CSowicze.pl - Sieć serwerów Counter-Strike. Serwery forum CS 1.6 i CS:GO
Skocz do zawartości

Czy Ten Admin Się Urwał Z Gimby ?!


Fernando Torres
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakładam temat na skargę na Admina Yuri Boyka .

 

opis sytuacji : Gramy na mapie de_eldorado . Po jakimś czasie gry zdobyłem perk "Awp Snajper" (a czego byłem zadowolony ;) ) . Najpierw grałem "normalnie" , i potem przez mikro zapytałem : "Skanowanie przez płot jest zabronione co nie?", Po czym Pepe odpowiedział , że "Niee" (PePe jest spoko adminem) . Czyli odebrałem to jako zgodę na skanowanie przez płot :) . No i najdziwniejsze jest to iż Yuri Boyka był ze mną i między innymi. PePe w TT i to słyszał bo jak wiem to on także ma ns'a więc to napewno słyszał . A wiec potem sobie skanuje skanuje skanuje  <3  . A tu praktycznie pod koniec mapy BAN !!! Na 1h od "Yuri Boyka" o treści "Skanowanie przez Płot" . Mam takie wrażenie , że on się na mnie jakoś mści czy coś w tym stylu ponieważ też np. patrzyłem w regulaminie , że za kampienie powyżej 20 sek. jest ban na 30 minut a on mi daje po 1h on coś ma do mojej osoby .  Proszę coś z tym zrobić .     Jak by co mam świadków do dzisiejszej sytuacji se skanem jak i z kampieniem np. chociaż 1 świadek sie znajdzie . 

 

 

 

 

 Dziękuje Pozdrawiam , FT9

91153029945565129844.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam , to jest takie dziecko ze nie moge.. kto mu dal tego admina ? Czy od wgl. wie co robi ? Nie daje rady i banuje ?

Wlasnie dostalem bana na de_rats_1337 za kampienie niby kampienie prosze wycinek z konsoli

 
[AMXBans] Zbanowany przez Admina: Yuri Boyka
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ SerweryCS.eu
[AMXBans] Powod: 'kampisz juz po raz 5 w szybie'
[AMXBans] Dlugosc bana: '1 godzina'
[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:2239747'
 
Powod: 'kampisz juz po raz 5 w szybie' Czy wentylacja to jest szyb ? Za kamienie jest 1 godzina ? Obym to ja tam 3 razy "kamipl" w wentylacji to by bylo dobrze , nie daje rady dziecko to sie wyzywa na innych .
 
                                SKAD ON JEST !! !! !! Z domu dziecka ? Wiem ze to obraza admina ale juz inaczej nie moge..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zakładam temat na skargę na Admina Yuri Boyka .

 

opis sytuacji : Gramy na mapie de_eldorado . Po jakimś czasie gry zdobyłem perk "Awp Snajper" (a czego byłem zadowolony ;) ) . Najpierw grałem "normalnie" , i potem przez mikro zapytałem : "Skanowanie przez płot jest zabronione co nie?", Po czym Pepe odpowiedział , że "Niee" (PePe jest spoko adminem) . Czyli odebrałem to jako zgodę na skanowanie przez płot :) . No i najdziwniejsze jest to iż Yuri Boyka był ze mną i między innymi. PePe w TT i to słyszał bo jak wiem to on także ma ns'a więc to napewno słyszał . A wiec potem sobie skanuje skanuje skanuje  <3  . A tu praktycznie pod koniec mapy BAN !!! Na 1h od "Yuri Boyka" o treści "Skanowanie przez Płot" . Mam takie wrażenie , że on się na mnie jakoś mści czy coś w tym stylu ponieważ też np. patrzyłem w regulaminie , że za kampienie powyżej 20 sek. jest ban na 30 minut a on mi daje po 1h on coś ma do mojej osoby .  Proszę coś z tym zrobić .     Jak by co mam świadków do dzisiejszej sytuacji se skanem jak i z kampieniem np. chociaż 1 świadek sie znajdzie . 

 

 

 

 

 Dziękuje Pozdrawiam , FT9

 

Dałem ci na 1h bo 3 razy z rzędu skanowałeś

Ty śnisz czy o drogie pytasz ? Od razu jak sie runda zaczęła skanowałeś i mi nie kłam

 

 

Potwierdzam , to jest takie dziecko ze nie moge.. kto mu dal tego admina ? Czy od wgl. wie co robi ? Nie daje rady i banuje ?

Wlasnie dostalem bana na de_rats_1337 za kampienie niby kampienie prosze wycinek z konsoli

 
[AMXBans] Zbanowany przez Admina: Yuri Boyka
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ SerweryCS.eu
[AMXBans] Powod: 'kampisz juz po raz 5 w szybie'
[AMXBans] Dlugosc bana: '1 godzina'
[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:2239747'
 
Powod: 'kampisz juz po raz 5 w szybie' Czy wentylacja to jest szyb ? Za kamienie jest 1 godzina ? Obym to ja tam 3 razy "kamipl" w wentylacji to by bylo dobrze , nie daje rady dziecko to sie wyzywa na innych .
 
                                SKAD ON JEST !! !! !! Z domu dziecka ? Wiem ze to obraza admina ale juz inaczej nie moge..

 

Po 1 gracze mi pisali że kampisz cały czas w szybie

Po 2 "Zakaz przebywania w szybach przez dłuższy czas niż 20 sekund [Ostrzeżenie / Kick / Ban na 30 min]" kampiłeś odrazu jak się mapa zaczęła

 

Prosze o ukaranie warnem za obrazę

b_160_400_1_ffffff_c5c5c5_ffffff_000000_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamietam to nie mozna tam skanowac, wiec bana dostalea admin zrobil to co musial, jak juz to admin pepe zle ci napisal i to on nie zna regulaminu.

Jeżeli spodobał Ci się mój post lub po prostu Ci pomogłem - daj mi strzałkę w górę.

Pisząc do mnie na GG, pamiętaj zawsze aby się przedstawić i od razu opisać swój problem, unikając wiadomości typu: siema, jesteś, ? Jeżeli się dostosujesz to tych zasad na pewno odpowiem i spróbuję jak najszybciej i najlepiej rozwiązać Twój problem.

 

Pamiętaj o stosowaniu zasad poprawnej polszczyzny i zachowaniu kultury – w zamian za poświęcony mój czas na rozwiązanie Twojego problemu, oczekuję szacunku. Nie ponaglaj, nie obrażaj, nie wysyłaj nowej wiadomości – pierwsza nie powinna zostać pominięta, jeśli zastosowałeś się do tych paru zasad przedstawionych powyżej.

 

Dwa Serwery godne uwagi:

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

GG:50069016

graphic.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie