Skocz do zawartości

Zablokowane Witam ponownie


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jakaś część użytkowników może mnie kojarzyć z kiedyś, aczkolwiek sporo się od tego czasu zmieniło.

Mam na imię Kamil, przeżyłem już 23 wiosny, pochodzę z małego miasta "Radomsko", które znajduje się w woj. łódzkim.

Na co dzień pracuję w zakładzie stolarskim, zajmuje się skręcaniem mebli, sporo jeżdżę na montaże ;). 

Często lubiłem i dalej lubię pograć w cs'a, głównie 1.6.

 

Jedną z zaskakujących rzeczy może być to, że jestem zwykłym stolarzem, ale interesuje się redaktorką (poniekąd).

W przeszłości zajmowałem się gazetkami szkolnymi, quizami, zagadkami, itp.

Można powiedzieć, że jestem w jakimś stopniu kreatywny, uważam się za ogarniętego człowieka z dużymi chęciami i zapałem do pracy.

Wszystko co robię zawsze musi być dopięte na ostatni guzik, sprawdzam po 3 razy czy wszystko jest elegancko, schludnie 

zrobione, bez tego ani rusz. 

 

Znalazłem się tutaj na sieci już jakieś 3, prawie 4 lata temu poprzez serwer DD2, niestety ścieżki wyprowadziły mnie w inną stronę.

Były to naprawdę miłe chwilę i chciałbym powrócić na, tzw. stare śmieci.

Niekoniecznie chodzi mi jakoś bardzo o serwery, ale mam swoje plany na siebie. 

Mam nadzieję, że wspólnie spędzimy bardzo miło czas na forum, a także na serwerach.

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, skoro zainteresowanie redaktorką to zaprzyjaźnij się z naszym dzialem

redakcji i myślę że posada znajdzie się dla Ciebie ;) 

giphy.gifgiphy.gifGIF by 9-1-1 on FOX

 

 

Odważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie, że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00e008a4108d88e2a78cc05e08567b46_uzytkow

giphy.gifgiphy.gifGIF by 9-1-1 on FOX

 

 

Odważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie, że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach.

Odnośnik do komentarza