Skocz do zawartości

snuffy

Właściciel CS 1.6 [DD2 CLASSIC]
  • Postów

    928
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37
  • Czas online

    25d 17g 50m 28s
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Aktywność reputacji

  1. Piwko
    snuffy przyznał reputację dla polkes za plik, ReSemiclip   
    Autor Adidasman, s1lent

     
    Opis Zautomatyzowany moduł pozwalający na przenikanie graczy. Zawiera w sobie kilka funkcji.
    Najciekawszą jest wyłączenie przenikania podczas kucania. Przydatne na serwery DD2 i FFA.
     
     
    Wymagane Moduły  
    ReHLDS
    ReGameDLL
     
    Instalacja
    Linux. 
    resemiclip wrzucamy do folderu addons.
    W addons/metamod/plugins.ini dopisać:
    resemiclip/resemiclip_mm_i386.so
     
    Windows:
    resemiclip wrzucamy do folderu addons.
    W addons/metamod/plugins.ini dopisać:
    resemiclip/resemiclip_mm.dll

     
    Konfiguracja  
    # semiclip  "0|1 " - Wyłącz / Włącz semiclip
    # team  "0|1|2|3 "

    #    - 0   Semiclip dla wszystkich Graczy                
    #    - 1    Semiclip tylko dla druzyny terrorystów            
    #    - 2    Semiclip tylko dra duzyny CT
    #    - 3    Semiclip tylko dla członkow druzyny
     
    # time  "0|180 " - Czas trwania SemiClip od początku rundy
    # crouch  "0|1"  - Wyłączenie SemiClip podczas kucania[Przydatne podczas podsadzania graczy]
    # effects "0|1" - Czy zezwalać na renderowanie[Przezroczystość gracza] podczas przenikania.
    # distance "64|250" - Ustawienie odległości od gracza, przy której ma włączac się renderowanie[Przezroczystość gracza]
    # transparency  "0|255" - Ustawienie poziomu renderowania[Przezroczystości gracza]
    # penetfire  "0|1" - Przezroczyści gracze odporni na obrazenia[Polecam nie włączać]. 
     
    Przykładowa konfiguracja
    semiclip = 1;
    team = 3;
    time = 0;
    crouch = 1;
    effects = 0;
    distance = 200;
    transparency = 120;
    penetfire = 0;
     
    Źródło https://dev-cs.ru/resources/71/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie