Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 141 / 299 Wszystkich graczy
  • 47% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużony
Napisano

Każdy kojarzy słynną reklamę świąteczną z ciężarówką coca-coli, kierowaną przez św. Mikołaja. Firma w swoich spotach zawsze bazuje na grze na emocjach, łączy rozdzielone rodziny, godzi skłóconych przyjaciół itd. Ogólnie chodzi o bardzo idealistyczne podejście.

 

W sieci pojawiła się kolejna reklama, jednak tym razem firma od napojów wysokocukrowych postanowiła nieco zmienić tło, ponieważ zabrano się za świat graczy oraz e-sportu.

Dostajemy więc krótki klip na którym widzimy turniej w grze przypominającej coś na kształt MMORPG, publika szaleje, gracze mocno skupieni... Mamy kadr na jedną z zawodniczek, która po wymianie ciosów otrzymuje solidne obrażenia i jej postać niemal ginie.

Wtem z lodówki wyjmuje znany wszystkim napój i dzieją się cuda. Postać wraca do pełni sił, ale gra zaczyna żyć własnym życiem, postacie rezygnują z bitwy i rzucają broń, następuje pokój między stronami...

 

I tu zaczyna się problem, ponieważ wielu uważa iż twórcy mimo dobrych chęci, lekko się zagalopowali. O ile można mówić o znaczeniu metaforycznym, to jednak e-sport, tak samo jak jego realistyczny odpowiednik polega na rywalizacji, gdyby drużyny postanowiły odpuścić, to pewnie zostałyby wykluczone z zawodów.

Gracze wprost śmieją się, że podczas meczu nie wolno pić coli, bo wtedy człowiek się poddaje, zamiast walczyć.

Zresztą o ile same gry polegają na rywalizacji, to wielu graczy (zwłaszcza w pro scenie) zbija sobie piątki w życiu realnym.

 

 

A co Ty sądzisz o tej ciekawej reklamie?

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie