Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Zablokowane Valorant: Patch 5.03


drenn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownik Miesiąca

1920x1080-KEY-ART_opt.jpg?auto=webp&disa

 

ZMIANY OGÓLNE

 

- Aktualizacja silnika do Unreal Engine 4.26.

 

AKTUALIZACJE AGENTÓW

 

CHAMBER

 

Schadzka

 

- Wydłużono podstawowy czas odnowienia z 20 sek. do 30 sek.

- Wydłużono czas odnowienia przywołania z 20 sek. do 30 sek.

- Czas odnowienia jest ustawiany na 45 sek., gdy kotwica Schadzki zostanie zniszczona.

- Średnica „kółka”, w którym Chamber może stać, by móc aktywować Schadzkę, została zmniejszona z 21 m do 15 m.

 

Znak Rozpoznawczy

 

- Skrócono czas trwania spowolnienia z 9,5 sek. do 6 sek.

 

Majstersztyk

 

- Zwiększono liczbę wymaganych punktów ulta z 7 do 8.

- Skrócono czas trwania spowolnienia z 9,5 sek. do 6 sek.

 

Łowca Głów

 

- Zwiększono koszt pocisku ze 100 do 150 kredytów.

 

NEON

 

Nadbieg

 

- Zmniejszono obrażenia każdego strzału z 22 pkt. do 18 pkt.

- Zwiększono pole rażenia z 15 m do 20 m.

- Zmniejszono mnożnik obrażeń trafienia w nogi z 1,0 do 0,85.

- Zwiększono mnożnik obrażeń trafienia w głowę z 1 do 3.

 

CHAMBER

 

Majstersztyk

 

- Zmniejszono mnożnik obrażeń trafienia w nogi z 1,0 do 0,85.

 

JETT

 

Burza Ostrzy

 

- Zmniejszono mnożnik obrażeń trafienia w nogi z 1,0 do 0,85.

 

AKTUALIZACJE SYSTEMÓW ROZGRYWKI

 

- Dodano możliwość zmiany przypisanego przycisku „Ducha” poza grami niestandardowymi.

Wystarczy wejść w Ustawienia >> Sterowanie >> Akcje.

 

BŁĘDY

 

AGENCI

 

- Naprawiono błąd z Pomyślnym Wiatrem Jett, w wyniku którego podczas zmiany broni w trakcie doskoku animacja wyciągania broni trwała dłużej, niż powinna.

 

SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre elementu HUD-a Reyny i Killjoy były wciąż widoczne po włączeniu opcji ukrycia interfejsu.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja rozbrajania nie była prawidłowo odtwarzana podczas wielokrotnego zaczynania rozbrajania pod rząd.

 

ZNANE PROBLEMY

 

- Zmiana ustawień nieprzezroczystości celownika w grze powoduje, że podgląd celownika miga.

- Komunikaty dotyczące Spike’a wyświetlają się z błędami.

 

(Skopiowane z https://playvalorant.com/pl-pl/news/game-updates/valorant-patch-notes-5-03/)

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • drenn zablokował ten temat

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

Powiadomienie o plikach cookie