CSowicze.pl - Sieć serwerów Counter-Strike. Serwery forum CS 1.6 i CS:GO
Skocz do zawartości

GodEater

Weteran
  • Postów

    380
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas online

    55m 33s

Ostatnia wygrana GodEater w dniu 23 Maja 2017

Użytkownicy przyznają GodEater punkty reputacji!

O GodEater

  • Urodziny 1996.08.22

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Gniezno
  • Płeć
    Obojnak
  • Hobby
    Informatyka,Freerunning,Gry komputerowe,Tworzenie czegoś z niczego

Kontakt

Ostatnie wizyty

3 492 wyświetleń profilu
  1. nie widać ale być może to tylko u mnie belek gracz zbanowany i odbanowany
  2. Co prawda wróciłem na sieć i widzę duże ziany na serwerach wgl ,aczkolwiek moja odpowiedź brzmi nie powody? -1 post -Jesteś z nami bardzo krótko daj się poznać administracji \ -Żadnego wkładu w sieć Serwer nie jest skończony napisz za jakiś czas a przy tym nadrób aktywność i przydaj się sieci ;P
  3. Podchody Grupa 10 osób i teren duży wokół kilkunastu budynków i jest świetna zabawa xD
  4. Ehh szoda,że rezygnujesz bo spoko się z tb rozmawiało i wgl. 3maj się i powodzenia
  5. Ja też na twoim miejscu bym siedział dalej na złość. Szkoda że odchodzisz ale widać,że takie czasy i wielu odchodzi :/ 3maj się
  6. Przegrałem z kumplem zakład i przebiegłem się nago przez rynek u mnie w mieście
  7. Powiem tak mówi się,że są to zjawiska nadprzyrodzone i mogą je dostrzec osoby które są usilnie wierzące. Ja jestem nie wierzący więc ja w takie zjawiska nie wierzę,chociaż miałem sytuację gdzie się w nocy obudziłem i w kuchni zobaczyłem białą postać wilka albo psa która się na mnie rzuciła i nagle zniknęła. Ale nadal nie wierzę Więc to mit xD
  8. Dzięki za propozycję wybrałem avatar @ferstel Dziękuje za pracę można zamknąć temat
  9. 7 dzień tygodnia ja rozgrzany jak pochodnia xD Nie no a tak serio to piątek bo jest weekend :D
  10. :( No to się porobiło Szkoda że odchodzisz,ponieważ fajnie się z tb gadało,śmiało,żartowało No ale jak trzeba to trzeba 3-maj się cieplutko
  11. Per aspera ad astra

  12. Nie powiem jest fajny ale poczekam na innych jescze leci +
  13. Tematyka : Anime FairyTail,Code Geass,Death Note,Mirainikki,Monster Musume,Trinity Seven Kolorystyka : Czerwony z niebieskim albo z czarnym Wymiary :Na forum Napis/y : GodEater 1.2.Materiały* ( Nie wymagane ) :Brak Dodatkowe informacje/Uwagi : Kontakt : GG:10934142
×
×
  • Dodaj nową pozycję...