Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 38 / 231 Wszystkich graczy
  • 16% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużony
Napisano

Fade_Omen_1920x1080.jpg?auto=webp&disabl

 

AKTUALIZACJE AGENTÓW

 

- Paski postępów/ładowania agentów – przeniesiono w lepsze miejsce i ujednolicono rozmiar dla następujących agentów:

Reyna, Cypher, Breach, Fade, Jett, Omen, Phoenix, Raze, Skye, Yoru.

 

OMEN

- Zaktualizowano model trzecioosobowy, zwiększono dokładność i realizm.

 

AKTUALIZACJE MAP

 

HAVEN

 

- Usunięto kolizję pikseli na następujących obszarach:

Nie można już wejść po osłonie w punkcie A.

Nie można już wskoczyć na górę punktu C bez umiejętności pozwalającej na manewrowanie.

 

SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI

 

- Dodano nowy wykres wydajności, który wyświetla wartości błędu strzelania dla ostatnich strzałów w Kliencie. Są to te same informacje, które widzicie w ustawieniach błędu celownika, ale powinny pomóc graczom lepiej ocenić swoje wyniki po walce.

 

- Aktualizacje dotyczące spójności rozgrywki

Więcej informacji o poniższych wykresach wydajności i poprawkach błędów znajdziecie w artykule dotyczącym drugiej aktualizacji spójności rozgrywki VALORANT.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego skoki pingu i liczby klatek mogły wywołać zbyt obszerny bufor przetwarzania ruchu, który utrzymywał się przez kilka sekund. Gdy miało to miejsce, gracze mogli doświadczyć:

1)Zwiększonego opóźnienia sygnałów wejściowych po stronie serwera, co sprawiało, że sygnały wejściowe były przetwarzane dłużej, niż powinny względem pingu.

2) Dodatkowego opóźnienia w widoku innych graczy, co skracało czas na reakcję.

W obu przypadkach dodatkowe opóźnienia nie były odzwierciedlane na wykresie „RTT Sieci Średnie/Maks.” lub w wartościach pingu na tablicy wyników w grze.

 

- Dodano nowy wykres wydajności pokazujący „Średnie odchylenie RTT”, by gracze mogli rozpoznać, czy mają problemy z siecią, które nie są odzwierciedlane w wartościach średnich/maksymalnych RTT Sieci.

- Dodano nowy wykres wydajności pod nazwą „RTT sieci + opóźnienia przetwarzania”, który rejestruje opóźnienie rzeczywiste na podstawie czasu przesłania sygnału w sieci, przetwarzania ruchu przez serwer i opóźnień przetwarzania ruchu klienta.

 

BŁĘDY

 

AGENCI

 

- Kwestie dialogowe dotyczące „zniszczenia” dla umiejętności rozstawianych będą teraz słyszalne globalnie przez sojuszników. Chodzi m.in. o:

Chamber: Znak Rozpoznawczy i Schadzka

Killjoy: Działko i Bot Alarmowy

Cypher: Potykacz i Kamera Szpiegowska

Yoru: Wtargnięcie

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego Wysoki Bieg Neon automatycznie się zatrzymywał po użyciu Pasa Wysokiego Napięcia lub Błyskawicy Przekaźnikowej.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego z punktu widzenia obserwatorów przeciwnicy Viper świecili na czerwono, gdy byli w pobliżu, ale wciąż poza Gniazdem Żmij.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego promień Schadzki Chambera nie wyświetlał się dla obserwatorów.

 

- Naprawiono Podpalacz (Q) Brimstone’a, by zadawał obrażenia rozłożone na draśnięcia po 15 pkt. zamiast 1 pkt, jak pozostałe umiejętności obszarowe zadające obrażenia w grze.

Ogólne obrażenia na sekundę powinny pozostać bez zmian.

 

ELEMENTY KOSMETYCZNE

 

- Naprawiono drobne problemy z migającymi teksturami na broniach Protokołu podczas animacji sprawdzania, celowania, przeładowania, itd.

 

SYSTEMY DOTYCZĄCE ROZGRYWKI

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego przypisania klawiszy dla konkretnych agentów działały nieprawidłowo, nawet jeśli w menu

ustawień widniała informacja, że zostały zastosowane.

 

- Poprawka tego błędu została wprowadzona w patchu 4.09, ale chciano się upewnić, że gracze nie doświadczają już takich problemów przed poinformowaniem o „naprawionym” błędzie.

 

- Naprawiono błąd, w wyniku którego raport z bitwy czasem nie pojawiał się przez całą grę.

 

ZNANE PROBLEMY

- Paski postępów dotyczące podkładania i rozbrajania Spike’a nie są widoczne dla obserwatorów z włączonym minimalnym HUD-em, nawet jeśli obserwują agenta, który podkłada lub rozbraja.

 

Źródło: https://playvalorant.com/pl-pl/news/game-updates/valorant-patch-notes-4-10/

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
  • drenn zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie