Skocz do zawartości
FAME MMA 21 - ZGARNIJ PSC ×

Mrufka.

Użytkownik
  • Postów

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5
  • Czas online

    2g 45m 56s
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Aktywność reputacji

  1. Super
    Mrufka. przyznał reputację dla osia46JailMMA #3 25.02.2024   
    Nick na serwerze: osia46
    Link do steama: https://steamcommunity.com/id/osia46/
  2. Piwko
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od snuffy JailMMA #3 25.02.2024   
    Nick na serwerze: Mrufka.
    Link do Steam: 
  3. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od ^^^MaLIk^^^ JailMMA #3 25.02.2024   
    Nick na serwerze: Mrufka.
    Link do Steam: 
  4. Super
    Mrufka. przyznał reputację dla Hermann-.-#61 Plebiscyt CSowicze - Styczeń   
    Najlepszy Administrator Forum (od  Moderator wzwyż): @ White Legend
    Najlepszy  UBTeam: 
    Najlepszy  Właściciel serwera: @ snuffy
    Najlepszy  Opiekun Serwera: @ MeQustooo
    Najlepszy  Multi Admin:
    Najlepszy  Admin serwera: @ unnamed.
    Najlepszy  Redaktor: @ flusha33
    Najlepszy  Typer:
    Największy no-life: @ Mateusy
    Najbardziej denerwująca osoba: @ KOALA
    Najbardziej zaangażowana osoba: @ ferstel
    Najmniej doceniana osoba:  @ EliteSpartaN.
    Najbardziej kreatywna osoba:  @ Gangsta
    Najbardziej wpływowa osoba: @ RumcajsJumper
    Najbardziej pomocna osoba: @ Za_Toba
    Najbardziej lubiana osoba: @ VivaT
    Największy kapuś: @ Macao
    Najbardziej kulturalna osoba: @ C_deAn_n
     Najbardziej zadufana w sobie osoba: @ youknowswho
     Najsurowszy admin serwera: @ sedes
    Największy tryhard: @ El Mafioso
    Osoba potrzebująca najwięcej uwagi: @ Wiedźmulaa(XDDD)
    Największy uparciuch: @ SplashID
    Najbardziej zaskakujący Użytkownik (pozytywnie): @ Mrufka.
    Najzabawniejszy użytkownik: @ zayANNN
    Najlepszy avatar: @ jjasow6
     Największa maruda:  @ kolaj8
    Gwiazda sieci: @ Kierat
    Największy leniuch: @ ^^^MaLIk^^^
    Mistrz riposty: @ zabujca
    Największy lizus: @ DG420
    Postrach sieci: @ ViruOff
    Najładniejsza  dziewczyna: @ MRS`PIASEK(czekam az @ KOALA i @ Macao sie poplacza ez)
    Najprzystojniejszy  chłopak: @ CukiereczQ.! ;O
    Największy podrywacz: @ < blank >
    Cheater miesiąca: @ Jeff
    *NOWA* Największy bot: @ Krejzolek
    *NOWA* Największy alkoholik: @ rzanetka
    *NOWA* Największy spamer: @ TheProShizer
     
  5. Piwko
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Eziekk Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  6. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Talerzyk12 Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  7. Lubie to!
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Cry Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  8. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od ^^^MaLIk^^^ Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  9. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od KOALA Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  10. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Rodeo Rita Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  11. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od TheProShizer Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  12. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od snuffy Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  13. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Bako Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  14. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od DG420 Seria poradników - tworzenie map [CS 1.6]   
    Hej, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą nabytą przez lata tworzenia map do cska, aby każdy mógł spróbować swoich sił bez konieczności samodzielnego szukania porozbijanych poradników po internecie.
     
    Obecnie jestem na etapie uczenia się nagrywania filmików więc nie są górnych lotów, ale treść w nich zawarta może się przydać. Postaram się rozwinąć pod tym względem, aby każdy kolejny był lepszy od poprzedniego.  Sorka też za głos jak w trakcie mutacji na pierwszych dwóch częściach - nagrywane przy anginie
     
    Tutaj link do playlisty, będą się pojawiać niebawem kolejne części (mocno zależne od ilości dostępnego czasu wolnego):

    Możecie też gdzieś na pw podsyłać tematy, które stwarzają Wam problemy przy tworzeniu, postaram się odpisać albo dograć coś na ten temat. Nie wykluczam też jakiegoś live gdzie wspólnie będziemy działać z mapką, ale o tym będę informować z większym wyprzedzeniem, jak będzie zainteresowanie tematem i najpierw muszę też ogarnąć kwestie techniczne i znaleźć trochę wolnego czasu.
  15. Facepalm
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Eziekk propka   
    Trochę danych odnośnie tej mapy dla nerdów gdyby ktoś miał wątpliwości co do optymalizacji:
    1857 wpoly 13436 epoly przy czym starsze komputery zaczynają lagować (według moich obserwacji oczywiście) przy około 900 wpoly, a górna granica wytrzymałości gdzie losy fpsów jeszcze da się przetrawić zamyka się na około 1400
    co do epoly - starsze komputery lubią gubić fpsy powyżej około 9-11k
    Ogólnie scenariusz zakłada, że nie każdego gracza 1.6 stać na komputer dlatego też głównie gra w tą grę, warto zaznaczyć też, że dropy widoczne bardziej są na zintegrowanych kartach graficznych oraz starszych generacjach od nvidii. W przypadku braku możliwości zmniejszenia ilości poly zaleca się kompilację mapy specjalnie w tym celu modyfikowanym kompilatorem, który robi inc jedynie dla widocznych krawędzi, jak znajdę kiedyś poradnik to może go przetłumacze na cebulakowy i opublikuje zamieszczając również link do oryginału tak o gdyby komuś było wygodniej zagramaniczny czytać i ze zwykłego szacunku do autora, ale my nie o tym. Lets go dalej:
     

    przynajmniej połowa tych "białych nitek" powinna zniknąć wraz ze zmieniającym się drawdistancem oraz większość z nich powinna zostać wymazana przy patrzeniu w ich stronę np, przez widoczny przede mną budynek gra, ale dlaczego tak nie jest to po 1. jak wyżej wspomniałem brak modyfikacji, po 2. źle dobrane parametry drawdistance do specyfikacji mapy.
     
    Prawda jest taka, że przy tej mapie zostało popełnione wiele podstawowych błędów takich jak ciulowa optymalizacja, źle nazwane pliki przez co niektóre osoby mają problemy z wejściem na serwer (nie wiem czy to zostało poprawione w tej drugiej wersji z prefixem jb_ zamiast jail_, jeśli tak to nevermid), zbyt duża ilość modeli co również przekłada się na fpsy nawet jeśli limit 512 na serwerze pozostaje zachowany, to też już gdzieś pisałem/mówiłem.
     
    Ogólnie każdy mapper jak zaczyna robi podobne błędy, też przez to przechodziłem i wiem, że ciężko czasem przyjąć do wiadomości, że coś nad czym się długo pracowało i nie widzi się tego wad jednak je posiada, ale takie są fakty. Na pocieszenie powiem, że mapka z przerobionym dustem w wykonaniu ezka jest już na dużo wyższym poziomie względem tej, siemano!
     
    @EDIT
    wczoraj graliśmy tą mapkę i na takiej specyfikacji: https://gadgets.ndtv.com/acer-aspire-vx5-591g-7297  miałem zawrotne 40-50fps co już przekładało się na gameplay, w połączeniu z serwerowymi ścinkami była to bardzo high quality rozgrywka, pozdrawiam
  16. Piwko
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od snuffy propka   
    Trochę danych odnośnie tej mapy dla nerdów gdyby ktoś miał wątpliwości co do optymalizacji:
    1857 wpoly 13436 epoly przy czym starsze komputery zaczynają lagować (według moich obserwacji oczywiście) przy około 900 wpoly, a górna granica wytrzymałości gdzie losy fpsów jeszcze da się przetrawić zamyka się na około 1400
    co do epoly - starsze komputery lubią gubić fpsy powyżej około 9-11k
    Ogólnie scenariusz zakłada, że nie każdego gracza 1.6 stać na komputer dlatego też głównie gra w tą grę, warto zaznaczyć też, że dropy widoczne bardziej są na zintegrowanych kartach graficznych oraz starszych generacjach od nvidii. W przypadku braku możliwości zmniejszenia ilości poly zaleca się kompilację mapy specjalnie w tym celu modyfikowanym kompilatorem, który robi inc jedynie dla widocznych krawędzi, jak znajdę kiedyś poradnik to może go przetłumacze na cebulakowy i opublikuje zamieszczając również link do oryginału tak o gdyby komuś było wygodniej zagramaniczny czytać i ze zwykłego szacunku do autora, ale my nie o tym. Lets go dalej:
     

    przynajmniej połowa tych "białych nitek" powinna zniknąć wraz ze zmieniającym się drawdistancem oraz większość z nich powinna zostać wymazana przy patrzeniu w ich stronę np, przez widoczny przede mną budynek gra, ale dlaczego tak nie jest to po 1. jak wyżej wspomniałem brak modyfikacji, po 2. źle dobrane parametry drawdistance do specyfikacji mapy.
     
    Prawda jest taka, że przy tej mapie zostało popełnione wiele podstawowych błędów takich jak ciulowa optymalizacja, źle nazwane pliki przez co niektóre osoby mają problemy z wejściem na serwer (nie wiem czy to zostało poprawione w tej drugiej wersji z prefixem jb_ zamiast jail_, jeśli tak to nevermid), zbyt duża ilość modeli co również przekłada się na fpsy nawet jeśli limit 512 na serwerze pozostaje zachowany, to też już gdzieś pisałem/mówiłem.
     
    Ogólnie każdy mapper jak zaczyna robi podobne błędy, też przez to przechodziłem i wiem, że ciężko czasem przyjąć do wiadomości, że coś nad czym się długo pracowało i nie widzi się tego wad jednak je posiada, ale takie są fakty. Na pocieszenie powiem, że mapka z przerobionym dustem w wykonaniu ezka jest już na dużo wyższym poziomie względem tej, siemano!
     
    @EDIT
    wczoraj graliśmy tą mapkę i na takiej specyfikacji: https://gadgets.ndtv.com/acer-aspire-vx5-591g-7297  miałem zawrotne 40-50fps co już przekładało się na gameplay, w połączeniu z serwerowymi ścinkami była to bardzo high quality rozgrywka, pozdrawiam
  17. LOL
    Mrufka. przyznał reputację dla sedespropka   
    1. Nazwa propozycji : wyjebac mape jail_xmas_2022_ezk
    2. Opis Propozycji : laguje ze hej, ludzie wychodza z tej mapy, polowa nie moze wejsc
    3. Co według Ciebie Wniesie Ten Plugin? : nic pozytecznego nie wnosi , bug z respem , respi na surfie ct co jakis czas.
    4. Link do Mapy/Pluginu/Zabawy/Piosenki: delete jail_xmas_2022_ezk
  18. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Paulinka. Skarga na admina - Eziekk   
    Ogólnie od dłuższego czasu można zaobserwować, że Eziek ewidentnie na siłę stara się jak najbardziej mieszać jeśli chodzi o prowadzenie, dotyczy to głównie wymyślanych przez niego zabaw, które w większości przypadków pozbawione są jakiejkolwiek logiki. Przykładowo sytuacja z wczoraj, zadając pytanie na "prawda-fałsz" prowadzący powinien znać poprawną odpowiedź na własne pytanie, a co usłyszeliśmy czekając na potencjalną pomyłkę guzików lub informację, że musimy zginąć bo prawda to nie prawda tylko fałsz, a fałsz to prawda (rozumiecie, nawiązanie do kolejnej mądrej zabawy w nieprawde i niefalsz cokolwiek to znaczy, w której sam prowadzący się gubi), a no usłyszeliśmy "czekajcie sam nie wiem muszę sprawdzić" - ja wiem, że to wygląda jak szukanie na siłę błędów lecz na jeden lub 2 można przymknąć oko, nikt nie jest idealny i każdy się myli czasem, ale sytuacja się powtarza więc trochę inaczej to wygląda.
     
    Kwestia nr2, nie wiem od czego to zależy, czy to kwestia jakiegoś fetyszu lub fantazji o podtapianiu grupy ludzi czy może większość map ma słabe oznaczenia, ale świadkiem takich przypadkowych pomyłek z guzikami w terrarium z jego strony, po których ginęło przynajmniej 70% tt byłem chyba już z 5 razy, a gram stosunkowo rzadko ostatnio co powinno dać do myślenia.
     
    Oczywiście nie będę ukrywać tego, że go nie lubię, większość osób raczej o tym wie, ale prawdziwym powodem nie są jakieś tam pliki wad (z tego w sumie niezła beczka wyszła xD), ale sposób w jaki się zachowuje. U mnie każdy na start jest traktowany z takim samym szacunkiem niezależnie od tego co mówią o nim inni, dopiero gdy sam zacznę zauważać, że coś jest nie tak to zmieniam nastawienie do osoby, a co mogę powiedzieć w tym przypadku? Ewidentnie eziu na siłę stara się pokazać wszystkim, że jest o stopień intelektualny wyżej - zaryzykuję stwierdzeniem, że "ktoś tu sra wyżej niż du**ę ma" - tak, tak nie tylko ja to zauważyłem, głównie przez takie podjeście, jego ton, sposób wypowiedzi oraz samo prowadzenie skutecznie zniechęca sporą część osób do przebywania na serwerze podczas gdy jest w CT. Dowodów żadnych nie będę na to wszystko szukać, te filmiki co są wyżej dają wystarczający obraz sytuacji.
     
    @edit
    "Co do ciebie mrufka, najwyraźniej nie skupiałeś się zbytnio na tym lub znowu nie byłeś w stanie logicznie myśleć." - to zasługuje jedynie na solidne "XD"
    Co do wadu, wyraźnie zaznaczyłem, że problem tkwi w zachowaniu nie tym pliku, który szczerze mówiąc średnio mnie obchodzi, a to co nazywasz nagonka było po prostu żartem, który podłapało pół serwera, ale nie było to w żaden sposób planowane i za innych niestety już nie odpowiadam, ja może ze 2 razy do tego nawiązałem właśnie w formie żartu, a że rozniosło się niczym covid to inna kwestia 🤷‍♂️
  19. Lubie to!
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Eziekk Skarga na admina - Eziekk   
    Ogólnie od dłuższego czasu można zaobserwować, że Eziek ewidentnie na siłę stara się jak najbardziej mieszać jeśli chodzi o prowadzenie, dotyczy to głównie wymyślanych przez niego zabaw, które w większości przypadków pozbawione są jakiejkolwiek logiki. Przykładowo sytuacja z wczoraj, zadając pytanie na "prawda-fałsz" prowadzący powinien znać poprawną odpowiedź na własne pytanie, a co usłyszeliśmy czekając na potencjalną pomyłkę guzików lub informację, że musimy zginąć bo prawda to nie prawda tylko fałsz, a fałsz to prawda (rozumiecie, nawiązanie do kolejnej mądrej zabawy w nieprawde i niefalsz cokolwiek to znaczy, w której sam prowadzący się gubi), a no usłyszeliśmy "czekajcie sam nie wiem muszę sprawdzić" - ja wiem, że to wygląda jak szukanie na siłę błędów lecz na jeden lub 2 można przymknąć oko, nikt nie jest idealny i każdy się myli czasem, ale sytuacja się powtarza więc trochę inaczej to wygląda.
     
    Kwestia nr2, nie wiem od czego to zależy, czy to kwestia jakiegoś fetyszu lub fantazji o podtapianiu grupy ludzi czy może większość map ma słabe oznaczenia, ale świadkiem takich przypadkowych pomyłek z guzikami w terrarium z jego strony, po których ginęło przynajmniej 70% tt byłem chyba już z 5 razy, a gram stosunkowo rzadko ostatnio co powinno dać do myślenia.
     
    Oczywiście nie będę ukrywać tego, że go nie lubię, większość osób raczej o tym wie, ale prawdziwym powodem nie są jakieś tam pliki wad (z tego w sumie niezła beczka wyszła xD), ale sposób w jaki się zachowuje. U mnie każdy na start jest traktowany z takim samym szacunkiem niezależnie od tego co mówią o nim inni, dopiero gdy sam zacznę zauważać, że coś jest nie tak to zmieniam nastawienie do osoby, a co mogę powiedzieć w tym przypadku? Ewidentnie eziu na siłę stara się pokazać wszystkim, że jest o stopień intelektualny wyżej - zaryzykuję stwierdzeniem, że "ktoś tu sra wyżej niż du**ę ma" - tak, tak nie tylko ja to zauważyłem, głównie przez takie podjeście, jego ton, sposób wypowiedzi oraz samo prowadzenie skutecznie zniechęca sporą część osób do przebywania na serwerze podczas gdy jest w CT. Dowodów żadnych nie będę na to wszystko szukać, te filmiki co są wyżej dają wystarczający obraz sytuacji.
     
    @edit
    "Co do ciebie mrufka, najwyraźniej nie skupiałeś się zbytnio na tym lub znowu nie byłeś w stanie logicznie myśleć." - to zasługuje jedynie na solidne "XD"
    Co do wadu, wyraźnie zaznaczyłem, że problem tkwi w zachowaniu nie tym pliku, który szczerze mówiąc średnio mnie obchodzi, a to co nazywasz nagonka było po prostu żartem, który podłapało pół serwera, ale nie było to w żaden sposób planowane i za innych niestety już nie odpowiadam, ja może ze 2 razy do tego nawiązałem właśnie w formie żartu, a że rozniosło się niczym covid to inna kwestia 🤷‍♂️
  20. Super
    Mrufka. przyznał reputację dla Paulinka.Skarga na admina - Eziekk   
    Nick gracza składającego skargę: 'Paulinka
    Nick gracza oskarżonego +SID: @ Eziekk STEAM_0:0:225529630
    Powód skargi: Nieumiejętne prowadzenie w CT (wyjaśnienia poniżej)
    Dowód:

    Prowadzenie w CT Eźka jest specyficzne i często gubi się sam w tym co mówi, często nie wykorzystuje mapy przez co, albo nie chce się po prostu wtedy grać na serwerze, albo jedyne co pozostaje to się tylko buntować. Wiadomo, że każdy się może mylić, popełniać błędy, ale u niego moim zdaniem jest to notoryczne z tego też powodu piszę skargę. 
     
    1. https://www.youtube.com/watch?v=UkzUSTwbz2Q
    Tutaj chyba nie trzeba się zbyt dużo rozpisywać - jest to bardzo częste w wykonaniu Eźka, kto by pomyślał, że czaszka zabije wszystkich? Fakt faktem dostał za to bana, ale wstawiam to tylko i wyłącznie z tego powodu, aby pokazać jego bezmyślność
     
    2. https://www.youtube.com/watch?v=8_nJzvsUK2Y
    Sytuacja, w której Eziek pierw zabija mnie za "strzał z DGL", który nie padł ode mnie. Zgłosiłam to na u@ i prowadzący @ Assassinxd mnie ożywił, więc skoro to nie ja strzeliłam z DGL to Eziek stwierdził, że to na 100% była Onna, która również nie strzeliła, a Eziek stwierdził żeby poszła skargę napisać skoro to nie ona przez co nikt jej nie ożywił. Skoro nie jest się pewnym kto to zrobił to się po prostu nie zabija to chyba logiczne. Fakt miał prawo nas zabić za posiadanie DGL (o ile widział, że go posiadamy), ale jego powód zabicia był taki, że w niego strzeliliśmy
     
    3. https://www.youtube.com/watch?v=Zb135qQWylQ
    Kolejna sytuacja, w której Eziek zabija wszystkich poprzez tzw. ogórkową, o tyle dobrze, że były jeszcze AFK'i w celi to zdążył każdego ożywić. Podkreślę, że rundę wcześniej nie było buntu bo ktoś z graczy w TT zrobił TK w terrarium, a połowa mapy jak nie więcej nie została wykorzystana kompletnie. Eziek wpadł na genialny pomysł zrobić "super" zabawę, która nazywała się "nieprawda i nie fałsz". Wszystko byłoby spoko gdyby nie fakt, że na początku sam pogubił się z tym jaki stół to jaki, potem bał się zabić, że zrobi FK i pytał graczy czy wiedzą za co ich zabije. Nie wiem po co tak mącić i tak prowadzić, nie nagrywałam do końca bo trwało by to za długo.
     
    Dodam jeszcze, że Eziek wpisuje czasami killa będąc w TT co według regulaminu jest zakazane i sam @ aDk był tego świadkiem.
    Do Ciebie Eziek prywatnie nic nie mam bo jesteś naprawdę w porządku i miły, ale po prostu uważam, że Twoje CT jest słabe, często nieprzemyślane i gubisz się w tym co robisz. 
    Dodam jeszcze tylko, że te sytuacje to są jedne z wielu
     
  21. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Majonez Skarga na admina - Eziekk   
    Ogólnie od dłuższego czasu można zaobserwować, że Eziek ewidentnie na siłę stara się jak najbardziej mieszać jeśli chodzi o prowadzenie, dotyczy to głównie wymyślanych przez niego zabaw, które w większości przypadków pozbawione są jakiejkolwiek logiki. Przykładowo sytuacja z wczoraj, zadając pytanie na "prawda-fałsz" prowadzący powinien znać poprawną odpowiedź na własne pytanie, a co usłyszeliśmy czekając na potencjalną pomyłkę guzików lub informację, że musimy zginąć bo prawda to nie prawda tylko fałsz, a fałsz to prawda (rozumiecie, nawiązanie do kolejnej mądrej zabawy w nieprawde i niefalsz cokolwiek to znaczy, w której sam prowadzący się gubi), a no usłyszeliśmy "czekajcie sam nie wiem muszę sprawdzić" - ja wiem, że to wygląda jak szukanie na siłę błędów lecz na jeden lub 2 można przymknąć oko, nikt nie jest idealny i każdy się myli czasem, ale sytuacja się powtarza więc trochę inaczej to wygląda.
     
    Kwestia nr2, nie wiem od czego to zależy, czy to kwestia jakiegoś fetyszu lub fantazji o podtapianiu grupy ludzi czy może większość map ma słabe oznaczenia, ale świadkiem takich przypadkowych pomyłek z guzikami w terrarium z jego strony, po których ginęło przynajmniej 70% tt byłem chyba już z 5 razy, a gram stosunkowo rzadko ostatnio co powinno dać do myślenia.
     
    Oczywiście nie będę ukrywać tego, że go nie lubię, większość osób raczej o tym wie, ale prawdziwym powodem nie są jakieś tam pliki wad (z tego w sumie niezła beczka wyszła xD), ale sposób w jaki się zachowuje. U mnie każdy na start jest traktowany z takim samym szacunkiem niezależnie od tego co mówią o nim inni, dopiero gdy sam zacznę zauważać, że coś jest nie tak to zmieniam nastawienie do osoby, a co mogę powiedzieć w tym przypadku? Ewidentnie eziu na siłę stara się pokazać wszystkim, że jest o stopień intelektualny wyżej - zaryzykuję stwierdzeniem, że "ktoś tu sra wyżej niż du**ę ma" - tak, tak nie tylko ja to zauważyłem, głównie przez takie podjeście, jego ton, sposób wypowiedzi oraz samo prowadzenie skutecznie zniechęca sporą część osób do przebywania na serwerze podczas gdy jest w CT. Dowodów żadnych nie będę na to wszystko szukać, te filmiki co są wyżej dają wystarczający obraz sytuacji.
     
    @edit
    "Co do ciebie mrufka, najwyraźniej nie skupiałeś się zbytnio na tym lub znowu nie byłeś w stanie logicznie myśleć." - to zasługuje jedynie na solidne "XD"
    Co do wadu, wyraźnie zaznaczyłem, że problem tkwi w zachowaniu nie tym pliku, który szczerze mówiąc średnio mnie obchodzi, a to co nazywasz nagonka było po prostu żartem, który podłapało pół serwera, ale nie było to w żaden sposób planowane i za innych niestety już nie odpowiadam, ja może ze 2 razy do tego nawiązałem właśnie w formie żartu, a że rozniosło się niczym covid to inna kwestia 🤷‍♂️
  22. Lubie to!
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od Samael Zgłoszenie czitera v1   
    Nick podejrzanego: On3Shot
    Serwer: Jailbreak
    IP podejrzanego (komenda amx_ip / status / /ip): 
    Link do demka: http://800388.node28.pukawka.pl/hltv-2201052202-jail_coolf-1641416520-1641419340.zip
    Podejrzane momenty:
    26:53 - pierwszy pokaz
    27:06 - just a normal strafe test xD
    27:16 - cały pojedynek, momenty "uników" w połączeniu z patrzeniem w ziemię, polecam z 3rd person obejrzeć, z 1 osoby mało widać przez wspomniane patrzenie w ziemie, ale na tym ustawieniu i z 3 osoby widać co się dzieje.
    Opis sytuacji: Akcji mało jednak wystarczy porównać strefy z całego demka (a raczej marne próby wykonania ich) do tych z czasówek, mało tego ustawienie samego skrypta dość rage bo aż artefakty przy oglądaniu się pokazują na ekranie od prędkości wykonywanych stref co jedynie potwierdza użycie skryptów, swoją drogą dość mierne wykorzystanie, ale może kolega dopiero się uczy ;d
  23. Super
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od jokerek23 Polska Motoryzacja PRL - Jaka była i czym się wtedy jeździło?   
    Łapaj plusa, temat ciekawy i chyba nigdzie go wcześniej nie widziałem, fun fact - syrenki i wiele aut z prl miały te same światła drogowe co np, w starych pociagąch, a wszystko dlatego, że koszta trzeba było minimalizować
    ...I najlepsze co mogło być to obrócone stalówki z tyłu w maluchu żeby poszerzyć tego bydlaka no i oczywiście zabawa gaźnikiem i walenie z wydechu aż uszy zatykało xD
    brakuje mi jednak wzmianki o warburgu, który był dość specyficznym autkiem i jak hamulce czasami wysiadały to tylko zamknąć oczy i niech się dzieje xd no i wojskowy jelcz też fajny sprzęcik był, nawet jednego działającego z okna widzę na placu jak czasem jeździ, ale za żadne skarby bym nie chciał więcej jeździć żadnym z tych samochodów.(pomijając poloneza i lodowisko, to dobre połączenie było) ;d
  24. Super
    Mrufka. przyznał reputację dla jokerek23Polska Motoryzacja PRL - Jaka była i czym się wtedy jeździło?   
    Witam wszystkich serdecznie! W dniu dzisiejszym chciałbym wam trochę przedstawić motoryzacji z czasów PRL. Nie od dzisiaj wiadomo, że pewne pojazdy stały się już ikoną naszej motoryzacji ale i nie tylko. Za wiele pojazdów musimy dzisiaj zapłacić spore pieniądze. Pytanie tutaj nasuwa się jedno  - Czy jest tak naprawdę za co? W tym artykule postaram się wam przedstawić parę propozycji najbardziej znanych i kultowych pojazdów PRL.
     

     
    Pierwszym pojazdem, który chciałbym wam przedstawić jest niewątpliwie tzw. Maluch czyli nasz niezawodny Fiat 126P. Tego pojazdu myślę, że nie trzeba nikomu przedstawiać bo jest on niewątpliwie legendą. Do dzisiaj mówi się, że samochód ten zastępował wielu rodzinom tak naprawdę wszystko - od campera po samochód dostawczy. Dzięki takim zastosowaniom zdobył on przydomek kultowego pojazdu, który po dziś dzień porusza się po naszych drogach.  Tworzony był od 1973 roku w fabryce w Bielsku- Białej i pojawiał się na naszym runku przez blisko aż 30 lat! Ostatni model, który został wyprodukowany ujrzał światło dzienne w 2000 roku, dzięki czemu nawet najmłodsze pokolenie mogło poznać ten wóz. 
    A teraz trochę danych technicznych : Pojemność silnika w maluchu to raptem 594 cm a jego maksymalna mac to aż 23 km. Napędzany był czterobiegową skrzynią biegów. 
    Oprócz podstawowego modelu z 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback, produkowane były również modele pochodne:
    Steyr-Fiat 126 (1973–1975), produkt austriackiej firmy Steyr, która wyposażyła 2069 włoskich Fiatów 126 m.in. w mocniejszy silnik typu bokser (643 cm³, 25 KM);
    126 BIS (1987–1991), 3-drzwiowy hatchback z silnikiem chłodzonym cieczą, o pojemności 703 cm³ i mocy 25,2 KM, produkowany w zakładzie FSM w Tychach (190 361 egzemplarzy);
    126p Cabrio (1991–1995), 2-drzwiowy kabriolet bazujący na zespołach wersji fastback (507 egzemplarzy).

     

     

     
    Kolejnym pojazdem, który według mnie i wielu innych pasjonatów motoryzacji jest jednym z kultowych aut PRL to większości znany nam Fiat 125P. Ten fiacik jest większym bratem naszego poczciwego maluszka. Swoją sławę zdobył prawdopodobnie dzięki swoim właściwością jezdnym a także kultowym jak na tamte czasy designem. Nazywany był "Dużym Fiatem" z racji odróżnienia go od Fiata 126p. Jego produkcja zaczęła się 28 listopada 1967 roku i już wtedy był konkurencyjnym modelem dla naszym Syrenek czy też poczciwych Warszaw. Silnik jaki w nim gościł to 1295ccm i dysponował 60KM. W roku 1969 weszła do produkcji popularna wersja 1500 ,która wówczas osiągała zawrotną moc 70 km i wyposażona była w silnik 1.5. Silniki jakie mogliśmy w nim znaleźć to głównie jednostki benzynowe. Jego produkcja trwała raptem do 1991 roku. Polska firma korzystała wówczas z włoskiej licencji firmy FIAT. Posiadał także 4 biegową skrzynie biegów jak jego poprzednik jednakże w tym modelu od roku 1985 wprowadzono skrzynie biegów, która posiadała już 5 biegów. Popularność i status legendy zyskał na pewno dzięki swoim chromowanym dodatkom na zderzaku czy też karoserii, co dla niektórych było nie lada Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Warto tutaj dodać fakt, że Fiat 125p był wykorzystywany także przez służby medyczne jako pojazd sanitarny do przewozu rannych czy chorych.
     

     

     

     
     
    Kolejnym samochodem, którego tutaj nie mogło zabraknąć jest niewątpliwie FSO Polonez, którego uważano za następcę pięknego Fiata 125p. Jego produkcja rozpoczęła się w roku 1978 i trwała do roku 2002. Swoją popularność zdobył dzięki temu, że przypominał on stylistyką ówczesne modele Volkswagenów czy tez Renault. Pojazd ten był idealny dla przeciętnego Kowalskiego z racji swojej niskiej jak na tamte czasy ceny. Jego silnik posiadał aż 75km co było już dość sporą mocą w porównaniu do swoich poprzednich braci. Fabryka FSO wyprodukowała ponad milion egzemplarzy Poloneza, ponieważ trafił on idealnie w gusta na naszym rynku ale i nie tylko. Można było go spotkać także na rynkach w Kairze czy też Bangkoku. Trafiały tam przede wszystkim wersje eksportowe tego wspaniałego wozidła. Pierwsze egzemplarze Polonezów zyskały nawet przydomek "Borewicz" , które zawdzięczają swoją nazwę od słynnego porucznika z serialu 007 zgłoś się. Niestety jego wnętrze nie różniło się jakoś znacznie od swojego poprzednika, jednakże był on znacznie lepiej wyposażony. Można było tu znaleźć już znacznie wygodniejsze fotele czy też lepszej jakości tablicę rozdzielczą. Nowością jaką mogliśmy tutaj spotkać było na pewno nadwozie 5-cio drzwiowe co znacznie spodobało się wielu rodzinom w tamtych czasach. Standardem tutaj wówczas powoli stawała się już skrzynia 5-cio biegowa, która dotychczas mogła być tylko rarytasem dla wielu Polaków.
    Powstawały także robocze wersje kultowego poldka takie jak Polonez Truck. Nowoczesnością mogła tu być na pewno zmodernizowana wersja Poloneza tzw. Polonez Caro. Samochód dostał mocno odświeżone nadwozie a także m.in. zastosowano nowe przednie reflektory i inaczej wyprofilowane zderzaki, w układzie wydechowym zastosowano tłumik środkowy[25][50][51]. We wnętrzu zmieniono m.in. kierownicę oraz dodano regulację wysokości mocowania pasów przednich. Powiększono także znacznie listę wyposażenia dodatkowego, w jego skład wchodziły m.in.: obręcze kół ze stopów metali lekkich, szyberdach, autoalarm, sportowe fotele Inter Groclin, elektrycznie sterowane szyby przednie, centralny zamek, radioodbiornik, głośniki, lakier metalizowany.
     
     

    FSO BOREWICZ
     

    POLONEZ CARO
     

    POLONEZ TRUCK
     
     
    Kolejną ikoną motoryzacji PRL-u jest na pewno poczciwa Warszawa, która zyskała na popularności z racji tego, że był to nasz pierwszy powojenny samochód w produkcji masowej. Jej produkcja rozpoczęła się dokładnie 6 listopada 1951 roku i produkowany był aż do roku 1973. Produkowany był w oparciu o swój bliźniaczy model, który można było spotkać po radzieckiej stronie a mowa jest tutaj o GAZ-M20 POBIEDA.  Pierwsze modele tego samochodu były oparte przede wszystkim na radzieckiej konstrukcji samonośnej od której to Polska zakupiła plany. Użyto wówczas wtedy dolnozaworowej jednostki o pojemności 2120 cm3, która generowała raptem moc
    50 km. Napęd przekazywany tutaj był poprzez 3 biegową skrzynie biegów, która znajdowała się przy kierownicy co mogło nawiązywać do klasycznych amerykańskich modeli samochodów. Pojazd ten określany był w tamtych czasach jako polska limuzyna z racji niskiej ceny zakupy a także komfortowego wyposażenia jak na swoje czasy. Początkowo produkowana byłą z 4-drzwiowym garbatym nadwoziem typu fastback przez co zyskała potoczną nazwę "warszawianka". Od roku 64 produkowana była jako sedan, natomiast od 1965 roku jako 5-dzrzwiowe kombi. Warto tutaj dodać, że powstało też wiele specjalistycznych wersji takich jak : radiowóz, ambulans, kombii czy też pocztylion.
     

     
     

    FSO WARSZAWA KOMBI
     
    http://4.bp.blogspot.com/-AFuOw6IG8Po/Vm6aZNXDkNI/AAAAAAAAt5I/HsdzJCvr2Sc/s1600/img002.jpg
    FSO WARSZAWA AMBULANS
     

    FSO WARSZAWA MILICJA
     
    Ostatnim już pojazdem, który chciałbym wam przedstawić jest dobrze myślę każdemu znana ciężarówka FSC Star 200. Pojazd ten zyskał popularność dzięki swojemu szerokiemu zastosowaniu w przeznaczeniu cywilnym jak i również w służbach mundurowych. Ciężarówka ta produkowana była w latach 1976-1994 przez polską firmę znajdującą się w Starachowicach. Ten samochód ciężarowy został tak dobrze zaprojektowany, że można go spotkać do dzisiaj chociażby w służbach mundurowych jakimi jest wojska, gdzie cały czas dzielnie służy i przewozi żołnierzy na poligony. Jego szerokie zastosowanie zdobyło naprawdę dużą sympatię wśród jego użytkowników.  Silnik jaki mogliśmy w nim znaleźć to poczciwa wysokoprężna rzędowa 6 cylindrowa jednostka rozwijająca moc 92Kw co dawało 125 koni mechanicznych. Silnik napędzany był 5 biegową manualną skrzynią biegów. Powstało wiele specjalistycznych zabudów oraz wersji przede wszystkich dla takich służb jak straż pożarna, policja czy też wojsko. O jego popularności zadecydowały właśnie takie czynniki jak łatwość zabudowy nadwozi specjalistycznych, wysoki wskaźnik mocy, który zapewnił dobrą dynamikę a także niskie zużycie paliwa z racji zastosowania wysokoprężnego silnika diesla. W obecnych czasach najczęściej spotykaną wersją jest wersja z zabudową skrzyniową używana przez nasze wojsko z racji dużej niezawodności oraz prostoty w jego obsłudze czy też naprawianiu,
     

     
     

    STAR 200 zabudowa PRALNIA
     

     

     
     
     
     
    Kochani moi czytelnicy! Na dzisiaj to już jest koniec moich wypocin  Mam nadzieję, że taki rodzaj artykułu przypadnie wam do gustu i dzięki mnie poznacie trochę tą naszą starą i rodzimą motoryzację przez która do dzisiaj kolekcjonerzy nie mogą spać.  Starałem się wam trochę przybliżyć fenomem naszej polskiej motoryzacji, która po dzień dzisiejszy jest nie jako ikoną pośród pasjonatów pewnych marek samochodów. Pozdrawiam was cieplutko .
     
     
    Źródła : wikipedia, google grafika, portral auto-kult.pl oraz inne motoryzacyjne strony.
     
     
     
     
     
     
  25. WoW
    Mrufka. otrzymał punkt reputacji od TheProShizer Zgłoszenie czitera v1   
    Nick podejrzanego: On3Shot
    Serwer: Jailbreak
    IP podejrzanego (komenda amx_ip / status / /ip): 
    Link do demka: http://800388.node28.pukawka.pl/hltv-2201052202-jail_coolf-1641416520-1641419340.zip
    Podejrzane momenty:
    26:53 - pierwszy pokaz
    27:06 - just a normal strafe test xD
    27:16 - cały pojedynek, momenty "uników" w połączeniu z patrzeniem w ziemię, polecam z 3rd person obejrzeć, z 1 osoby mało widać przez wspomniane patrzenie w ziemie, ale na tym ustawieniu i z 3 osoby widać co się dzieje.
    Opis sytuacji: Akcji mało jednak wystarczy porównać strefy z całego demka (a raczej marne próby wykonania ich) do tych z czasówek, mało tego ustawienie samego skrypta dość rage bo aż artefakty przy oglądaniu się pokazują na ekranie od prędkości wykonywanych stref co jedynie potwierdza użycie skryptów, swoją drogą dość mierne wykorzystanie, ale może kolega dopiero się uczy ;d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie