Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    24
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

~~SqubanY~~

Użytkownik

O ~~SqubanY~~

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • GG
    35076397
  1. [b]Tematyka:[/b] Counter Strike Global offensive [b]Kolorystyka:[/b] obojętna , [b]Wymiary:[/b] jak na fb [b]Materiały* :[/b] brak [b]Napisy (wymienione w myślnikach, jeśli chcesz więcej niż 3, dopisz je.):[/b] - Napis 1: Baciu - Napis 2: - Napis 3: [b]Dodatkowe Informacje:[/b] Ładne i estetyczne [b]Kontakt:[/b] gg; 35076397
  2. Według mnie brzydki ^^
  3. Witam potrzebuje tego jeszcze na dzisiaj , jest bardzo pilne uwaga ! ma to byc to na facebooka , pod fp [b]Tematyka:[/b] Counter Strike Global offensive ( csgolounge ) betowanie [b]Kolorystyka:[/b] obojętna [b]Wymiary:[/b] 1920-1080 , tak jak na tlo facebook [b]Materiały* :[/b] https://www.facebook.com/csgoloungeeasyskins/photos/a.336558829884055.1073741827.336550723218199/407784716094799/?type=1&theater cos takiego [b]Napisy (wymienione w myślnikach, jeśli chcesz więcej niż 2, dopisz je.):[/b] - Napis 1: Obstawianie By Baciu - Napis 2: [b]Dodatkowe Informacje:
  4. gosciu , nie potrzebuje zgarniac ludzi , mam reklamy serwer sie trzyma , ;) wiec po co mi to ? pomysl zanim cos napiszesz
  5. Witam , chciałbym was bardzo przeprosić lecz odchodzę , myślałem ze bedzie mi tu dobrze lecz nie chcę robić ''Konkurencji'' jak to niektorzy mi piszą :) Nie chciałem odchodzić lecz niektóre osoby mnie irytują i są bardzo uciążliwe , Sieć naprawdę fajna i niegdyś panowała tu Miła atmosfera :) ale teraz troszkę mnie , Mam nadzieje że będziecie sie dalej rozwijać i będziecie dążyć do perfekcji :) Pozdrawiam : Izcona Rumcajsa MarVW i innych ;) Przepraszam , dziękuje,Dowidzenia
  6. dostosuj sie do wzoru , bo nie wiadomo ktory dd2...
  7. są asysty od początkow serwera :) tylko nie są one pokazywane przy zabojstwie tylko w hud po prawej stronie :) , dlatego iz tamto sie bugowalo i trzabylo zrobic plugin , Plugin autorski ;) wiec asysty są, tylko sa pokazywane w hud po prawej stronie , Zamykam
  8. Cos o Tobie: myślę ze mnie znacie :) Typ Serwera: 4fun Ilosc Slotow:17 Link GameTracker: http://www.gametracker.com/server_info/31.186.83.188:27101 Dlaczego Chcesz Do Nas Dolaczyc: Ponieważ mam juz jeden serwer w sieci , jak widać rozkręcony , ten tez rozkrece Rozkręcony: troszkę , lecz rozkręce go bardziej , jest reklama na cssetti , dokupie jeszcze na csadv i cssetti Kontakt:gg; 35076397
  9. to nie 4 fun to raz :) , a po drugie gdy vipy beda przelewac kase to nikt vipow kupywac nie bedzie
  10. [b]Imię:[/b] [b]Nick na serwerze:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Znajomość AMXX [1-10]:[/b] [b]Platforma Steam/Ns:[/b] [b]Kontakt:[/b] [b]Składka Tak/Nie:[/b] [b]Coś o sobie:[/b] [b]Reklamy:[/b] Wymagania : Wiek +16 Składka miesięczna Przegrane 25h Kultura Osobista Znajomość ortografii
  11. Zgłaszam drużyne Ekipy Only DD2 V2 1- http://csowicze.pl/user/3314-squbany/ 2- http://csowicze.pl/user/3334-najarany/ 3- http://csowicze.pl/user/3373--/ 4- http://csowicze.pl/user/3340-kfjatek/ 5- http://csowicze.pl/user/3178-funny/ Rezerwa : 1- 2- 3- Rezerwe dodam gdy sie zarejestruja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Regulamin