Zasłużony drenn Napisano 26 Maja 2022 Zasłużony Udostępnij Napisano 26 Maja 2022 AKTUALIZACJE AGENTÓW - Paski postępów/ładowania agentów – przeniesiono w lepsze miejsce i ujednolicono rozmiar dla następujących agentów: Reyna, Cypher, Breach, Fade, Jett, Omen, Phoenix, Raze, Skye, Yoru. OMEN - Zaktualizowano model trzecioosobowy, zwiększono dokładność i realizm. AKTUALIZACJE MAP HAVEN - Usunięto kolizję pikseli na następujących obszarach: Nie można już wejść po osłonie w punkcie A. Nie można już wskoczyć na górę punktu C bez umiejętności pozwalającej na manewrowanie. SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI - Dodano nowy wykres wydajności, który wyświetla wartości błędu strzelania dla ostatnich strzałów w Kliencie. Są to te same informacje, które widzicie w ustawieniach błędu celownika, ale powinny pomóc graczom lepiej ocenić swoje wyniki po walce. - Aktualizacje dotyczące spójności rozgrywki Więcej informacji o poniższych wykresach wydajności i poprawkach błędów znajdziecie w artykule dotyczącym drugiej aktualizacji spójności rozgrywki VALORANT. - Naprawiono błąd, w wyniku którego skoki pingu i liczby klatek mogły wywołać zbyt obszerny bufor przetwarzania ruchu, który utrzymywał się przez kilka sekund. Gdy miało to miejsce, gracze mogli doświadczyć: 1)Zwiększonego opóźnienia sygnałów wejściowych po stronie serwera, co sprawiało, że sygnały wejściowe były przetwarzane dłużej, niż powinny względem pingu. 2) Dodatkowego opóźnienia w widoku innych graczy, co skracało czas na reakcję. W obu przypadkach dodatkowe opóźnienia nie były odzwierciedlane na wykresie „RTT Sieci Średnie/Maks.” lub w wartościach pingu na tablicy wyników w grze. - Dodano nowy wykres wydajności pokazujący „Średnie odchylenie RTT”, by gracze mogli rozpoznać, czy mają problemy z siecią, które nie są odzwierciedlane w wartościach średnich/maksymalnych RTT Sieci. - Dodano nowy wykres wydajności pod nazwą „RTT sieci + opóźnienia przetwarzania”, który rejestruje opóźnienie rzeczywiste na podstawie czasu przesłania sygnału w sieci, przetwarzania ruchu przez serwer i opóźnień przetwarzania ruchu klienta. BŁĘDY AGENCI - Kwestie dialogowe dotyczące „zniszczenia” dla umiejętności rozstawianych będą teraz słyszalne globalnie przez sojuszników. Chodzi m.in. o: Chamber: Znak Rozpoznawczy i Schadzka Killjoy: Działko i Bot Alarmowy Cypher: Potykacz i Kamera Szpiegowska Yoru: Wtargnięcie - Naprawiono błąd, w wyniku którego Wysoki Bieg Neon automatycznie się zatrzymywał po użyciu Pasa Wysokiego Napięcia lub Błyskawicy Przekaźnikowej. - Naprawiono błąd, w wyniku którego z punktu widzenia obserwatorów przeciwnicy Viper świecili na czerwono, gdy byli w pobliżu, ale wciąż poza Gniazdem Żmij. - Naprawiono błąd, w wyniku którego promień Schadzki Chambera nie wyświetlał się dla obserwatorów. - Naprawiono Podpalacz (Q) Brimstone’a, by zadawał obrażenia rozłożone na draśnięcia po 15 pkt. zamiast 1 pkt, jak pozostałe umiejętności obszarowe zadające obrażenia w grze. Ogólne obrażenia na sekundę powinny pozostać bez zmian. ELEMENTY KOSMETYCZNE - Naprawiono drobne problemy z migającymi teksturami na broniach Protokołu podczas animacji sprawdzania, celowania, przeładowania, itd. SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI - Naprawiono błąd, w wyniku którego przypisania klawiszy dla konkretnych agentów działały nieprawidłowo, nawet jeśli w menu ustawień widniała informacja, że zostały zastosowane. - Poprawka tego błędu została wprowadzona w patchu 4.09, ale chciano się upewnić, że gracze nie doświadczają już takich problemów przed poinformowaniem o „naprawionym” błędzie. - Naprawiono błąd, w wyniku którego raport z bitwy czasem nie pojawiał się przez całą grę. ZNANE PROBLEMY - Paski postępów dotyczące podkładania i rozbrajania Spike’a nie są widoczne dla obserwatorów z włączonym minimalnym HUD-em, nawet jeśli obserwują agenta, który podkłada lub rozbraja. Źródło: https://playvalorant.com/pl-pl/news/game-updates/valorant-patch-notes-4-10/ Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/77621-valorant-patch-410/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi