Skocz do zawartości

Zablokowane Jak wypijesz coca-colę, to poddasz mecz


drenn

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy kojarzy słynną reklamę świąteczną z ciężarówką coca-coli, kierowaną przez św. Mikołaja. Firma w swoich spotach zawsze bazuje na grze na emocjach, łączy rozdzielone rodziny, godzi skłóconych przyjaciół itd. Ogólnie chodzi o bardzo idealistyczne podejście.

 

W sieci pojawiła się kolejna reklama, jednak tym razem firma od napojów wysokocukrowych postanowiła nieco zmienić tło, ponieważ zabrano się za świat graczy oraz e-sportu.

Dostajemy więc krótki klip na którym widzimy turniej w grze przypominającej coś na kształt MMORPG, publika szaleje, gracze mocno skupieni... Mamy kadr na jedną z zawodniczek, która po wymianie ciosów otrzymuje solidne obrażenia i jej postać niemal ginie.

Wtem z lodówki wyjmuje znany wszystkim napój i dzieją się cuda. Postać wraca do pełni sił, ale gra zaczyna żyć własnym życiem, postacie rezygnują z bitwy i rzucają broń, następuje pokój między stronami...

 

I tu zaczyna się problem, ponieważ wielu uważa iż twórcy mimo dobrych chęci, lekko się zagalopowali. O ile można mówić o znaczeniu metaforycznym, to jednak e-sport, tak samo jak jego realistyczny odpowiednik polega na rywalizacji, gdyby drużyny postanowiły odpuścić, to pewnie zostałyby wykluczone z zawodów.

Gracze wprost śmieją się, że podczas meczu nie wolno pić coli, bo wtedy człowiek się poddaje, zamiast walczyć.

Zresztą o ile same gry polegają na rywalizacji, to wielu graczy (zwłaszcza w pro scenie) zbija sobie piątki w życiu realnym.

 

 

A co Ty sądzisz o tej ciekawej reklamie?

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie