Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Recommended Posts

1. Zasady dotyczące rozgrywki.
1.1 Zakazuje się utrudniania rozgrywki innym graczom. Zalicza się do tego:
- Flashowanie,
- Blokowanie przejścia,
- Strzelanie w sojuszników.
1.2 Nakazuje się do wykonywania celów w grze. Nie wykonanie celów danej mapy będzie skutkowało karą.
1.3 Zakazuje się wykorzystywania wspomagaczy do gry. (Czyt. Aim, Wallhack czy podobnych nielegalnych wspomagaczy)
1.4 Zakazane jest wykorzystywanie błędów rozgrywki - jeżeli dany gracz zauważy błąd, niezwłocznie powinien powiadomić o tym administrację.
1.5 Bomby wyrzucane w miejsce niedostępne będzie skutkowało karą.

2. Zasady ogólne.
2.1 Każdy gracz wchodzący na serwer akceptuje regulamin, niezależnie od jego znajomości.
2.2 Zakazuje się używania nicków posiadających reklamy innych sieci, niżeli CSowicze.
2.3 Zakazuje się używania nicków obrażających sieć, czy ich użytkowników.
2.4 Każdy gracz traktowany jest równo - niezależnie od posiadanej rangi, czy kupionej usługi.
2.5 Każdy z ukaranych graczy ma możliwość odwołania się od nadanego bana PERMAMENTNEGO do dwóch tygodni od jego nadania.
2.6 Każda osoba, która zauważy osoby łamiące regulamin - ma obowiązek niezwłocznie powiadomić administratora serwera, bądź zgłosić ten incydent na forum - serwer posiada GOTV, który umożliwi odtworzenie oraz podjęcie decyzji o ukaraniu gracza.

3. Czat głosowy i tekstowy.
3.1 Zakazuje się obrażania graczy, sieci serwerów CSowicze.
3.2 Zakazuje się krzyczenia przez czat głosowy, umyślnego przeszkadzania (Specjalnych szumów).
3.3 Zakazuje się wysyłania pustych wiadomości, spamowania.
3.4 Zakazuje się informowania o używaniu wspomagaczy przez innych graczy. Należy niezwłocznie powiadomić jedynie administrację serwera.
3.5 Zakazuje się ciągłego używania wulgaryzmów, puszczania muzyki oraz wszystkiego co może utrudnić rozgrywkę pozostałym graczom.
3.6 Zakazuje się krytykowania poziomu gry innej osoby, wyznawanej przez niego religii lub wieku.
3.7 Przesz czaty nie szukamy partnerów do gier rankingowych, od tego jest forum serwerowe.
3.8 Zakazuje się spamowania na czat adminów.
3.9 Zakazuje się prowokowania innych osób będących na serwerze.

4. Zasady dotyczące administracji serwera.
4.1 Każda osoba będąca administratorem serwera ma obowiązek wspomagać innych graczy.
4.2 Każdy administrator musi być aktywny na forum, przynajmniej parę godzin w tygodniu.
4.3 Każdemu administratorowi zakazuje się dawania unbanów jeżeli nie posiada uprawnień.
4.4 Każdemu administratorowi zakazuje się faworyzowania graczy.
4.5 Zakazuje się nadużywania uprawnień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By chomik
      Zasady ogólne:
      1.1 Na jednego strażnika przypada 5 TT. 1.2 Zakaz bugowania mapy, celi oraz broni. 1.3 Zakaz blokowania innych graczy. 1.4 Zakaz przedłużania rund czy też życzeń. 1.5 Jeżeli więzień ma życzenie, może nagrodzić tylko JEDNĄ osobę duszkiem lub freeday'em. 1.6 Przeklinać można, lecz nie można obrażać innych. 1.7 Nadmierne przeklinanie będzie karane kickiem lub banem. 1.8 Zakaz używania odpowiednich komend ułatwiającą poruszanie się. Dotyczy to w szczególności parametrów szybkości. 1.9 Na serwerze są maksymalnie dwa polecenia do odwołania. 1.10 Jeżeli cele zostały otwarte przed wydaniem poleceń, więźniowie mają FreeDay. 1.11 Prowadzący powtarzając polecenia przed otwarciem celi powinien wydać te same polecenia. 1.12 Zakaz podpowiadania gdzie znajduję się dana osoba (nie tyczy się tego jeżeli gracz jest za txt). 1.13 Kategoryczny zakaz wulgarnych, pornograficznych, lub reklamujących inne fora sprey'ow. 1.14 Zakaz puszczania muzyki przez mikrofon. *nie iczy się podczas zabaw prowadzących przez straznika np; mam talent, jaka to melodia itp. 1.15 Zakaz używania komendy /mecz do blokowania chodzenia TT w celu, gdy jest bunt lub do łatwiejszego prowadzenia. Używamy jej w celu różnego rodzaju zabaw! 1.16 Zakaz dawania freedey/duszka osobie która się na to nie zgodziła. 1.17 Polecenia które nie są do odwołania zostają automatycznie anulowane przez następne (np. bezruch pod ścianą, idziecie za mną). 1.18 Jeżeli więzień, który ma życzenie zabije któregoś ze strażników - ci mają prawo go zabić. 1.19 Zakaz bugowania życzenia (zabijamy CT + wybieramy jeszcze życzenie np +15 szlugów). 1.20 Zakaz unikania walki w pojedynkach oraz w trybie walki więźniów. 1.21 Gracz nie może być 2 mapy pod rząd w CT! Jeśli nie ma chętnych może dołączyć do strażników. Osoby z mutacją mają pierwszeństwo. Własne życzenie:   - strażnik nie ma prawa zabić więźnia dopóki nie wybierze życzenia, więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund. życzenia na które prowadzący nie może się nie zgodzić: duszek, freeday. Terrorysta zabawę z życzenia na następny lub określony dzień może dostać jedynie poprzez pojedynek (więzień musi wygrać ze strażnikami) 1.23 Życzenie strażnika TT nie może upokarzać strazników 1.24 Żaden gracz nie może wchodzić na txt na mapie. 1.25 Jeżeli prowadzący nie radzi sobie z prowadzeniem a więźniowie się cały czas buntuja, gracz z mikrofonem (ogarnięty) ma prawo pomóc prowadzącemu a przy tym nadużyć pkt 1.1. 1.26 Zakaz nadmiernego przyciskania guzików. 1.27 Zakaz Spamowania/Floodowania 1.28 Zakaz specjalnego przegrywania pojedynków, aby gracze stracili szlugi. 1.29 Gracz ma zakaz proponowania ofert np; admina, vipa na innych serwerach. 1.30 Gracz ma zakaz szantażowania innego gracza. 1.31 Gracz ma zakaz spamowania na u@. 1.32 Regulaminu mogą używac osoby które mają mutację. ewentualnie takie gdzie ich głos nie przeszkadza innym. 1.33 Gdy wiezniowie są w celi, polecenia mogą być tylko wydawane gdy są otwarte cele. 1.34 Zakaz podawania innym graczom komend, które uprzykrzają grę innym typu; m_yaw 0.22 1.35 Każdy nick gracza ma zawierać Polskie litery. 1.36 Gracz ma zakaz nabijania czasu Online na serwerze, tzw. siedzenia na spect/afk. 1.37 Gdy któryś z więźniów za szlugi otworzy cele [sklep], więźniowie mają prawo do FD jeżeli polecenia nie zostały wydane.  
      Zasady więźnia:
      Więzień może wejść do GR i wziąć broń, lecz musi liczyć się z tym, że strażnik może go za to zabić. Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć. Jeżeli więzień będzie poszukiwany lub zrani strażnika może (ale nie musi) zostać za to zabity. Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego. Więzień ma zakaz kampienia na zabawach takich jak np. KillDay (jedyne dozwolone zabawy, to "Chowany" oraz "Kaczki"). Jeżeli więzień rozwali ucieczkę CT ma prawo zabić wszystkich TT znajdujących sie w uczieczce (nie dotyczy to cel masowych, gdzie znajdują się wszyscy). Gdy więzień będzie miał życzenie może wyzwać CT na pojedynek i stwierdzić, że "jak wygra w pojedynku na deagle; jutro da wojnę gangów" (min. połowa ct musi się zgodzić). Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność! Zakaz robienia TK - Team kill'i, czyli na przykład wrzucanie towarzyszy do tzw. "ogórkowej" (ogółem zabijanie ich). Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 50 HP ABH na zabawach takich jak (KD, HS, Wojna gangów) można robić max 15 sekund! Kampienie na zabawach więcej niż 20 sekund jest karane slayem. Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po odrodzeniu! Zakaz ten odwołuje się dopiero wtedy, gdy dołączy on do swoich kolegów z drużyny (będzie znowu wykonywał polecenia prowadzącego). Na zabawach typu KD, HSday, 1s1k itp. grupki mogą być maksymalnie 2-osobowe!  
      Zasady Strażnika:
      Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin. Zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. Freekillowania. Pierwsze polecenia obowiązują dopiero i wyłącznie po otwarciu cel oraz odliczeniu. Pierwsze polecenia po otwarciu celi i polecenia do odwołania muszą być odliczone (jeżeli nie odliczy polecenie się nie liczy). Zwykłe polecenia nie muszą być odliczane (chyba, że ktoś ich nie wykonuje - wtedy więźniowie mają max. 3 sekund na reakcję). Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami. Nie istnie polecenie "totalny bezruch". Jego odpowiednikiem jest "bezruch do odwołania" - można ruszać tylko myszką. Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, wszyscy więźniowie mają FD. Strażnicy nie mogą kampić w Gun Roomie. Na FreeDay'u strażnicy mogą sobie "zajmować pomieszczenia" i mogą zabić więźnia, jeśli ten posiada broń. Strażnik nie może "zająć" pomieszczenia, w którym jest więzień. Zabrania się faworyzowania więźniów. Zakaz podrzucania broni więźniom. Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić. Strażnik nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamknąć go w terrarium). Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie, strażnik prowadzący ma powtórzyć polecenia przynajmniej raz jeszcze. Jeżeli więzień zada obrażenia strażnikowi który go nie prowokuje to strażnik ma prawo go zabić lub dać karniaka. Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, strażnik musi ukarać WSZYSTKICH więźniów co zrobili to źle. Jeżeli więzień ma bron i celuje do strażnika to ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni. Podczas przeszukiwania: więzień musi być odwrócony plecami do strażnika jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić jeżeli strażnik znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije jest to FreeKill Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady. Strażnik może pozwolić dołączyć zbiegowi, jeśli po pozwoleniu zabije więźnia grozi mu ban. Zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "kamikadze". Pierwsze polecenie nie może być skomplikowane! (np. bezruch pod tylną ścianą względem wejścia na kucaka skacząc patrząc się maksymalnie w dół z założoną czapką afro do odwołania) Pierwsze polecenia przed otworzeniem celi muszą być zawsze powtórzone. Zakaz zamykania cel na zabawach. Strażnik ma zakaz zwiedzania mapy! Ma pomagać prowadzącemu. Tylko prowadzący może wydawać polecenia. Reszta strażników ma kategoryczny zakaz wydawania poleceń. Strażnik nie będący prowadzącym mają ZAKAZ rozmowy na własne tematy. ZAKAZ ZAGŁUSZANIA PROWADZĄCEGO. Strażnik może się dopytać prowadzącego PO wydaniu poleceń. Strażnik musi sprecyzować swoje polecenia. Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina. Każde zbliżenie się do strażników, może być potraktowane jako próba buntu i strażnik ma prawo zabić więźnia. Zakaz prowokacji więźniów przez strażników. Jeżeli CT sprowokuje więźnia ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Jeśli gracz CT mu odda gracz TT ma prawo pójść za nim nawet na bezruchu i mu oddać. Jeżeli CT ucieka przed oddaniem FREEDMG admin ma prawo za to zbanować na 30 min. (Do prowokacji zaliczamy: strzelanie linką, rzucanie pod nogi flash lub smoke, podchodzenie do więźnia/więźniów). PRZESZUKIWANIE WIĘŹNIA NIE NALEŻY DO PROWOKACJI! Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy! Zakaz wydawania błędnych poleceń przed otwarciem cel . Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, strażnicy mogą zabijać jeśli prowadzący mu na to pozwoli. Strażnicy mają słuchać się prowadzącego. Prowadzący może wydać polecenia mylące np, HOP, ODWOŁUJĘ WSZYSTKO, zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia poprawnego np. KUCyk (polecenia mylące) i KUCnij (polecenie poprawne), PODskocznia (polecenia mylące) i PODskocz (polecenie poprawne). Zakaz bicia więźnia który ma życzenie! W przypadku buntu więźniów FDMG nie jest brany pod uwagę. Zakaz włączania Trybu walki podczas buntu. Zakaz zabijania więźnia który zabił prowokującego strażnika i wyrzucił broń lub jej nie podniósł! Zakaz przesadnego mylenia i oszukiwania więźniów. Zakaz prowadzenia pod fragi! Gdy większość więźniów źle wykona polecenia prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny DMG. Mało kreatywne prowadzenie ograniczone do samych reakcji będzie karane banem na CT! Nie ma celowego wybijania więźniów w celu pójścia na mapę! Od tego są inni CT by pomogli upilnować więźniów. Strażnikowi zabrania się na zabawie np. "prawda fałsz" na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (życie prywatne lub nawet z forum typu "czy to prawda, że mam 100 punktów reputacji" itp. itd.). Każdy musi mieć równe szanse na takich zabawach. CT może dać zabawę w piątek, jeżeli wie, że zaraz będzie koniec mapy i nie zdąży przeprowadzić rundy (nie dotyczy sytuacji, gdy CT nie ogarnęło poprzedniej rundy)
    • By Sysia ;*
      Regulamin konkursu:
       Losowanie Typerowicza to mini lotto, polegające na wybraniu 6 liczb w zakresie od 1 do 49  
      Losowanie odbywa się raz w miesiącu  
      Zgłoszenie liczb bez zastosowania wzoru nie będą brane pod uwagę przy losowaniu  
      Zakazane jest edytowanie posta ze zgłoszonymi liczbami  
      Głównym organizatorem tego konkursu jest @ Sysia ;* 
      Czas na odebranie nagrody to 3 dni, później nagroda przemija  
      Nagrody odbieramy tutaj - https://csowicze.pl/forum/1487-odbierz-nagrodę/  
      Użytkownik może brać udział tylko raz w każdym losowaniu  
        W losowaniu udział może wziąć każdy, z wyjątkiem osób zbanowanych na forum  
       Nie ma możliwości przekazywania nagród!  
       
        Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania  
       
      Wzór:
      Nick na forum: Liczby: Przykład losowania:
      Nick na forum: @Sysia ;* Liczby: 12, 24, 30, 45, 4, 39  
      Zapraszamy do zgłaszania liczb!
       
    • By chomik
      Zasady ogólne:
      1.1 Na jednego strażnika przypada 5 TT. 1.2 Zakaz bugowania mapy, celi oraz broni. 1.3 Zakaz blokowania innych graczy. 1.4 Zakaz przedłużania rund czy też życzeń. 1.5 Jeżeli więzień ma życzenie, może nagrodzić tylko JEDNĄ osobę duszkiem lub freeday'em. 1.6 Przeklinać można, lecz nie można obrażać innych. 1.7 Nadmierne przeklinanie będzie karane kickiem lub banem. 1.8 Zakaz używania odpowiednich komend ułatwiającą poruszanie się. Dotyczy to w szczególności parametrów szybkości. 1.9 Na serwerze są maksymalnie dwa polecenia do odwołania. 1.10 Jeżeli cele zostały otwarte przed wydaniem poleceń, więźniowie mają FreeDay. 1.11 Prowadzący powtarzając polecenia przed otwarciem celi powinien wydać te same polecenia. 1.12 Zakaz podpowiadania gdzie znajduję się dana osoba (nie tyczy się tego jeżeli gracz jest za txt). 1.13 Kategoryczny zakaz wulgarnych, pornograficznych, lub reklamujących inne fora sprey'ow. 1.14 Zakaz puszczania muzyki przez mikrofon. *nie iczy się podczas zabaw prowadzących przez straznika np; mam talent, jaka to melodia itp. 1.15 Zakaz używania komendy /mecz do blokowania chodzenia TT w celu, gdy jest bunt lub do łatwiejszego prowadzenia. Używamy jej w celu różnego rodzaju zabaw! 1.16 Zakaz dawania freedey/duszka osobie która się na to nie zgodziła. 1.17 Polecenia które nie są do odwołania zostają automatycznie anulowane przez następne (np. bezruch pod ścianą, idziecie za mną). 1.18 Jeżeli więzień, który ma życzenie zabije któregoś ze strażników - ci mają prawo go zabić. 1.19 Zakaz bugowania życzenia (zabijamy CT + wybieramy jeszcze życzenie np +15 szlugów). 1.20 Zakaz unikania walki w pojedynkach oraz w trybie walki więźniów. 1.21 Gracz nie może być 2 mapy pod rząd w CT! Jeśli nie ma chętnych może dołączyć do strażników. Osoby z mutacją mają pierwszeństwo. Własne życzenie:   - strażnik nie ma prawa zabić więźnia dopóki nie wybierze życzenia, więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund. życzenia na które prowadzący nie może się nie zgodzić: duszek, freeday. Terrorysta zabawę z życzenia na następny lub określony dzień może dostać jedynie poprzez pojedynek (więzień musi wygrać ze strażnikami) 1.23 Życzenie strażnika TT nie może upokarzać strazników 1.24 Żaden gracz nie może wchodzić na txt na mapie. 1.25 Jeżeli prowadzący nie radzi sobie z prowadzeniem a więźniowie się cały czas buntuja, gracz z mikrofonem (ogarnięty) ma prawo pomóc prowadzącemu a przy tym nadużyć pkt 1.1. 1.26 Zakaz nadmiernego przyciskania guzików. 1.27 Zakaz Spamowania/Floodowania 1.28 Zakaz specjalnego przegrywania pojedynków, aby gracze stracili szlugi. 1.29 Gracz ma zakaz proponowania ofert np; admina, vipa na innych serwerach. 1.30 Gracz ma zakaz szantażowania innego gracza. 1.31 Gracz ma zakaz spamowania na u@. 1.32 Regulaminu mogą używac osoby które mają mutację. ewentualnie takie gdzie ich głos nie przeszkadza innym. 1.33 Gdy wiezniowie są w celi, polecenia mogą być tylko wydawane gdy są otwarte cele. 1.34 Zakaz podawania innym graczom komend, które uprzykrzają grę innym typu; m_yaw 0.22 1.35 Każdy nick gracza ma zawierać Polskie litery. 1.36 Gracz ma zakaz nabijania czasu Online na serwerze, tzw. siedzenia na spect/afk. 1.37 Gdy któryś z więźniów za szlugi otworzy cele [sklep], więźniowie mają prawo do FD jeżeli polecenia nie zostały wydane. Zasady więźnia
      Więzień może wejść do GR i wziąć broń, lecz musi liczyć się z tym, że strażnik może go za to zabić. Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć. Jeżeli więzień będzie poszukiwany lub zrani strażnika może (ale nie musi) zostać za to zabity. Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego. Więzień ma zakaz kampienia na zabawach takich jak np. KillDay (jedyne dozwolone zabawy, to "Chowany" oraz "Kaczki"). Jeżeli więzień rozwali ucieczkę CT ma prawo zabić wszystkich TT znajdujących sie w uczieczce (nie dotyczy to cel masowych, gdzie znajdują się wszyscy). Gdy więzień będzie miał życzenie może wyzwać CT na pojedynek i stwierdzić, że "jak wygra w pojedynku na deagle; jutro da wojnę gangów" (min. połowa ct musi się zgodzić). Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność! Zakaz robienia TK - Team kill'i, czyli na przykład wrzucanie towarzyszy do tzw. "ogórkowej" (ogółem zabijanie ich). Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 50 HP ABH na zabawach takich jak (KD, HS, Wojna gangów) można robić max 15 sekund! Kampienie na zabawach więcej niż 20 sekund jest karane slayem. Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po odrodzeniu! Zakaz ten odwołuje się dopiero wtedy, gdy dołączy on do swoich kolegów z drużyny (będzie znowu wykonywał polecenia prowadzącego). Na zabawach typu KD, HSday, 1s1k itp. grupki mogą być maksymalnie 2-osobowe! Zasady Strażnika
      Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin. Zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. Freekillowania. Pierwsze polecenia obowiązują dopiero i wyłącznie po otwarciu cel oraz odliczeniu. Pierwsze polecenia po otwarciu celi i polecenia do odwołania muszą być odliczone (jeżeli nie odliczy polecenie się nie liczy). Zwykłe polecenia nie muszą być odliczane (chyba, że ktoś ich nie wykonuje - wtedy więźniowie mają max. 3 sekund na reakcję). Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami. Nie istnie polecenie "totalny bezruch". Jego odpowiednikiem jest "bezruch do odwołania" - można ruszać tylko myszką. Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, wszyscy więźniowie mają FD. Strażnicy nie mogą kampić w Gun Roomie. Na FreeDay'u strażnicy mogą sobie "zajmować pomieszczenia" i mogą zabić więźnia, jeśli ten posiada broń. Strażnik nie może "zająć" pomieszczenia, w którym jest więzień. Zabrania się faworyzowania więźniów. Zakaz podrzucania broni więźniom. Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić. Strażnik nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamknąć go w terrarium). Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie, strażnik prowadzący ma powtórzyć polecenia przynajmniej raz jeszcze. Jeżeli więzień zada obrażenia strażnikowi który go nie prowokuje to strażnik ma prawo go zabić lub dać karniaka. Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, strażnik musi ukarać WSZYSTKICH więźniów co zrobili to źle. Jeżeli więzień ma bron i celuje do strażnika to ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni. Podczas przeszukiwania: więzień musi być odwrócony plecami do strażnika jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić jeżeli strażnik znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije jest to FreeKill Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady. Strażnik może pozwolić dołączyć zbiegowi, jeśli po pozwoleniu zabije więźnia grozi mu ban. Zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "kamikadze". Pierwsze polecenie nie może być skomplikowane! (np. bezruch pod tylną ścianą względem wejścia na kucaka skacząc patrząc się maksymalnie w dół z założoną czapką afro do odwołania) Pierwsze polecenia przed otworzeniem celi muszą być zawsze powtórzone. Zakaz zamykania cel na zabawach. Strażnik ma zakaz zwiedzania mapy! Ma pomagać prowadzącemu. Tylko prowadzący może wydawać polecenia. Reszta strażników ma kategoryczny zakaz wydawania poleceń. Strażnik nie będący prowadzącym mają ZAKAZ rozmowy na własne tematy. ZAKAZ ZAGŁUSZANIA PROWADZĄCEGO. Strażnik może się dopytać prowadzącego PO wydaniu poleceń. Strażnik musi sprecyzować swoje polecenia. Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina. Każde zbliżenie się do strażników, może być potraktowane jako próba buntu i strażnik ma prawo zabić więźnia. Zakaz prowokacji więźniów przez strażników. Jeżeli CT sprowokuje więźnia ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Jeśli gracz CT mu odda gracz TT ma prawo pójść za nim nawet na bezruchu i mu oddać. Jeżeli CT ucieka przed oddaniem FREEDMG admin ma prawo za to zbanować na 30 min. (Do prowokacji zaliczamy: strzelanie linką, rzucanie pod nogi flash lub smoke, podchodzenie do więźnia/więźniów). PRZESZUKIWANIE WIĘŹNIA NIE NALEŻY DO PROWOKACJI! Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy! Zakaz wydawania błędnych poleceń przed otwarciem cel . Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, strażnicy mogą zabijać jeśli prowadzący mu na to pozwoli. Strażnicy mają słuchać się prowadzącego. Prowadzący może wydać polecenia mylące np, HOP, ODWOŁUJĘ WSZYSTKO, zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia poprawnego np. KUCyk (polecenia mylące) i KUCnij (polecenie poprawne), PODskocznia (polecenia mylące) i PODskocz (polecenie poprawne). Zakaz bicia więźnia który ma życzenie! W przypadku buntu więźniów FDMG nie jest brany pod uwagę. Zakaz włączania Trybu walki podczas buntu. Zakaz zabijania więźnia który zabił prowokującego strażnika i wyrzucił broń lub jej nie podniósł! Zakaz przesadnego mylenia i oszukiwania więźniów. Zakaz prowadzenia pod fragi! Gdy większość więźniów źle wykona polecenia prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny DMG. Mało kreatywne prowadzenie ograniczone do samych reakcji będzie karane banem na CT! Nie ma celowego wybijania więźniów w celu pójścia na mapę! Od tego są inni CT by pomogli upilnować więźniów. Strażnikowi zabrania się na zabawie np. "prawda fałsz" na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (życie prywatne lub nawet z forum typu "czy to prawda, że mam 100 punktów reputacji" itp. itd.). Każdy musi mieć równe szanse na takich zabawach. CT może dać zabawę w piątek, jeżeli wie, że zaraz będzie koniec mapy i nie zdąży przeprowadzić rundy (nie dotyczy sytuacji, gdy CT nie ogarnęło poprzedniej rundy)  
    • By eXe.
      1. Osoba składająca zlecenie zobowiązana jest do zastosowania się do wzoru, który znajduje się w tym temacie Wzór zlecenia graficznego
      2. Zlecenia piszemy tylko w odpowiednim dziale, nie prosimy grafików w wiadomości prywatnej o wykonanie pracy.
      3. Nieaktywny, pominięty temat może zostać odświeżony przez użytkownika po upływie 24h.
      4. Zlecenia dla użytkowników dostępne są od 15 postów, jeżeli dany użytkownik nie spełnia wymagania temat zostanie zamknięty, a zlecenie nie będzie wykonane.
      5. Jeżeli w ciągu 5 dni nie pojawią się prace od grafików/użytkowników temat zostanie zamknięty oraz przeniesiony do Archiwum.
      6. Użytkownik składający zlecenie o grafikę zobowiązany jest do wypełnienia każdego pola, które jest wymagane. Brak jakiegokolwiek podpunktu wiąże się z zamknięciem tematu.
      7. Uzupełniając wzór wpisz wszystkie wytyczne, wymienione obok nie będą brane pod uwagę, a tematy będą zamykane. "Kolorstyka: dowolna" "Wymiary: pod forum (i podobne)"
      8. W jednym zleceniu możemy prosić tylko o jedną prace graficzną typu avatar, sygnatura itp.
      9. Zlecenia o tematyce pornograficznej, rasistowskiej, nazistowskiej itp. będą z automatu zamykane.
      10. Złamanie przynajmniej jednego z w.w punktów, wiąże się z natychmiastowym zamknięciem tematu.
      11. Niedozwolone jest wypowiadanie się w temacie nie wnosząc nic do temu, czy też oceniania prac (od tego jest specjalny dział!).
      12. Zlecenia można składać raz na 3 dni.
      *Regulamin stworzony wraz z @ ferstel na potrzeby forum CSowicze.pl
      *Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.