Zasłużony drenn Napisano 19 Lutego 2022 Zasłużony Udostępnij Napisano 19 Lutego 2022 (Źródło: https://izaktv.pl/steam-input-poprawki-dla-ui-aktualizacja-csgo-18-02-2022/) [STEAM INPUT/ KONTROLER] - Różne domyślne zmiany przypisania klawiszy tylko dla kontrolerów. Menu kołowe szybkiego zakupu są uruchamiane za pomocą D-Pada i bumperów, gdy aktywny jest BuyZoneLayer. - Uproszczony zestaw warstw zastępujących działanie promieniowe. Domyślnie prawy drążek służy do sterowania radialem. Jeśli XYAB są powiązane z przyciskiem kołowym, zamiast tego używany jest lewy drążek. - Poprawki dla DeathMatch BuyZoneLayer. - Menu kołowe konsoli/szybkiego zakupu mają ten sam układ, co konwencjonalne menu zakupów. - Wsparcie martwej strefy kontrolera: Naprawiono sterowanie menu odradzania. Naprawiono ostrzeliwanie przez drona. - Znany problem: przypisanie przycisków w warstwach przesłonięcia akcji nie są wyświetlane w glifach w wierszu. [UI] - Uwaga dla użytkowników: „radial_quickinventory.txt”: możesz ustawić „cl_quickinventory_filename”, aby wskazywał inną nazwę pliku w tym samym katalogu. - radial_quickinventory.txt: dodano pole „ROTATION_OFFSET”, które obróci cały radial o podaną liczbę stopni. - Quick Inventory i Quick Grenade Radial: naprawiono brak wyświetlania brakujących przedmiotów (miny uderzeniowe, tarcze itp.). - Różne poprawki wbudowanych glifów przycisków (w toku). [RÓŻNE] - Dodano convar serwera sv_max_allowed_developer, która określa najwyższą wartość programistyczną dla podłączonych klientów. - getpos i getpos_exact są teraz chronione przed oszustwami. Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/75823-aktualizacja-18022022/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi