Skocz do zawartości

Zablokowane [UBTeam] unnamed.


Rekomendowane odpowiedzi

Nick: unnamed.
Wiek: 18
Steam ID: STEAM_0:1:512552226
Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?:

Zawsze w wolnej chwili sprawdzam co tu się dzieje, więc jestem na bieżąco. Tak robię od lat na tej sieci ze względu na Jaila. Generalnie activ co 1/2h czasem rzadziej zależy od sytuacji


Opisz siebie:

Znany głównie jestem ze swojej odklejonej i lekko porytej bani aczkolwiek głupi nie jestem i wiedzą to Ci co mnie nie lubią. Na co dzień uprawiam aktywnie sporty walki z własnym umysłem oraz rapuje do mikrofonu jakieś wypociny. Podsumowując - Jestem duszą towarzystwa zazwyczaj bo gadam od rzeczy czasami bez sensu ale no stand'up mi wychodzi. Bezkonfliktowy też ze mnie chłopaczyna bo mam wyżarte szare komórki i nie odczuwam gniewu uświadomił mnie Szymon Ł.


Dlaczego akurat Ty?:

Ponieważ moim zdaniem jestem profesjonalistą w tej dziedzinie oraz przynależę do Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Moja wiedza dotycząca gry counter-strike przez te lata jest na bardzo wysokim poziomie a spowodowane jest to tym, że zawsze dążę do tego by wiedzieć jak najwięcej o czymś co sprawia mi przyjemność. Podczas całej swojej przygody z tą grą, szczególną uwagę zwracałem na technikę, działanie oraz na możliwości/umiejętności przede wszystkim jakie może nabyć zwykły przeciętny/ponadprzeciętny gracz co wiąże się z tym, że wiem kiedy kogoś "skille" mogą wychodzić poza normę i w tej sytuacji zareagować należycie. Co mi szkodzi spróbować, co wam szkodzi mnie sprawdzić bo jakby zabranie rangi trwa parę sekund a ja chociaż będę miał więcej powodów do tego, żeby przebywać na forum częściej niż zwykle


Czy miałeś styczność z Amxbans?: Proste, mam 4 letni staż jako admin jb i nawet przez chwile byłem opiekunem no ale cóż raz na wozie raz pod wozem