Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 45 / 241 Wszystkich graczy
  • 19% Zapełnienie serwerów

Zablokowane Aktualizacja 15.06 - zmiany w M4A1-S i mapie Ancient


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sponsor
Napisano (edytowane)

https://blog.counter-strike.net/index.php/category/updates/
M4A1-S -> Zmniejszono rozmiar magazynka M4A1-S do 20 pocisków, z 80 w rezerwie.

Ancient:
-Usunięto stos skrzyń poza lokalizacją „jaskini”
-Naprawiono pixelgap z wnętrza „jaskini” w kierunku T mid
-Naprawiono błędy przecinania ziemi w środkowej części, powodujące lekkie unoszenie się graczy w powietrzu
-Wygładzono grunt na zewnątrz „jaskini” w kierunku rampy B
-Zablokowano wykopaliska archeologiczne wewnątrz „jaskini”
-Wygładzone rogi w pokoju „donut”
-Dodano dodatkową osłonę w pobliżu filaru na B
-Zablokowano jedno wyjście z bocznej ścieżki w kierunku A, poszerzono pozostałe wyjście
-Naprawiono niektóre wizualne usterki podczas patrzenia na środek z pokoju „donut”
-Zmniejszone obrażenia od ściany przez rusztowanie w miejscu B
-Wzmocnione światło emitowane przez świece/latarnie
Inferno: Zwiększono obrażenia od wybuchu bomby z 500 do 620

Vertigo -Kolejna próba naprawienia Molly przez błąd podłogowy w połowie
-Usunięto pozycję za rogiem rampy

Pamięć podręczna: -Naprawiono exploit. (Dzięki El_Exodus!)
Vinyard:
-Poprawa wydajności i stabilności
-Bluszcz kołysze się teraz na wietrze
-Naprawiono problemy z fizyką przemieszczeń

Edytowane przez Ringo

ringo.png
xd.jpg.0bb1eabc3eaf7fded24fb10f1ed1584a.

  • Zasłużony
Napisano

Daj wyrównanie do środka, wtedy lepiej wygląda. 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
  • drenn zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie