Skocz do zawartości

Zablokowane Skarga na Kimono


AnalnyDomest

Rekomendowane odpowiedzi

Data zdarzenia:dzis, przed paroma minutami
Nick użytkownika:Analny domestos katowice
Dowody:[AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze!

[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ CSowicze.pl

[AMXBans] Powod: 'ostrzegałem, prowokujący sprej'

[AMXBans] Dlugosc bana: '1 godzina'

[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_2:1:1670935390'

[AMXBans] Twoje IP: '46.134.81.196'

[AMXBans] ===============================================

'AnALnY DoMeStOs KaToWiCe' dostal bana na '1 godzina'.
 Powod: 'ostrzegałem
Świadkowie:procek* , sandraaa, gr 8
Uzasadnienie:Na sprayu gram od ponad dwoch lat . Nikt nigdy sie nie sapał ... Również z graczem który rzekomo mu marudzil ... dał sie podpuscić jak małe dziecko. zachowuje sie jakby serwer nalezał do niego . Ludzie tu prxzychodza zabić codzienną rutyne i oderwać sie od rzeczywistości. Chłopak na admina z takim podejsciem się nie nadaje ,trzeba troche rozgraniczyc pewne rzeczy a on ewidentnie z tym ma problem
Edytowane przez AnalnyDomest
Przez Gangsta,

Zły dział, przenoszę do Skargi na Gracza/Admina serwera DD2 Classic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam przyznałeś, że ostrzegałem Cię przed tym spray. Powiedziałem, że jak wejdzie gracz Legia.exe, z którym cały czas się wyzywacie i prowokujecie i będzie miał problem o spray będą tego konsekwencje.
Ich bansy są głównie za wyzwiska/ kultura/prowokacje.

Gracz pod nickiem "Supreme Boy" czyli "Legia.exe" zgłosił to jako prowokacje.

Ban wczesniej został skonsultowany i nadany.

Pozdrawiam Kimono.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że ostrzegałeś a to ze nie masz racji i generalnie Cię olałem bo to bynajmniej śmieszne to zupełnie co innego.  Nie jesteś Bogiem zeby Cie ślepo słuchac tylko adminem który w dodatku sobie nie radzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ AnalnyDomest