Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Zablokowane Skarga na 2 adminów


Gozdek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SKARGA NA ADMINA/GRACZA

 

Twój nick: Gozdek
Nick oskarżonego:     

-=JunioR=-  
Vesp3r!

IP/SID oskarżonego: Macie bo to admini.

Godzina i data zdarzenia:ok 12:20/25
Mapa:de_dust 2
Screeny/demo:

http://scr.hu/8hkm/7c7qk- chyba Vesp3r! slapował Juniora, ale tego nw na 100% trzeba sprawdzić w logach.

https://scr.hu/8hkm/e82fk- Dostałem slaya od juniora lub vesp3ra za nic.
 
Jeszcze nadużycie głównego admin say ([email protected]).
 

Opis sytuacji:Zdecydowanie nadużywają swojej rangi. 
 
 

 

 

 

 

##Nie usuwać dopisku z regulaminem !
Regulamin:

  • Dowody typu IP/SID lub wycinek z konsoli, muszą być pokazane na screenie - w innym przypadku, Twoja skarga nie zostanie pomyślnie rozpatrzona.
  • Wulgarny język będzie odpowiednio nagradzany, a Twoja skarga może nie zostać rozpatrzona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto, ale byłeś tylko Ty i Junior na serwerze z adminów, i któryś z Was zaczął pisać w moim imieniu na @@, Vesp3r!: Kastrat czy coś takiego. 

Uderzałem go jak wychodził na środek (szedł na B)  i zamiast lecieć za bombą to sobie stał w trupie, wyszedł z trupa na B i stał w drzwiach (Chciał iść na środek)  i wtedy zacząłem go uderzać, a slay`a Tobie nie dałem, można zobaczyć logi. Napisałeś na [email protected] Ogarnąć Dupy, to wyszedłem z serwera bo chciałem dać temu Juniorowi bana bo zaczął mnie denerwować, ale się powstrzymałem. 

blue%20textures%20keep%20calm%20and%201920x1200%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xDDDD. Co do sytuacji to pewnie Gozdek wszystko zaangażował i próbuje teraz Wam wmówić, ze jest inaczej xD

 

A poważnie to ogarnijcie się i nie piszcie skarg na siebie za takie błahostki, lecz załatwiajcie je na PW. 

 

 

Dziękuje ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xDDDD. Co do sytuacji to pewnie Gozdek wszystko zaangażował i próbuje teraz Wam wmówić, ze jest inaczej xD

 

A poważnie to ogarnijcie się i nie piszcie skarg na siebie za takie błahostki, lecz załatwiajcie je na PW. 

 

 

Dziękuje ! 

 

 

Gozdek nic nie robił... On jest jednym z 2 ogarniętych adminów..

 

ApeX jesteś mordko :* 

blue%20textures%20keep%20calm%20and%201920x1200%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto, ale byłeś tylko Ty i Junior na serwerze z adminów, i któryś z Was zaczął pisać w moim imieniu na @@, Vesp3r!: Kastrat czy coś takiego. 

Uderzałem go jak wychodził na środek (szedł na B)  i zamiast lecieć za bombą to sobie stał w trupie, wyszedł z trupa na B i stał w drzwiach (Chciał iść na środek)  i wtedy zacząłem go uderzać, a slay`a Tobie nie dałem, można zobaczyć logi. Napisałeś na [email protected] Ogarnąć Dupy, to wyszedłem z serwera bo chciałem dać temu Juniorowi bana bo zaczął mnie denerwować, ale się powstrzymałem. 

Pisał Junior, coś tam o kastracie, ja jeszcze mu napisałem ''odezwał się 14 latek''. A Ty nie powinieneś go slapować może wyczekiwał lub coś w tym stylu, można sprawdzić demko czy rzeczywiście tak było. :)

Edytowane przez Gozdek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużony

Ja się nie dziwię Vesp3r że Junior go zdenerwował.

Ale co do sprawy to się wcale nie zdziwię jak to był Junior bo on ma takie dziecinne pomysły.

 

A ja to może nie jestem ogarnięty z adminów xd ?

16548.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: Już wiem kto co jak. Junior otrzymał już 3/3 ostrzeżenia także traci admina

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SERWER ONLY DD2!

 

91.224.117.91:27450

 

 

b_350_20_692108_381007_ffffff_000000.png

original.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

Powiadomienie o plikach cookie