Skocz do zawartości

Zablokowane Podanie na Admina- Assassin


Assassinxd

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: Assassin

Imię: Michał
Wiek: 24 lata
Dlaczego Ty masz zostać strażnikiem/adminem: Chciałbym zostać administratorem waszego serwera po to, aby pomagać

w utrzymaniu porządku na serwerze, rozwiązywać konflikty dbać o każdego gracza na serwerze i, aby było im komfortowo. 

Potrafię podejść do ludzi w sposób  spokojny i dopasowujący się. Często też wchodzę do ct poprowadzić dla graczy, aby im się nie nudziło podczas gierki.

Doświadczenie: W counter- strike'a gram już od wielu lat, moim ulubionym trybem jest tryb JailBreak zdobyłem doświadczenie z powodu

bardzo częstego grania na tym trybie i pełniących rolę admina na nich. Umiem poradzić sobie w stresie oraz w ciężkich sytuacjach, rozpatrzyć demko 

lub do czego będę zmuszony.
Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9/10

Ile czasu spędzasz na serwerze: Dziennie mogę wyrabiać po 4,5 godzin chyba, że będzie to dzień wolny od pracy.
Jak długo jesteś z nami: 22 Stycznia 2019

Link do Tsarvar'a: https://tsarvar.com/player368336-Assassin

Posiadasz Steam? [tak/nie]: Tak

Posiadasz mikrofon? [tak/nie]: Oczywiście
Kontakt: Discord Steam Forum TeamSpeak 
Dofinansowanie serwera [tak/nie]: Tak

bloggif_657a54eeb1db7.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same wymagania które trzeba spełnić żeby móc napisać podanie o admina to śmiech na sali

-6h 

-10 dni 

Godzinek masz całe cztery razy więcej niż wymagane (WOW), dni masz na styk chociaż jak nie liczyć tych po 15 minut to nie masz.

Z regulaminu dałbym Ci jedno pytanie i nie odpowiesz na nie poprawnie a ciężko jest pilnować przestrzegania czegoś czego nie będzie się w stanie obronić.

Argument,  że jest dużo "aktywnych" adminów nie przejdzie bo przecież rekrutacja jest otwarta ale moim zdaniem to nie czas na admina dla twojej osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach