Patix Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 (edytowane) Punkt 1.Ramka oznacza 1 fragment informacji przeslany miedzy klientem a serwerem (niezaleznie w ktora strone).Ilosc ramek z serwra do klienta kontroluje cl_updaterate oraz rate.Ilosc ramek od gracza do serwera kontroluje cl_cmdrate i cl_rate.cl_cmdrate - jest to liczba ile razy na sekunde gracz informuje serwer o swoichpoczynaniach, to jest - ruchach na mapie, strzelaniu, ruchach myszyim wiecej robisz (im bardziej ostra akcja) tym wiecej danych wysylaszcl_updaterate - jest to liczba ile razy na sekunde gracz otrzymuje z serwera dane o tymco sie dookoła niego dzieje - oznacza to ze dostajesz info jak leca granaty, kto gdzie strzela,bryzgi krwi , dzwieki audio, efekty hud, latajace posicki, rykoszety itp.jak jestes w miejscu gdzie mało sie dzieje (np nie ma graczy albo niewiele robia)to otrzymujesz malo informacjiale jak wbiegniesz w miejsce gdzie sie strzelaja 4 osoby i lataja granaty to dostajesz tychinformacji o wiele wiecejcl_rate - ustawia maksymalny limit bajtow wyslanych od ciebie do serwera na temat twoichpoczynan i powinna byc ustawiona na maksymalna wartosc uploadu jaka mozesz wycisnac z łączarate - ustawia maksymalny limit bajtów odebranych przez ciebie jaie przychodza do serwerapowinna byc ustawiona na maksymalna wartosc download jaki mozesz wycisnac ze swojego łączacl_cmdbackup - ustawia ile ramek mozna przesylac ponownie jesli nam lacze nie wyrabianp jak ma sie wysokie lossy albo choke Punkt 2. Ilosc danych od gracza przewaznie jest mala, mniej wiecej 25 bajtow na ramke.natomiast serwer wysyla znacznie wiecej, jak sie nic nie dzieje jest to okolo 35bajtow na ramke,a jak jest ostra akcja to dochodzi nawet do 176 bajtow na ramke albo i wiecej.Dosc latwo sie przekonac ile danych wchodzi i wychodzi patrzac na net_graphprzyklad (oczywiscie u was moga byc inne wartosci)Kod:145 fps 5msin: 34 1.48 k/sout: 25 1.35 k/sloss: 0 choke: 0Pierwsza linia:pierwsza liczba reprezentuje ilosc wyswietlanych FPSdruga liczba oznacza czas jakim sie rozni to co widzimy od tego co dostajemy od serwerai co wysylamy do sewera (o tym nizej)Druga linia:reprezentuje dane wejsciowe jakie otrzymujesz z serwera.Tu mamy wielkosc ramki 34 bajty, co przy danym cl_updaterate przelicza sie na 1.48 k/s downloadu.Trzecia linia:reprezentuje dane wyjsciowe jakie wysylamy do serwera.Tutaj mamy rozmiar ramki 25 bajtow, a to sie przelicza przy tym cl_cmrdate na 1.35 k/s uploadu.---------------------------------------------------------------------------------------------------Poradnik pisany 100% własną ręcznie na tablecie całe 2hChcesz więcej pomocy/poradników??Został łapkę w górę ☝ i strzel miły komentarz pamiętaj to motywuje mnie do dalszej pracy Edytowane 5 Września 2016 przez Patix Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/40681-ustawienia-komend-cl_-na-fps/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatki Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 I najlepiej ex_interp 0.01 :D Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/40681-ustawienia-komend-cl_-na-fps/#findComment-192561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patix Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Wiadomość wygenerowana automatycznie Powód: Brak zainteresowania. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/40681-ustawienia-komend-cl_-na-fps/#findComment-193500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi