Skocz do zawartości
FAME MMA 21 - ZGARNIJ PSC ×

Zablokowane Eluwina


Tyler

Rekomendowane odpowiedzi

Po oficjalnym ogłoszeniu fuzji sieci EH z CSowicze, chciałbym Wam przybliżyć moja osobę.
 
Jestem Kamil, w marcu(19) mam 22 urodziny. Pochodzę z Pomorza, ukończyłem technikum z kilkoma kwalifikacjami M44,M17 czyli jestem pełnoprawnym technikiem maszyn i urządzeń ;)
Dodatkowo szkoła pozwoliła mi ukończyć kurs spawacza metodą MIG 131. Obecnie pracuje od (09.2020) w rodzinnej miejscowości w firmie zajmującej się montażem sieci gazowych. Ogólnie w firmie jestem od 03.2020, wcześniej pracowałem na stacji paliw.  Przygodę w CS'a zacząłem dość późno, bo ok. 14/15 roku życia z uwagi na to, że nie przepadałem za taką tematyka gier komputerowych. Obecnie to csgo i 1.6 zajmują moją większość wolnego czasu. Czas głownie będę spędzał na FFA #2, DD2, TS3

 

 

Do zobaczenia na serwerach, trzymajcie kciuki za współpracę :)
 

 
 

IzAa1EY.gifHMmrJqZ.gifCi9gE0L.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Kamilu :)  oby się nam wspaniale współpracowało!

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was wszystkich na naszej sieci też jestem w szoku że fuzja ale życzę wszystkiego dobrego  z nami z tworzymy jedną mocną ekipę życzę wszystko co dobre Pozdrawiam 😁miło mi Piotrek 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WitAJ :d 

 

Przestępstwo oszustwa określone w art. 286 § 1 k.k. jest występkiem zagrożonym karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Ponadto sąd - obok kary pozbawienia wolności - może wymierzyć także grzywnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mamy nadzieję, że będzie Nam się miło współpracowało! :) :piwko:

piekne.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sygna.png.578a8aac197e6986e32fb654f07a6899.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~