Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 139 / 297 Wszystkich graczy
  • 47% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużony
Napisano (edytowane)

Każdy kto posiada konto w Steam powinien wiedzieć, że istnieje w tym serwisie system zwrotów zakupionych gier. Jeśli jednak ktoś nie jest świadom takowego, to szybko wyjaśnijmy jak on działa. 

Otóż są dwia warunki które należy spełnić, by móc zwrócić produkt: 

- należy to zrobić w ciągu dwóch tygodni od zakupu

- nie można przekroczyć dwóch godzin łącznego czasu rozgrywki.

 

Brzmi jak świetna opcja dla klientów, którzy mogą sprawdzić tytuł i ewentualnie odzyskać pieniądze na portfel steam jeśli produkt im nie odpowiada. 

Jednak Każdy kij ma dwa końce i zaczęło dochodzić do sytuacji kiedy system zwrotów jest nadużywany. 

 

header.jpg?t=1630064961

 

Boleśnie przekonał się o tym deweloper gier niezależnych Emika Games, który niedawno wypuścił ciekawą grę pt. "Summer Of'58", która jest krótkim thriller-em paychologicznym. To wspomniana długość rozgrywki jest tu kluczowa, ponieważ tę grę można ukończyć w średnio 1,5 godziny.

Spora liczba (nie bójmy się tego słowa) pazernych graczy po prostu ukończyła grę we wspomniane 1,5 godziny, po czym zażądali oni usunięcia gry z ich kont oraz zwrotu pieniędzy od steam. Było tego tak wiele iż deweloper oświadczył, że straty są większe niż zyski i firma wychodzi z rynku gier i nie wie kiedy powróci. 

 

Cała ta sytuacja pokazuje jak dziurawy jest system zwrotów w Steam, nikt nie zadaje pytań o przyczynę zwrotu i wszystko dzieje się jak w automacie. 

A jak mawia pewne powiedzenie: "bycie dobrym na siłę może spowodować duże szkody". A w tym przypadku winę ponosi zbyt dobre traktowanie konsumentów, które jest przez nich wykorzystywane w sposób samolubny.

Edytowane przez drenn
Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Napisano

Oglądałam kilka dni temu tą gierkę u kogoś na YouTube - chyba u Rojsona, o ile się nie mylę, wydaje się być naprawdę ciekawą gierką, a to, że system zwrotów na Steamie jest wadliwy wiadomo nie od dziś, a też nie od wczoraj, haha. :D Ja osobiście miałam problem ze zwrotem pewnej gry kilka miesięcy temu, ale jakoś to wywalczyłam - aż dziwne. W sytuacji, którą opisałeś faktycznie producent jest stratny, trochę słabo szczerze mówiąc, być może Steam coś z tym zrobi.. chociaż wątpię. :D 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie