Jako że główny projekt ElevateCore jest obecnie sprzedawany pod licencją, oddam CielProtecta z wersji Alpha V2 za dermo. Do oddania jest src, kompilacja i użytkowanie zostawiam Wam do rozgryzienia. Na światło dzienne wyjdą 3 kody licencji do oprawy frameworka CielProtecta, co oznacza, że dostaną do niego pełen dostęp 3 osoby. Udostępnianie plików nic nie da, jako, że są jedynie 3 klucze. Po pomyślnej kompilacji systemu i podłączeniu, przed instalacją zostaniecie poproszeni o jednorazowy kod licencji, znajdziecie go w spoilerze na końcu
CielProtect V2 Alpha:
System Monitoringu
System Mailów
System Zaawansowanych/Prostych logów
AntySQL Inject.
Anty Flooder
Anty DDoS
Anty PortScanner
Anty VPN/Proxy
Ban IP/Kraj/Dostawca
Ban domeny (np łączenie przez strone proxy)
Ban ID HDD
Ban ID Procesora
Ban MacID
Custom strony z banami (jeżeli dostaniemy bana za ddosowanie, wyświetli się strona, że dostaliśmy za to bana, jeżeli za flood, to wyskoczy strona z banem za flood itp)
Rozbudowany i prosty w zrozumieniu panel administracyjny z permisjami dodatkowych użytkowników.
Prosty do zrozumienia sourcecode z możliwością edycji 99%.
Dane bazy danych wpisujemy w pliku CielEngine/CielProtect.c
// [#]---------------------------------------------[#]
.load(SERVER_HOST_HANDLER.LinuxMachine);
float.$user = "demonekxlolek" // Linux
float.$pass = "xxx" // Linux
float.$baza = "ciel_database" // Linux
float.$nazwa = "ciel_main" // Linux
.load(SERVER_HOST_HANDLER.WindowsMachine);
float.$user = "win_demonekxlolek" // Windows
float.$pass = "win_xxx" // Windows
float.$baza = "win_ciel_database" // Windows
float.$nazwa = "win_ciel_main" // Windows
// [#]---------------------------------------------[#]
Uzupełniamy dane apache maszyny głównej i jego port w pliku CielEngine/CielEngine.c
Apache2 = SERVER_ |148.122.87.19|
Apache2 = SERVER_PORT |30|
Apache2 = SERVER_STATE.STATE (public);
Apache2 = SERVER_STATE.STATE (private);
Jeżeli chcemy włączyć funkcje konta VIP, w pliku CielEngine/CielProtectCore.dll na końcu dopisujemy "case vip" tak jak pokazane poniżej.
case ethernet
case login
case register
case user
case admin
case vip
Oraz dodajemy include w tym samym pliku tak jak jest to zaprezentowane niżej.
#include CielEngine.c
#include CielProtect.c
#include login.sql
#include register.sql
#include login.c
#include register.c
#include cielvip.c
#include permissions.ini
Aby wyłączyć jakiekolwiek funkcje dodatkowe z systemu, w tym samym pliku dll usuwamy linijki, które nas nie interesują, z sekcji podanej niżej.
load functionLoader.ciel -- Wymagana
load hashowanie.ciel -- Wymagana
load GeneratorHasel.ciel
load NoweKonto.ciel -- Wymagana
load Logowanie.ciel -- Wymagana
load PotwierdzenieEmail.ciel
load PotwierdzenieTelefonem.ciel
load AutoryzacjaTelefoniczna.ciel
load AutoryzacjaSMS.ciel
Permisje każdej rangi znajdziecie w pliku CielEngine\Permissions
[SETTINGS]
permissions: {
user: {
ciel.ProtectUser;
ciel.EngineUser;
ciel.CommandExecutor;
ciel.StringDisplay;
ciel.GrandMessage;
ciel.MessageOfTheDay;
ciel.Motd;
ciel.PasswordRecovery;
ciel.EmailPasswordRecovery;
ciel.EmailFunction;
ciel.voidFunction;
}
vip: {
inher: user;
ciel.ProtectUser;
ciel.ProtectVip;
ciel.Motd_color;
ciel.AdminMessageAllowed;
}
admin: {
inher: user,vip;
ciel.ProtectAdmin;
ciel.ProtectVip;
ciel.ProtectUser;
ciel.AllowEverything;
}
}
Autoryzacja sms działa na poniżej wymienionych systemach operacyjnych (telefon)
class Android {
auto phone.genericSuplement TRUE;
auto phone.genericDynamic FALSE;
auto phone.genericStatic FALSE; * TRUE;
float phone.ANDROID;
}
class iOS {
auto phone.genericSuplement TRUE;
auto phone.genericDynamic FALSE;
auto phone.genericStatic FALSE; * TRUE;
float phone.IOS;
}
class Windows {
auto phone.genericSuplement TRUE;
auto phone.genericDynamic FALSE;
auto phone.genericStatic FALSE; * TRUE;
float phone.WINDOWS;
}
class Linux {
auto phone.genericSuplement TRUE;
auto phone.genericDynamic FALSE;
auto phone.genericStatic FALSE; * TRUE;
float phone.LINUX;
}
Za kilka dni przygotuję plik, który pozwoli wam ustawić Wasz system api sms, który będzie służył jako klucz licencji przy sprzedaży systemy, hasła, logowania 2 etapowego itp.
class Generated {
cielMessage("Dziękujemy za rejestracje swojej licencji na protect.elevatecore.io!");
cielMessage("Twoje konto zostanie aktywowane zaraz po wprowadzeniu kodu, który wyslalismy na Twój number telefonu");
cielMessage("---------------------------------------------------------");
cielMessage("Twoje podstawowe dane: ");
cielMessage("Klucz licencji: ")(%session_license%);
cielMessage("Login do konta: ")(%session_login%);
cielMessage("Hasło do konta: ")(%session_password_hashed%);
cielMessage("Publiczny klucz: ")(%session_publickey%);
cielMessage("---------------------------------------------------------");
cielMessage("");
cielMessage("Dziękujemy za zaufanie,");
cielMessage("Team PixelArt & CielProtect");
Kody licencji
----****---- Klucze Licencji Zostały pomyślnie wygenerowane dla systemu CielEngine Alpha V2 -----*****-----
1.) CIEL_PROTECT_LICENSE_PRIVATE_1239UR132UFGB312QFOVQ2ESAFVCASD
2.) CIEL_PROTECT_LICENSE_PRIVATE_FEDHJM3RE08934J0HG234WHG8Q9DSA2
3.) CIEL_PROTECT_LICENSE_PRIVATE_902U1R13FASFGBVHAJAjk128901214f
(***TIMESTAMP: 2017-08-19 // 17:52***)
Download
Skan