Skocz do zawartości

Zablokowane [Multi Admin] Nick Kaczor:D


Motocyklista

Rekomendowane odpowiedzi

Nick : @ Kaczor :D
Wiek: 24 
Steam ID: SEAM_0:0:432385311T

Na jakich serwerach chciałbyś być M@? [ CS 1.6 / CS:GO ]: CS 1.6
Na ilu serwerach posiadasz admina?: Posiadam na dwóch serwerach Administratora 
Znajomość komend AMXX / SOURCE MOD [ 1-10 ]: 5/10
Znasz i zatwierdzasz regulaminy? [ TAK/NIE ]: TAK
Mikrofon:? Posiadam mikrofon 
Dlaczego właśnie Ty?: Jestem dużo aktywny na forum zawsze podczas zgłoszenia prośby o wejście na dany serwer jestem pod ręką.
Biorę pod uwagę to że będziecie pisali że na wszystkich serwerach nie gram. 
Lecz siedząc na forum ma możliwość wejścia a razie potrzeby na serwer ;) i myślę że mogę się przydać i pomóc innym Administratorom serwerów. 
Myślę że nie zawiedziecie się moją osobą. 
Kilka słów o sobie: jestem miłą osobą i Spokojną , Bardzo ciężko mnie zdenerwować. W czerwcu będę mieć 25 lat. 
Pracuję jako ochroniarz więc w weekendy oraz nocami również w pracy jestem dostępny na wejście na serwery oraz forum. 
Jak dużo z was widzi na forum aktywny jestem i ile czas pozwoli tyle gram na serwerach. 
Kontakt [ Steam / Faceebok ]:  https://steamcommunity.com/id/pATRYKM999



Za każdą opinię z góry dziękuję . Pozdrawiam i Wesołych Świąt 




 qkytoziomal  spełniam wymagania ps napisane jest minimum 20 godzin na serwerze nie na serwerach ;) 
Proszę czytać z zrozumieniem . Ponieważ czytałem wymagania i spełniam .  
a co do dd2 7297 minut = 122,godzin 2 minuty 
do tego dużo godzin przegranych pod nickiem Kawasaki . 
Pozdrawiam serdecznie Kolego ;) 

           

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na Nie.

 

- Twoje Godziny jako "admin zombie escape" oraz "admin DD2" są nie przekonywujące, a pchasz się na multi admina.

- Twoja znajomość amx mnie bardzo ciekawi, bo w każdych podaniach na admina, podajesz inną liczbę, raz 5, raz 4, a nawet 10 bylo ;)

- min 20h na serwerach ;p

QKY GRAFIKA (POPRAWKA).png