Aktualizacja 26.04.2022
Valve w tej aktualizacji głównie skupiło się na czterech mapach: Climb, Crete, Iris, Vineyard.
Różne
- dodano różne poprawki dla lepszego wsparcia Steam Input (poprawki Glyph)
- menu kupowania będzie łatwiejsze w obsłudze za pomocą kontrolera
- ruch myszką nie spowoduje przełączenia trybu glyph z powrotem na PC/Mouse
- naprawiono Radio Radial – kółko myszki nie będzie już wpływać na bindy w grze
Mapy
Climb
- zmieniono modele wszystkich ścian wspinaczkowych w ramach poprawek graficznych i optymalizacyjnych
- dodano liny w okolicy ścian wspinaczkowych
- obniżono gaśnice i poręcze na schodach w niebieskiej sekcji
- dodano kilka pomniejszych detali
- poprawiono clipping
- dodano beczki, by zakłócić dotychczasowe wrażenia
- na suficie restauracji dodano grenade clips, by uniknąć dziwnych granatów
- nieco poprawiono respy
- usunięto śrubokręt, który mógł zostać pomylony z porzuconą bronią
- dodano vphysics clip na podłodze głównego holu, by uniemożliwić zapadanie się broni
- naprawiono oświetlenie filaru w lobby
- naprawiono popsute respy w deathmatchu
- naprawiono pływające obiekty
-naprawiono kilka błędów w pisowni
Crete
- dodano nową grafikę w bocznej alei
- naprawiono nieprawidłowy materiał dachu
- dodano clipping przenoszonych skrzyń
- naprawiono pixel walki
- wprowadzono różne poprawki clippingu
Iris
- dodano nową grafikę w bocznej alei
- poprawiono clipping samochodu w okolicach tunelu, naprawiono krawężnik obok jadłodajni i dodani grenade clips na ogrodzeniu na tyłach jadłodajni
- naprawiono miejsca, w których Mołotowy mogły zadawać graczom obrażenia przez ściany
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba, pływające obiekty oraz niektóre obiekty, które znikały zbyt wcześnie
- na całej mapie wprowadzono pomniejsze poprawki wizualne
- dodano niepozorny detal
Vineyard
- dodano nową grafikę w bocznej alei
- naprawiono nieprawidłowy materiał dachu
- dodano clipping przenoszonych skrzyń
- naprawiono pixel walki
- wprowadzono różne poprawki clippingu
źródło