Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
JailMMA ×

Zablokowane [02/03.02.2021] ODCINEK 02 AKT II *Nowa postać*


Gość Mrs.Fuksiara

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mrs.Fuksiara

Patch_Notes_Highlights_2_04-pol.jpg

AGENCI:
Nową postać nazwano ASTRA, głównie dlatego, że jest ona związana z kosmosem. 
Zwiastun umiejętności poniżej. 



GRA RANKINGOWA: 

Spoiler

Na początku aktu wprowadziliśmy zmianę w meczach rozstawiających. Jeśli ktoś z was grał już w tym odcinku, to:

Wasza ranga nie zostanie obniżona wraz z rozpoczęciem aktu.
Jeśli mieliście rangę Promienisty lub Nieśmiertelny, zachowacie swoją pozycję w tabeli rankingowej, jednak wasza ocena rankingowa (OR) zostanie obniżona o 90%, a wszyscy gracze o randze Promienisty spadną do rangi Nieśmiertelny, ponieważ będą musieli ponownie udowodnić, że w nowym akcie są najlepszymi z najlepszych.
Osiągnięcie rangi Promienisty wymaga teraz zarówno uplasowania się w pierwszej 500 graczy w waszym regionie, jak i zdobycia określonej wartości OR (szczegóły poniżej).
Aby w nowym akcie ponownie być widocznymi w tabeli rankingowej, musicie ukończyć swój mecz rozstawiający.
Musicie rozegrać tylko 1 mecz rozstawiający, aby wasza ranga była widoczna.
Wasza OR (i potencjalnie wasza ranga) może ulec zmianie w zależności od tego, jak wypadniecie w meczu rozstawiającym, jednak o maksymalnej zmianie zadecyduje wyłącznie ten mecz.
Gracze, którzy dotychczas nie rozegrali gier rankingowych w tym odcinku, będą musieli wziąć udział w 5 meczach rozstawiających, by zdobyć początkową rangę.
Zdobycie rangi Promienisty będzie o wiele bardziej wymagające. Teraz przed awansowaniem do niej musicie osiągnąć odpowiedni poziom OR. Wymagane wartości OR będą zależeć od regionu – całkowitej liczby graczy i rozłożenia OR.

Regionalne wymagania dotyczące rangi Promienisty:
LATAM oraz KR: 100 pkt. OR,
BR: 200 pkt. OR,
NA oraz APAC: 300 pkt. OR,
EU: 400 pkt. OR.
Zaraz po wydaniu tego patcha internetowy ranking zostanie tymczasowo wyłączony na potrzeby konserwacji – powinien być dostępny ponownie w ciągu 24–48 godzin.
W niedalekiej przyszłości ograniczymy średnią łączną liczbę punktów OR za zwycięstwo/porażkę o 5.
Ma to na celu ograniczenie sytuacji, w której ranga gracza przewyższa jego MMR i prowadzi do gier z rozbieżnymi ocenami rankingowymi oraz zwiększenia różnic między wyświetlaną rangą a MMR. Te drobne zmiany matematyczne będą częstsze, ponieważ staramy się znaleźć odpowiednią równowagę dla OR na podstawie problemów, jakie dostrzegamy wśród społeczności.
Po wprowadzeniu tego patcha zmienimy działanie degradacji graczy, by spadek rozpoczynał się od 70 pkt. OR (poprzednio było to 80 pkt. OR).
Szczegóły powyżej.
Rangi nie będą już wyświetlane na ekranie wyboru agenta ani w grze. Będą jednak nadal widoczne na ekranie końca gry.
Osoby z niższą rangą mogą teraz dołączyć do kolejki z większą liczbą znajomych i współgraczy (zobaczcie obrazek poniżej).
Przy niższych rangach mamy bardzo wielu graczy w puli matchmakingowej, dlatego jesteśmy pewni, że możemy zapewnić wyważone mecze. Wraz z awansowaniem różnice w poziomach między graczami będą mniej zauważalne, dzięki czemu rozgrywki będą stale wyważone, a integralność rywalizacji w przypadku wyższych rang zachowana.
Liczymy też, że pomoże to zwalczyć smerfowanie poprzez ograniczenie motywacji dla tworzenia nowych kont w celu gry ze znajomymi o niższej randze.

Compet-queue-disparity_CORRECTED-pol.jpg
Dodaliśmy taktyczne komendy.
W ramach poprawy koordynacji drużyny i dzielenia się informacjami rozbudowaliśmy niektóre z automatycznie odgrywanych kwestii wypowiadanych przez agentów w trakcie rundy.
Teksty wypowiadane przez postać, takie jak „Widzę Spike’a” czy „Widzę wrogów”, zawierać będą także informacje dotyczące „superregionu” mapy (np. „Widzę Spike’a na C” albo „Widzę wrogów na B”).


KARNET BOJOWY: 

obraz_2021-02-28_152546-743x418.jpg

/Zrodlo: valorant polska, wikipedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie