Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    334
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Pikaczu

Użytkownik

O Pikaczu

  • Tytuł
    Nothing happens without a reason
  • Urodziny 09.10.1997

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Ostrow maz - Belgium Hamme
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Sport, muzyka, csgo, cs1.6, ftp, grafika.

Kontakt

  • GG
    50069016
  • Strona WWW
    http://cssetti.pl/serwer/31.186.83.196:27161/zaglosuj

Ostatnie wizyty

37050 wyświetleń profilu
  1. Tematyka: Pilka nozna, koszykowka, tenis itd ( sporty ) Kolorystyka: Mozna wybrac Wymiary: 851 x 351 Materiały* : Napisy (wymienione w myślnikach, jeśli chcesz więcej niż 3, dopisz je.): - Napis 1: InToWinBets - Napis 2: - Napis 3: Dodatkowe Informacje: Chodzi o zdjecie do grupy na fb, bedzie to zdjecie tla wiec zeby na zdj byly rozne sporty. Kontakt: pw lub steam
  2. Nazwa serwera: [PL] CS-Ultra.pl [Only de_dust2] [128TR] [Fast Drop] IP serwera: 31.186.86.30:24094 Typ serwera: Steam Ilośc slotów: 20 Forum: Cs-Ultra.pl - Wyjątkowa sieć serwerów Counter Strike Nazwa serwera: [PL] CS-Ultra.pl [DeathMatch][128 TR] IP serwera: 79.133.216.67:27030 Typ serwera: Steam Ilośc slotów: 16 Forum: Cs-Ultra.pl - Wyjątkowa sieć serwerów Counter Strike Nazwa serwera: CS-Ultra.pl #1 [Call of Duty: 301lv][06.03.15 RESET LVL] IP serwera: 31.186.83.60:27041 Typ serwera: Steam/Non steam Ilośc slotów: 21 Forum: Cs-Ultra.pl - Wyjątkowa sieć serwerów Cou
  3. Widze ze nie tylko ja zegnam sie :( Zycze powodzenia :)
  4. Witam jak kazdy dobrze wie sprzedalem swoj serwer cod mod 201, postanowilem juz wgl zrezygnowac z cs1.6 bo juz mnie to nie kreci. Teraz pytanie czemu rezygnuje? Nie bede pisal powodu bo nie chce nikogo wytykac ale napisze ze nie bede prosil kilka razy zeby ktos cos zrobil i czekac 2 miechy na to. Wspolpraca byla bardzo slaba a czasami bardzo dobra, chcialbym podziekowac wszystkim, poznalem tu bardzo fajnych ludzi i bardzo ogarnietych ale niestety to na tyle sie konczy, zmieniam siec z serwerem csgo, jesli ktos da dobra cene to sprzedam go, mam czas wiec kazdy moze na nim grac, mozna mnie zlapa
  5. Witam jak kazdy dobrze wie sprzedalem swoj serwer cod mod 201, postanowilem juz wgl zrezygnowac z cs1.6 bo juz mnie to nie kreci. Teraz pytanie czemu rezygnuje? Nie bede pisal powodu bo nie chce nikogo wytykac ale napisze ze nie bede prosil kilka razy zeby ktos cos zrobil i czekac 2 miechy na to. Wspolpraca byla bardzo slaba a czasami bardzo dobra, chcialbym podziekowac wszystkim, poznalem tu bardzo fajnych ludzi i bardzo ogarnietych ale niestety to na tyle sie konczy, zmieniam siec z serwerem csgo, jesli ktos da dobra cene to sprzedam go, mam czas wiec kazdy moze na nim grac, mozna mnie zlapa
  6. Wez pod uwage ze sa tez fora z czarnym tlem ( dark ) Wiec bannerki beda slabo widoczne ale + leci za prace.
  7. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: 2x podanie. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl
  8. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: Podanie zaakceptowane Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: Admin zabrany. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl
  10. Admin zabrany, admin okazal sie bardzo slabym ogniwel oraz nie umie robic ssow.
  11. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: Admin zabrany Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl
  12. Admin zabrany, za duzo skarg oraz nie umie robic ssow.
  13. Poczekajmy na rozpiske demka przez admina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Regulamin