remson 12 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Siemka. Remik się nazywam, za 2 tyg. będę mieć 19 lat, od paru dni gram na serwie Only DD2 #1, lubie pocisnac z awp (na serwerach only AWP przeważnie top5), choć czasem z ak czy m4 też cos sie uda ustrzelic. W 1.6 gram własciwie od 10 lat. Spodobał mi się serwer i stwierdziłem, że założę konto na forum, a co ;D Sysia ;*, Shabaddy, misiek223ViceMister i 1 inny dodali reakcje 4 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ringo 142 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia remson dodał reakcję 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek223ViceMister 645 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Witam dastowicza remson dodał reakcję 1 Precyzja odpowiedzi zależy od precyzji zadanego pytania. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysia ;* 3 431 Napisano 6 Kwietnia Urlop Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Cześć! Mam nadzieję że niedługo spotkamy się na długiej! remson dodał reakcję 1 ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SERWER ONLY DD2! *** dd2.csowicze.pl *** 54.38.63.53:27015 *** Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4CI3K 115 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia remson dodał reakcję 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzusteR 872 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Siemanko remson dodał reakcję 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terrorist 1 930 Napisano 6 Kwietnia Właściciel Właściciel Udostępnij Napisano 6 Kwietnia remson dodał reakcję 1 ONLY AWP 128TR: 51.83.214.249:27015 JAILBREAK: 91.224.117.148:27015 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malolat 937 Napisano 6 Kwietnia Udostępnij Napisano 6 Kwietnia Siema, zapraszam na Discord remson dodał reakcję 1 https://discord.gg/EEYDB5QCcb Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach