serwera, których jest tysiące i przyjęcie do sieci to nie jest problem, ale po co komu serwer, który po prostu jest? Ze swojej strony oferuję reklamę jak i opiekę nad serwerem w czasie wolnym(pracuje).

Liczę na kreatywne odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Sysia ;* napisał:

Myślę, że warto zainwestować w serwer CS:GO, serwery 1.6 już nie są tak grywalne i wymagają bardzo drogich reklam. 

Wszystko w temacie, a ja dodam od siebie, że arenki są fajne 

Pozdrawiam fanów,

Boski Z Polski

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz tworzyć jakikolwiek serwer Counter-Strike to tylko CS:GO ale od dłuższego czasu serwery Minecraft wracają do życia to też dobra inwestycja, myślę że aktualnie nawet lepsza od CS:GO.

Z serwerami głosowymi to sobie daj spokój, bo u nas już są i DC i TS3 no chyba że chcesz jakieś Mumble stawiać z którego nikt nie korzysta :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach