Skocz do zawartości

Zablokowane Michal 2006


Rekomendowane odpowiedzi

Elo all;]

Jestem Michał

35 lat

Zamyka się sieć gdzie po powrocie do CS'a grałem, więc szukam nowego miejsca gdzie zagrzeję miejsce. Trafiłem na Wasze DD2 Classic i chyba tam zostanę dopóki nie wyłapię bana ;)

W CS gram od 2006 roku oczywiście z przerwami. Ostatnia trwała do stycznia tego roku^^

Jestem prywatnym przedsiębiorcą. Prowadzę głównie sklep z kraftem i innymi łakociami dla dorosłych Rychło w Chmiel ;) 

 

 

 

 

Miałem to olać, ale jak poruszacie ten temat:

@ VagKrychu - wiadomo wszędzie się musisz wkupywać, troszkę dystansu ;) Jakoś nie przypominam sobie skarg na mnie, po za tym że do każdego podchodziłem tak samo, nie ważne że kolega... Po powrocie widzę, że to Tobie we łbie się poprzewracało. Przestałeś się odzywać, usunąłeś ze steama a jak zażartowałem o Twoich umiejętnościach gry i ziole, to prawie się popłakałeś na adminowym jak 15 letni chłopak. Jak już tak komentujesz, to proszę skończ, obróć się w drugą stronę i idź swoją drogą.

@ MISIUBICEPS - dziecko drogie, pajacować to Ty zacząłeś...  w sumie to, od momentu kiedy Cię dziewczyna z CS'a rzuciła i nawet wejść na serwer nie mogłeś. Zacząłeś zgrywać świętego, może pisane są Ci studia teologiczne? zastanów się nad tym. 

Pozostałych, którzy normalnie się przywitali/przywitają i nie będą obsmarowywać 4 liter za plecami serdecznie witam :)

Edytowane przez Michal 2006

diabeł sygantur.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemankoooooooo!

SAMCRO.gif

𝕹𝖔 𝖕𝖆𝖎𝖓, 𝖓𝖔 𝖌𝖆𝖎𝖓.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

                                                                                                       sy22.png                                                                                                                                                                              

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość