Skocz do zawartości
FAME MMA 21 - ZGARNIJ PSC ×

sNaxu

Użytkownik
  • Postów

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Aktywność reputacji

  1. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od gradiguita DEGRADACJE Adminów.   
    Witam ponownie. W tym temacie będę ogłaszał jaki admin i za co został zdegradowany.

     

    Wzór:


    Nick Admina:
    Plusy:
    Minusy:
    Powód:
    Długość degradacji:


  2. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od gradiguita Skład oraz Opis Administracji Serwera   
    Właściciel Serwera:

     

    sNaxu

    - Zajmuje się serwerem od strony technicznej, na forum akceptuje podania na admina/propozycje itp.

     

    Opiekun Serwera:

     

    -

     

    Admini Serwera:

     

    DIRT 2

    - Zajmuje się graczami na serwerze, pomaga Im oraz Właścicielowi i Opiekunowi w trudnych decyzjach/sytuacjach. Ma ważny głos w sprawie propozycji lub podania na admina innego gracza.

     

    Klosin

    - Zajmuje się graczami na serwerze, pomaga Im oraz Właścicielowi i Opiekunowi w trudnych decyzjach/sytuacjach. Ma ważny głos w sprawie propozycji lub podania na admina innego gracza.

  3. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od gradiguita Nieobecność.   
    Witajcie wszyscy. Chciałbym Wam ogłosić, że z powodu choroby nie będzie mnie do końca stycznia. Moje obowiązki przejmie Klosin. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na nim. Żegnajcie :(
     
     
     
     
     
    PS W lutym będę już normalnie.
  4. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Kami WIELKI KONKURS !   
    Przede wszystkim, wraz z Porucznikiem chciałbym Was gorąco przywitać. Jak wiecie, zbliżają się już święta Bożego Narodzenia dla niektórych te święta to: spotkanie z rodziną, ciepło, dom itd itd. Na naszym forum ruszył konkurs. Zapewne zastanawiacie się jaki. Otóż jest to konkurs plastyczny. Konkurs na najpiękniejszą choinkę. Technika dowolna, może to być narysowane ręcznie, zrobione w paincie, edytowane w programie graficznym o większym polu manewru niż paint lub kolorowanka (komputerowa/ręczna).

     

         Konkurs trwa od 2015-11-27 do 2015-12-20

     

     

    Regulamin:

    ● Zakaz kopiowania prac z innych for (plagiat).

    ● Zakaz wysyłania kilku prac tej samej osoby.

    ● Wszystkie prace wstawiamy w odpowiedzi w tym temacie.

    ● Prace bez wzoru będą odrzucane bez sprawdzania.

    ● Na pracy musi widnieć napis csowicze.pl

     

    Wzór:


    1.Twój nick:
    2.Praca konkursowa:
    ✘ Nagrody ✘

     

    [1 miejsce] Konto steam z grą CS:GO 

    [2 miejsce] Vip na wybranym serwerze bądź forum na okres miesiąca !

    [3 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 1 miesiąca !

    [4 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 2 tygodni !

  5. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od soczek Crash przy zmianie mapy.   
    Wiadomość wygenerowana automatycznie
     

    Powód: Serwer działa. /cl
     
    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja CSowicze.pl
  6. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Shainy WIELKI KONKURS !   
    Przede wszystkim, wraz z Porucznikiem chciałbym Was gorąco przywitać. Jak wiecie, zbliżają się już święta Bożego Narodzenia dla niektórych te święta to: spotkanie z rodziną, ciepło, dom itd itd. Na naszym forum ruszył konkurs. Zapewne zastanawiacie się jaki. Otóż jest to konkurs plastyczny. Konkurs na najpiękniejszą choinkę. Technika dowolna, może to być narysowane ręcznie, zrobione w paincie, edytowane w programie graficznym o większym polu manewru niż paint lub kolorowanka (komputerowa/ręczna).

     

         Konkurs trwa od 2015-11-27 do 2015-12-20

     

     

    Regulamin:

    ● Zakaz kopiowania prac z innych for (plagiat).

    ● Zakaz wysyłania kilku prac tej samej osoby.

    ● Wszystkie prace wstawiamy w odpowiedzi w tym temacie.

    ● Prace bez wzoru będą odrzucane bez sprawdzania.

    ● Na pracy musi widnieć napis csowicze.pl

     

    Wzór:


    1.Twój nick:
    2.Praca konkursowa:
    ✘ Nagrody ✘

     

    [1 miejsce] Konto steam z grą CS:GO 

    [2 miejsce] Vip na wybranym serwerze bądź forum na okres miesiąca !

    [3 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 1 miesiąca !

    [4 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 2 tygodni !

  7. Super
    sNaxu przyznał reputację dla TwojaMarionetkaJak założyć własny serwer   
    Poradnik Jak założyć swój własny serwer.
    Wersja rozszerzona.

    Na początek musicie poszukać jakiś dobry hosting. Dla tych co nie mają jak przelać kasy i muszą płacić przez SMS to najlepszy będzie 1s1k.pl, a dla tych którzy płacą przelewem to najlepsza będzie Pukawka.pl . Gdy już założyliście konto na stronie hostingowej to musicie doładować sobie wirtualny portfel aby miec za co kupić serwer. Gdy już doladowaliscie portfel to zamiawiacie/kupujecie serwer. Gdy już kupiliście serwer to możecie zająć się wgrywaniem moda. Najlepszą stroną z modami jest Amxx.pl. Szukacie interesującego was moda i pobieranie go. Gdy już macie pobranego moda do odpalacie program Total Commander i w górnym pasku klikacie ftp i powinno wam pokazać się okienko. To co was interesuje to:
    Sesja: Tu wpisujcie co chcecie.
    Nazwa hosta: Tu wklejacie IP waszego serwera ale bez portu
    Login: Macie podany na stronie hostingowej
    Hasło: Na stronie macie podane
    Gdy już wszystko wpisaliscie to klikacie połącz i powininny pokazać się wam foldery. Jeśli się pokazały to oznacza to że zalogowaliscie się na ftp a jeśli się nie pokazały to oznacza to że myśleliście wpisać coś źle przy logowaniu na ftp. Gdy już jesteście na ftp to możecie zająć się wgrywaniem moda. W paczce z modem macie foldery a w nich pliki i te pliki wgrywanie na ftp do poszczególnych folderów. Gdy wgraćliście moda to czas dopisać nazwy pluginow i cvary. Na stronie z której sciagaliscie moda powinny być podane cvary i pluginy które trzeba dopisać. Gdy jest wszystko napisane to:
    Pluginy dopisujecie do plugins.ini
    Cvary dopisujecie do amxx.cfg

    Gdy wszystko zrobiliście to wyłączanie Total Commandera i wchodzić na stronę hostingowa a następnie restartujecie serwer. Gdy zrestartowaliscie serwer to możecie cieszyć się grą na waszym serwerze.
    Jeśli napisałem coś źle to poprawcie, błędy mogą się zdarzyć bo pisałem wszystko z pamięci i Niewiem co dokładnie było przy logowaniu na ftp.

    Poradnik napisany w 100% przeze mnie.
    Dziękuję za uwagę !!!
  8. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od RumcajsJumper AranySF.pl   
    Witajcie drodzy gracze!
     
    Chciałbym Was zaprosić na serwer Very Easy który zwie się AranySF.
     


    Na start otrzymujemy: 250 ,100k , 1lvl.
    Za każdą misje dostajemy 50 grzybków z tym, że 8 zabiera za pominięcie co ogółem daje 42 grzybki. 
     
     

    Serwer posiada Typ Very Easy - jest to naprawdę bardzo łatwy serwer, typowy pod zabawę!
     

     
    Start serwera przewidziany jest na: 6 Grudnia 2015 roku o godzinie 17:00          AranySF.pl
      CSowicze.pl   
  9. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od KiKerr Knife Mod   
    Witam. W tym poradniku przedstawię jak dodać nóż w pluginie KnifeMod. A więc przejdźmy od razu do rzeczy.
     
    1. Dodanie cvar'ów.
    register_clcmd("say /knife", "display_knife") CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340") CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170") CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3") CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2") CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400") CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity") a) Po sv_gravity mój przypadek to:
    CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75") b) Wygląda to teraz tak:
    register_clcmd("say /knife", "display_knife") CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340") CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170") CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3") CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2") CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400") CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity") CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75") 2. Dodanie Modeli.
    public plugin_precache() {  precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")  precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")  precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl") precache_model("models/v_knife.mdl")  precache_model("models/p_knife.mdl") a) po  "models/p_knife.mdl" dodajemy ścieżkę do modelu. W moim przypadku wygląda to tak:
    precache_model("models/knife-mod/p_pala.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_pala.mdl") 3. MENU WYBORU NOŻY
    public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n") add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n") add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") a) Ja sobie dodam nowe
    add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n") b) wygląda to teraz tak:
    public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
    add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
    add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
    add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
    add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n")
      add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
     
    4. Modele (co innego)
      public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } }  Po 
    case 4: {format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } dodajemy
    case 5: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl") } a) wygląda tak:
      public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl") } }  5. Reszta - Dodajemy cvary, na dole jest podane jak to wygląda u Mnie.
    public task_healing(id) {   new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)   if (!addhealth) return   new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)   if (maxhealth > MAX_HEALTH) {  set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)   maxhealth = MAX_HEALTH  }   new health = get_user_health(id)    Poradnik wykonany w 100% przeze Mnie. Kopiowanie tylko i wyłącznie za moją zgodą.
  10. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Sysia ;* WIELKI KONKURS !   
    Przede wszystkim, wraz z Porucznikiem chciałbym Was gorąco przywitać. Jak wiecie, zbliżają się już święta Bożego Narodzenia dla niektórych te święta to: spotkanie z rodziną, ciepło, dom itd itd. Na naszym forum ruszył konkurs. Zapewne zastanawiacie się jaki. Otóż jest to konkurs plastyczny. Konkurs na najpiękniejszą choinkę. Technika dowolna, może to być narysowane ręcznie, zrobione w paincie, edytowane w programie graficznym o większym polu manewru niż paint lub kolorowanka (komputerowa/ręczna).

     

         Konkurs trwa od 2015-11-27 do 2015-12-20

     

     

    Regulamin:

    ● Zakaz kopiowania prac z innych for (plagiat).

    ● Zakaz wysyłania kilku prac tej samej osoby.

    ● Wszystkie prace wstawiamy w odpowiedzi w tym temacie.

    ● Prace bez wzoru będą odrzucane bez sprawdzania.

    ● Na pracy musi widnieć napis csowicze.pl

     

    Wzór:


    1.Twój nick:
    2.Praca konkursowa:
    ✘ Nagrody ✘

     

    [1 miejsce] Konto steam z grą CS:GO 

    [2 miejsce] Vip na wybranym serwerze bądź forum na okres miesiąca !

    [3 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 1 miesiąca !

    [4 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 2 tygodni !

  11. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od KiKerr WIELKI KONKURS !   
    Przede wszystkim, wraz z Porucznikiem chciałbym Was gorąco przywitać. Jak wiecie, zbliżają się już święta Bożego Narodzenia dla niektórych te święta to: spotkanie z rodziną, ciepło, dom itd itd. Na naszym forum ruszył konkurs. Zapewne zastanawiacie się jaki. Otóż jest to konkurs plastyczny. Konkurs na najpiękniejszą choinkę. Technika dowolna, może to być narysowane ręcznie, zrobione w paincie, edytowane w programie graficznym o większym polu manewru niż paint lub kolorowanka (komputerowa/ręczna).

     

         Konkurs trwa od 2015-11-27 do 2015-12-20

     

     

    Regulamin:

    ● Zakaz kopiowania prac z innych for (plagiat).

    ● Zakaz wysyłania kilku prac tej samej osoby.

    ● Wszystkie prace wstawiamy w odpowiedzi w tym temacie.

    ● Prace bez wzoru będą odrzucane bez sprawdzania.

    ● Na pracy musi widnieć napis csowicze.pl

     

    Wzór:


    1.Twój nick:
    2.Praca konkursowa:
    ✘ Nagrody ✘

     

    [1 miejsce] Konto steam z grą CS:GO 

    [2 miejsce] Vip na wybranym serwerze bądź forum na okres miesiąca !

    [3 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 1 miesiąca !

    [4 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 2 tygodni !

  12. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Borsuk_Sqn Tworzenie swoich questów.   
    Jak zrobić swojego questa by DarkGL.


    //questy
    //Autor DarkGL : )
    new quest_gracza[33];
    new ile_juz[33];


    //przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
    new questy[][]={
    {1,2,Ninja,500,0},
    {1,3,Mag,1200,1},
    {1,6,Zabojca,2000,0},
    {2,6,Hunter,5000,0},
    {2,15,Barbarzynca,15000,1},
    {2,20,Paladyn,20000,1},
    {3,65,Barbarzynca,150000,1},
    {3,120,Paladyn,200000,1}
    }


    new vault_questy;
    new vault_questy2;


    //od , do , hp
    new prze[][]={
    {1,50,20},
    {51,80,40},
    {81,140,60}
    }


    new prze_wybrany[33]


    new questy_info[][]={
    "Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
    "Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
    "Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
    "Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
    "Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
    "Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
    }


    new questy_zabil[][]={
    "Ninjow",
    "Magow",
    "Zabojcow",
    "Lowcow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow"
    }2. w plugin_init dodajemy
    vault_questy = nvault_open("Questy");
    vault_questy2 = nvault_open("Questy2");


    register_clcmd("say /questy","menu_questow")
    register_clcmd("say /quest","menu_questow")

    3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy


    public menu_questow(id){
    if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){


    new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
    menu_additem(menu,formats)
    }
    menu_display(id,menu,0)
    }
    else
    {
    client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
    }
    }


    public menu_questow_handle(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
    client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new formats[128]
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
    new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] == item+1){
    menu_additem(menu2,questy_info[i]);
    }
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    prze_wybrany[id] = item+1;
    menu_display(id,menu2)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }


    public zapisz_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    nvault_set(vault_questy,key,"1");
    }


    public zapisz_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32]
    formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
    nvault_set(vault_questy2,key,data);
    }


    public wczytaj_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32];
    nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
    replace_all(data,31,"#"," ");
    new questt[32],ile[32]
    parse(data,questt,31,ile,31)
    ile_juz[id] = str_to_num(ile)
    return str_to_num(questt)-1
    }


    public wczytaj_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    new data[64];
    nvault_get(vault_questy,key,data,63);
    return str_to_num(data);
    }


    public menu_questow_handle2(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ile2 = 0;
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
    continue;
    }
    if(ile2 == item){
    item = i;
    break;
    }
    ile2++;
    }
    if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
    client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(wczytaj_questa(id,item)){
    client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    quest_gracza[id] = item;
    ile_juz[id] = 0
    zapisz_aktualny_quest(id)
    client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    4.w funkcji DeathMsg
    w warunku

    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    dodajemy

    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                            }
    }
    tak to ma wyglądać 


    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
    create_itm(vid,0,"losowy item")
    award_kill(kid,vid)
    add_respawn_bonus(vid)
    add_bonus_explode(vid)
    add_barbarian_bonus(kid)
    //mana_gracza[kid]+=1
    //mana_gracza[headshot]+=2
    if (player_class[kid] == Barbarzynca)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Griswold)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Kowal)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Demonolog)
    refill_ammo(kid)
    set_renderchange(kid)
    savexpcom(vid)
    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
    }
    }
    }

    5. 

    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
    dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad


    public PokazMeni(id, key)

    /* Menu:
    * Wybierz klase:
    * 1:Czarodziejka
    * 2:Druid
    * 3:Paladyn
    * 4:Zabojczyni
    * 5:Nekromanta
    * 6:Barbarzynca
    * 7:Ninja
    * 8:Amazonka
    * 0:Wstecz
    */
    new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
    g_haskit[id] = 0
    c_shake[id]=0
    c_damage[id]=0
    c_jump[id]=0
    c_mine[id]=0
    c_respawn[id]=0
    c_vampire[id]=0
    zmiana_skinu[id]=0
    switch(key) 

        case 0: 
        {    
            player_class[id] = Mag
    c_shake[id]=20
            LoadXP(id, player_class[id])        
        }
        case 1: 
        {    
            player_class[id] = Mnich
    c_damage[id]=3
    zmiana_skinu[id]=1
    changeskin(id,0)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 2: 
        {    
            player_class[id] =  Paladyn
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 3: 
        {    
            player_class[id] = Zabojca
    c_jump[id]=1
    c_mine[id]=2
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 4: 
        {            
            player_class[id] = Nekromanta
            g_haskit[id] = 1
    c_respawn[id]=4
    c_vampire[id]=random_num(1,3)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 5: 
        {    
            player_class[id] = Barbarzynca      
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 6: 
        {    
            player_class[id] = Ninja
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 7: 
        {    
            player_class[id] = Hunter
            g_GrenadeTrap[id] = 1    
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 9: 
        { 
            select_class(id,lx)
        }
    }
    CurWeapon(id)
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    give_knife(id)


    return PLUGIN_HANDLED
    }

    Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
  13. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Klosin Tworzenie swoich questów.   
    Jak zrobić swojego questa by DarkGL.


    //questy
    //Autor DarkGL : )
    new quest_gracza[33];
    new ile_juz[33];


    //przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
    new questy[][]={
    {1,2,Ninja,500,0},
    {1,3,Mag,1200,1},
    {1,6,Zabojca,2000,0},
    {2,6,Hunter,5000,0},
    {2,15,Barbarzynca,15000,1},
    {2,20,Paladyn,20000,1},
    {3,65,Barbarzynca,150000,1},
    {3,120,Paladyn,200000,1}
    }


    new vault_questy;
    new vault_questy2;


    //od , do , hp
    new prze[][]={
    {1,50,20},
    {51,80,40},
    {81,140,60}
    }


    new prze_wybrany[33]


    new questy_info[][]={
    "Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
    "Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
    "Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
    "Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
    "Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
    "Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
    }


    new questy_zabil[][]={
    "Ninjow",
    "Magow",
    "Zabojcow",
    "Lowcow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow"
    }2. w plugin_init dodajemy
    vault_questy = nvault_open("Questy");
    vault_questy2 = nvault_open("Questy2");


    register_clcmd("say /questy","menu_questow")
    register_clcmd("say /quest","menu_questow")

    3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy


    public menu_questow(id){
    if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){


    new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
    menu_additem(menu,formats)
    }
    menu_display(id,menu,0)
    }
    else
    {
    client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
    }
    }


    public menu_questow_handle(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
    client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new formats[128]
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
    new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] == item+1){
    menu_additem(menu2,questy_info[i]);
    }
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    prze_wybrany[id] = item+1;
    menu_display(id,menu2)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }


    public zapisz_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    nvault_set(vault_questy,key,"1");
    }


    public zapisz_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32]
    formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
    nvault_set(vault_questy2,key,data);
    }


    public wczytaj_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32];
    nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
    replace_all(data,31,"#"," ");
    new questt[32],ile[32]
    parse(data,questt,31,ile,31)
    ile_juz[id] = str_to_num(ile)
    return str_to_num(questt)-1
    }


    public wczytaj_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    new data[64];
    nvault_get(vault_questy,key,data,63);
    return str_to_num(data);
    }


    public menu_questow_handle2(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ile2 = 0;
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
    continue;
    }
    if(ile2 == item){
    item = i;
    break;
    }
    ile2++;
    }
    if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
    client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(wczytaj_questa(id,item)){
    client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    quest_gracza[id] = item;
    ile_juz[id] = 0
    zapisz_aktualny_quest(id)
    client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    4.w funkcji DeathMsg
    w warunku

    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    dodajemy

    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                            }
    }
    tak to ma wyglądać 


    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
    create_itm(vid,0,"losowy item")
    award_kill(kid,vid)
    add_respawn_bonus(vid)
    add_bonus_explode(vid)
    add_barbarian_bonus(kid)
    //mana_gracza[kid]+=1
    //mana_gracza[headshot]+=2
    if (player_class[kid] == Barbarzynca)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Griswold)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Kowal)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Demonolog)
    refill_ammo(kid)
    set_renderchange(kid)
    savexpcom(vid)
    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
    }
    }
    }

    5. 

    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
    dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad


    public PokazMeni(id, key)

    /* Menu:
    * Wybierz klase:
    * 1:Czarodziejka
    * 2:Druid
    * 3:Paladyn
    * 4:Zabojczyni
    * 5:Nekromanta
    * 6:Barbarzynca
    * 7:Ninja
    * 8:Amazonka
    * 0:Wstecz
    */
    new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
    g_haskit[id] = 0
    c_shake[id]=0
    c_damage[id]=0
    c_jump[id]=0
    c_mine[id]=0
    c_respawn[id]=0
    c_vampire[id]=0
    zmiana_skinu[id]=0
    switch(key) 

        case 0: 
        {    
            player_class[id] = Mag
    c_shake[id]=20
            LoadXP(id, player_class[id])        
        }
        case 1: 
        {    
            player_class[id] = Mnich
    c_damage[id]=3
    zmiana_skinu[id]=1
    changeskin(id,0)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 2: 
        {    
            player_class[id] =  Paladyn
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 3: 
        {    
            player_class[id] = Zabojca
    c_jump[id]=1
    c_mine[id]=2
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 4: 
        {            
            player_class[id] = Nekromanta
            g_haskit[id] = 1
    c_respawn[id]=4
    c_vampire[id]=random_num(1,3)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 5: 
        {    
            player_class[id] = Barbarzynca      
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 6: 
        {    
            player_class[id] = Ninja
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 7: 
        {    
            player_class[id] = Hunter
            g_GrenadeTrap[id] = 1    
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 9: 
        { 
            select_class(id,lx)
        }
    }
    CurWeapon(id)
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    give_knife(id)


    return PLUGIN_HANDLED
    }

    Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
  14. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Luki!# Tworzenie swoich questów.   
    Jak zrobić swojego questa by DarkGL.


    //questy
    //Autor DarkGL : )
    new quest_gracza[33];
    new ile_juz[33];


    //przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
    new questy[][]={
    {1,2,Ninja,500,0},
    {1,3,Mag,1200,1},
    {1,6,Zabojca,2000,0},
    {2,6,Hunter,5000,0},
    {2,15,Barbarzynca,15000,1},
    {2,20,Paladyn,20000,1},
    {3,65,Barbarzynca,150000,1},
    {3,120,Paladyn,200000,1}
    }


    new vault_questy;
    new vault_questy2;


    //od , do , hp
    new prze[][]={
    {1,50,20},
    {51,80,40},
    {81,140,60}
    }


    new prze_wybrany[33]


    new questy_info[][]={
    "Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
    "Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
    "Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
    "Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
    "Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
    "Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
    "Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
    }


    new questy_zabil[][]={
    "Ninjow",
    "Magow",
    "Zabojcow",
    "Lowcow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow",
    "Barbarzyncow",
    "Paladynow"
    }2. w plugin_init dodajemy
    vault_questy = nvault_open("Questy");
    vault_questy2 = nvault_open("Questy2");


    register_clcmd("say /questy","menu_questow")
    register_clcmd("say /quest","menu_questow")

    3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy


    public menu_questow(id){
    if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){


    new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
    menu_additem(menu,formats)
    }
    menu_display(id,menu,0)
    }
    else
    {
    client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
    }
    }


    public menu_questow_handle(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
    client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new formats[128]
    formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
    new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] == item+1){
    menu_additem(menu2,questy_info[i]);
    }
    }
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    prze_wybrany[id] = item+1;
    menu_display(id,menu2)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }


    public zapisz_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    nvault_set(vault_questy,key,"1");
    }


    public zapisz_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32]
    formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
    nvault_set(vault_questy2,key,data);
    }


    public wczytaj_aktualny_quest(id){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[256];
    format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
    new data[32];
    nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
    replace_all(data,31,"#"," ");
    new questt[32],ile[32]
    parse(data,questt,31,ile,31)
    ile_juz[id] = str_to_num(ile)
    return str_to_num(questt)-1
    }


    public wczytaj_questa(id,quest){
    new name[64];
    get_user_name(id,name,63)
    strtolower(name)
    new key[64];
    format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
    new data[64];
    nvault_get(vault_questy,key,data,63);
    return str_to_num(data);
    }


    public menu_questow_handle2(id,menu,item){
    if(item == MENU_EXIT){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ile2 = 0;
    for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
    if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
    continue;
    }
    if(ile2 == item){
    item = i;
    break;
    }
    ile2++;
    }
    if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
    client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(wczytaj_questa(id,item)){
    client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
    menu_questow(id)
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    quest_gracza[id] = item;
    ile_juz[id] = 0
    zapisz_aktualny_quest(id)
    client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    4.w funkcji DeathMsg
    w warunku

    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    dodajemy

    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                            }
    }
    tak to ma wyglądać 


    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
    {
    show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
    create_itm(vid,0,"losowy item")
    award_kill(kid,vid)
    add_respawn_bonus(vid)
    add_bonus_explode(vid)
    add_barbarian_bonus(kid)
    //mana_gracza[kid]+=1
    //mana_gracza[headshot]+=2
    if (player_class[kid] == Barbarzynca)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Griswold)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Kowal)
    refill_ammo(kid)
    if (player_class[kid] == Demonolog)
    refill_ammo(kid)
    set_renderchange(kid)
    savexpcom(vid)
    if(quest_gracza[kid] != -1){
    if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
    ile_juz[kid]++;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
    client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
    zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
    Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
    quest_gracza[kid] = -1;
    zapisz_aktualny_quest(kid)
    }
    else
    {
    client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
    }
    }
    }

    5. 

    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
    dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad


    public PokazMeni(id, key)

    /* Menu:
    * Wybierz klase:
    * 1:Czarodziejka
    * 2:Druid
    * 3:Paladyn
    * 4:Zabojczyni
    * 5:Nekromanta
    * 6:Barbarzynca
    * 7:Ninja
    * 8:Amazonka
    * 0:Wstecz
    */
    new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
    g_haskit[id] = 0
    c_shake[id]=0
    c_damage[id]=0
    c_jump[id]=0
    c_mine[id]=0
    c_respawn[id]=0
    c_vampire[id]=0
    zmiana_skinu[id]=0
    switch(key) 

        case 0: 
        {    
            player_class[id] = Mag
    c_shake[id]=20
            LoadXP(id, player_class[id])        
        }
        case 1: 
        {    
            player_class[id] = Mnich
    c_damage[id]=3
    zmiana_skinu[id]=1
    changeskin(id,0)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 2: 
        {    
            player_class[id] =  Paladyn
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 3: 
        {    
            player_class[id] = Zabojca
    c_jump[id]=1
    c_mine[id]=2
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 4: 
        {            
            player_class[id] = Nekromanta
            g_haskit[id] = 1
    c_respawn[id]=4
    c_vampire[id]=random_num(1,3)
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 5: 
        {    
            player_class[id] = Barbarzynca      
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 6: 
        {    
            player_class[id] = Ninja
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 7: 
        {    
            player_class[id] = Hunter
            g_GrenadeTrap[id] = 1    
            LoadXP(id, player_class[id])
        }
        case 9: 
        { 
            select_class(id,lx)
        }
    }
    CurWeapon(id)
    quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
    give_knife(id)


    return PLUGIN_HANDLED
    }

    Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D
  15. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Klosin Probemy z amx na surfie?   
    Serwer był off, bo próbowałem naprawić bansa. Dziś po zebraniu zostanie on naprawiony.
  16. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Klosin Serwer został wyłączony   
    Dobra, wgrywam kopię z 23 listopada. Vipy oraz Admini zostaną, tak jak były. Myślę, że wyrobię się dziś do 23:00 :).
  17. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od ZwiastuN Serwer został wyłączony   
    Witam. Mam Dla was złą wiadomość. Mianowicie serwer został wyłączony, pewnie zapytacie dlaczego, otóż są problemy ze zmianą mapy. Kiedy zostanie włączony serwer? Jutro po godzinie 11:00. Przepraszamy za utrudnienia, ale chyba wolicie grać na serwerze który się nie crashuje. Jeszcze raz PRZEPRASZAMY.

  18. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Michał WvW Serwer został wyłączony   
    Witam. Mam Dla was złą wiadomość. Mianowicie serwer został wyłączony, pewnie zapytacie dlaczego, otóż są problemy ze zmianą mapy. Kiedy zostanie włączony serwer? Jutro po godzinie 11:00. Przepraszamy za utrudnienia, ale chyba wolicie grać na serwerze który się nie crashuje. Jeszcze raz PRZEPRASZAMY.

  19. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik WIELKI KONKURS !   
    Przede wszystkim, wraz z Porucznikiem chciałbym Was gorąco przywitać. Jak wiecie, zbliżają się już święta Bożego Narodzenia dla niektórych te święta to: spotkanie z rodziną, ciepło, dom itd itd. Na naszym forum ruszył konkurs. Zapewne zastanawiacie się jaki. Otóż jest to konkurs plastyczny. Konkurs na najpiękniejszą choinkę. Technika dowolna, może to być narysowane ręcznie, zrobione w paincie, edytowane w programie graficznym o większym polu manewru niż paint lub kolorowanka (komputerowa/ręczna).

     

         Konkurs trwa od 2015-11-27 do 2015-12-20

     

     

    Regulamin:

    ● Zakaz kopiowania prac z innych for (plagiat).

    ● Zakaz wysyłania kilku prac tej samej osoby.

    ● Wszystkie prace wstawiamy w odpowiedzi w tym temacie.

    ● Prace bez wzoru będą odrzucane bez sprawdzania.

    ● Na pracy musi widnieć napis csowicze.pl

     

    Wzór:


    1.Twój nick:
    2.Praca konkursowa:
    ✘ Nagrody ✘

     

    [1 miejsce] Konto steam z grą CS:GO 

    [2 miejsce] Vip na wybranym serwerze bądź forum na okres miesiąca !

    [3 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 1 miesiąca !

    [4 miejsce] VIP na serwerze SURF na okres 2 tygodni !

  20. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik Nowy Opiekun Serwera.   
    Witam Was wszystkich,
    związku z Degradacją *****(Eliza) złożoną kilka dni temu, nastał moment by przedstawić nowego opiekuna serwera, którym został "Porucznik .". Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie na tyle owocna, by rozkręcić serwer jeszcze bardziej, a swoim objęciem stanowiska nowy opiekun, wprowadzi powiew świeżości i nowości, która niebawem zawita na serwerze. Cóż pozostało mi powiedzieć na koniec: ŻYCZĘ POWODZENIA ORAZ MASY NOWYCH POMYSŁÓW !
     
  21. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik Zachowania Administratorów serwera SURF.   
    Nick Admina który dostał +/-: Porucznik . 
    Kto nadał +/-(H@/Opiekunka): sNaxu
    Data nadania +/-: 2015-11-23
    Nadanie +/-: +
    Powód: Bardzo aktywny.
  22. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od davise Podstawowe komendy AMXX   
    amx_ban
    Użycie: amx_ban [reason] - Banowanie gracza na serwerze na określony czas z podaniem powodu.

    amx_banid
    Użycie: amx_banid [reason] - Banowanie gracza na serwerze na określony czas z podaniem powodu. Ban zakładany jest na STEAM_ID.

    amx_banip
    Użycie: amx_banip [reason] - Banowanie gracza na serwerze na określony czas z podaniem powodu. Ban zakładany jest na IP.

    amx_banmenu
    Użycie: amx_banmenu - Wyświetla menu do banowaniagraczy.

    amx_cancelvote
    Użycie: amx_cancelvote - Anuluje toczące się głosowanie.

    amx_cfg
    Użycie: amx_cfg - Ładuje plik konfiguracyjny z ustawieniami.

    amx_cfgmenu
    Użycie: amx_cfgmenu - Wyświetla menu z gotowymi konfiguracjami serwera.

    amx_chat
    Użycie: amx_chat < message > - Chat służący do porozumiewania się pomiędzy administratorami. Zwykli gracze nie widzą tekstu pisanego z tą komendą.

    amx_clcmdmenu
    Użycie: amx_clcmdmenu - Wyświetla menu z komendami wykonywanymi na komputrze gracza.

    amx_cmdmenu
    Użycie: amx_cmdmenu - Wyświetla menu z komendami wykonywanymi na serwerze.

    amx_csay
    Użycie: amx_csay < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD w centralnym miejscu ekranu. Dodatkowo podaje nick admina, który wywołał polecenie.

    amx_ccsay
    Użycie: amx_csay < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD w centralnym miejscu ekranu. Nie podaje nicka admina, który wywołał polecenie.

    amx_cvar
    Użycie: amx_cvar [value] - Zmienia cvary serwera, pozwala dostosować konfigurację.

    amx_cvarmenu
    Użycie: amx_cvarmenu - Wyświetla menu z cvarami, pozwala na szybkie zmiany konfiguracji.

    amx_ffmenu
    Użycie: amx_ffmenu - Wyświetla menu pozwalające zmienić opcje "friendly fire".

    amx_fsay
    Użycie: amx_fsay < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD w podamym miejscu ekranu. Dodatkowo podaje nick admina, który wywołał polecenie.

    amx_fsayy
    Użycie: amx_fsayy < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD w podamym miejscu ekranu. Nie podaje nicka admina, który wywołał polecenie.

    amx_help
    Użycie: amx_help; amx_help 11; amx_help 21; amx_help 31; itp. - Jedna z najważniejszych opcji AMXa. Wyświetla listę oraz pomoc dostępnych komend (w zależności od poziomu dostępu) podczas pisania w konsoli. Przydatna jak aturat nieznamy kompletnej składni komendy.

    amx_kick
    Użycie: amx_kick [reason] - "Wykopanie" gracza z serwera na określony czas z podaniem powodu.

    amx_kickmenu
    Użycie: amx_kickmenu - Wyświetla menu do "kopania" graczy.

    amx_knives
    Użycie: amx_knives <1|0> - Włacza tryb gry "tylko noże".

    amx_leave
    Użycie: amx_leave [tag] [tag] [tag] - Pozwala pozostać na serwerze graczom którzy mają wpisane określone tagi. Gracze bez określonych tagów zostają odłaczeni z serwera. Przydaje się przez meczem klanowym jeśli gracze nie biorący udziału w meczu nie opuścili serwera.

    amx_map
    Użycie: amx_map [delay in sec.] - Wywołuję zmianę mapy. Jeśli nie podamy czasu po jakim mapa ma sie zmienić zmiana następi natychmiast.

    amx_mapmenu
    Użycie: amx_mapmenu - Wyświetla menu z którego można wybrać mapy do zmany. Menu ma jedną wade nie ma tam wszystkich map a rzadko kiedy headadminom serwerów chce sie dopisywać wszystkie mapy.

    amx_nopas
    Użycie: amx_npass - Zdejmuje hasło założone na serwer.

    amx_password
    Użycie: amx_password - Zakłada hasło na serwer.

    amx_pause
    Użycie: amx_pause - Pauzuje serwer.

    amx_paucecfg
    Użycie: amx_pausecfg [name] - Pozwala zarządzać pracą pluginów.

    Komendy:
    off - pałzuje wszystkie pluginy nie bądące na liście
    on - włącza wszystkie pluginy
    stop - wyłacza plugin
    pause - pałzuje plugin
    enable - włacza plugin
    save - zapisuje listę wyłaczonych pluginów
    clear - czyści listę wyłaczonych pluginów
    list - wyświetla listę pluginów
    add - ustawia flagę że plugin nie może być pauzowany
    amx_pausecfgmenu
    Użycie: amx_pausecfgmenu - Wyświetla menu w którym można zarządzać pracą pluginów.

    amx_psay
    Użycie: amx_psay < player > < message > - Wysyła prywatną wiadomość do określonego gracza.

    amx_rcon
    Użycie: amx_rcon - Pozwala podczas gry na wywyłanie poleceń rcona.

    amx_restmenu
    Użycie: amx_restmenu - Wyświetla menu w którym można ustawić restrykcje kupowania borni i ekipunku.

    amx_restrict
    Użycie: amx_restrict
    [keys] - Wstawia restrykcje dotyczące kupowania broni. Jeśłi nie wprowadzi się nic w pole "keys" restrykcje zostanązdjęte.

    Menus: "buy", "pistol", "shotgun", "sub", "rifle", "machine", "item"
    Team: "T", "CT"
    Keys: "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "0"
    amx_say
    Użycie: amx_say - Wysyła wiadomość na chacie do wszystkich graczy.

    amx_scrollsay
    Użycie: amx_scrollsayy < color > < message > - Wyświetla kolorowe przewijane wiadomości na HUD na dole ekranu. Dodatkowo podaje nick admina, który wywołał polecenie.

    amx_scrollsayy
    Użycie: amx_scrollsayyy < color > < message > - Wyświetla kolorowe przewijane wiadomości na HUD na dole ekranu. Nie podaje nicka admina, który wywołał polecenie.

    amx_slap
    Użycie: amx_slap [power] - Udeża gracza z zadaną siła odbierając mu HP.

    amx_slapmenu
    Użycie: amx_slapmenu - Wyświetla menu pozwalające udeżać lub uśmiercać graczy.

    amx_slay
    Użycie: amx_slay - Uśmierca gracza.

    amx_speachmenu
    Użycie: amx_speachmenu - Wyświetla menu pozwalające na wykonywanie komend głosowych na serwerze.

    amx_statscfg
    Użycie: amx_statscfg [parameters] ...

    Komendy:
    on - włacza określoną opcję
    off - wyłacza określoną opcję
    save - zapisuje konfiguracje statystyk
    load - ładuje konfigurację statystyk
    list [id] - wyświetla status statystyk
    add - dodaje statystykę do listy
    amx_statscfgmenu
    Użycie: amx_statscfgmenu - Wyświetla menu pozwalające w łatwy sposób zarządzać konfiguracją statystyk.

    amx_teammenu
    Użycie: amx_teammenu - Wyświetla menu do zadządzania drużynami.

    amx_teleportmenu
    Użycie: amx_teleportmenu - Wyświetla menu do teleportacji.

    amx_tsay
    Użycie: amx_tsay < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD z lewej storny ekranu. Dodatkowo podaje nick admina, który wywołał polecenie.

    amx_tsayy
    Użycie: amx_tsayy < color > < message > - Wyświetla kolorowe wiadomości na HUD z lewej storny ekranu. Nie podaje nicka admina, który wywołał polecenie.

    amx_unban
    Użycie: amx_unban - Zdejmuje bana z WONID lub IP.

    amx_vote
    Użycie: amx_vote - Włącza głosowanie na dowolny temat.

    amx_voteban
    Użycie: amx_voteban - Włącza głosowanie za zbanowaniem gracza na serwerze.

    amx_votekick
    Użycie: amx_votekick - Włącza głosowanie za "wykopaniem" gracza z serwera.

    amx_votemap
    Użycie: amx_votemap [map] [map] [map] - Włącza głosowanie na wybrane mapy. Max. pięc map!

    amx_votemapmenu
    Użycie: amx_votemapmenu - Wyświetla menu do głosowania ma mapy.

    amx_who
    Użycie: amx_who - Wyswietla kto jest aktyalnie na serwerze. Dodatkowo podaje który gracz posiada prawa do adminowania serwerem.

    amxmodmenu
    Użycie: amxmodmenu - Wyswietla menu w któym można administrować serwerem.
    Źródło: AMXX.pl 
  23. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik [Co24h] Głosuj na serwer SURF   
    Porucznik ty kłamczuchu 14 :D
  24. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik DEGRADACJE Adminów.   
    Witam ponownie. W tym temacie będę ogłaszał jaki admin i za co został zdegradowany.

     

    Wzór:


    Nick Admina:
    Plusy:
    Minusy:
    Powód:
    Długość degradacji:


  25. Super
    sNaxu otrzymał punkt reputacji od Porucznik Szybka rekrutacja na admina [SURF]   
    Rekrutacja wznowiona !

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie