Sponsor KarQ Napisano 24 Stycznia 2021 Sponsor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2021 Jak CD Projekt Red zapowiadał, tak zrobił. W nocy z piątku na sobotę do sieci trafiła pierwsza z tzw. dużych łatek dla Cyberpunka 2077. Patch 1.1, jak oznaczono łatkę, to pierwszy kamień milowy w procesie porządkowania znanego już chyba wszystkim rozgardiaszu. Przypomnijmy, drugim takim zwrotem ma być Patch 1.2, datowany na końcówkę lutego, a w międzyczasie twórcy obiecują szereg mniejszych poprawek. Lista zmian obejmuje poprawki zarówno na poziomie silnika, jak i samych mechanik gry, i dotyczy wszystkich możliwych platform, a więc pecetów, konsol i Stadii. Cyberpunk 2077 znacząco ulepszony! Poznajcie szczegóły aktualizacji 1.1: Stabilność Liczne poprawki stabilności, w tym: Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych. Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu). Zadania/Otwarty świat Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami. Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona. Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy. Interfejs Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu. Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów. Efekty wizualne Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto. Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe. Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City. Osiągnięcia Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go. Inne Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06). Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry. PlayStation Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5. Liczne poprawki błędów na PlayStation 4. Xbox Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S. PC Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie. Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA. Stadia Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away. Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz. Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne. źródła: www.lowcygier.pl www.dobreprogramy.pl 2 Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/66356-cyberpunk-2077-patch-11-spora-aktualizacja/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resk1z Napisano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2021 Dobra robota! 1 Potrzebujesz pomocy? Chętnie pomogę jeśli będę w stanie. Wejdź na mój profil TUTAJ i wyślij wiadomość. Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/66356-cyberpunk-2077-patch-11-spora-aktualizacja/#findComment-315694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi