Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera JailBreak

Fundamenty regulaminu

1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego obowiązywania.

2. Wchodząc na serwer odrazu akceptujesz regulamin.

3. Granie na Multi-kontach skutkuje permanentny banem.

4. Na serwerze nie ma prawa występować faworyzacja.

5. Regulamin ten obowiązuje każdego gracza jak i admina bez wyjątków.

6. Regulamin może zostać w każdej chwili zmieniony przez opiekuna serwera.

7. Każdy gracz ma tydzień na odwołanie się od bana.

8. Zabronione jest używanie wszelkich wspomagaczy.


 

Podstawowe komendy i zwroty na serwerze


 

1. Totalny bezruch - zakaz jakiegokolwiek ruchu przez TT

2. Bezruch - terrorysta może skakać, kucać, bić kosą itp. Ale nie może przemieścić się nawet o krok

3. Kucnij przytrzymaj - nakaz kucnięcia bez możliwości wstawania

4. Kucajcie - nakaz kucania i wstawania

5. Podskoczcie - nakaz jednorazowego podskoczenia

6. Skaczecie - nakaz ciągłego skakania

7. Pozycja buntu - kucnij przytrzymaj patrząc się maksymalnie w dół w totalny bezruchu CT MUSI ODWOŁAĆ POZYCJĘ BUNTU JEŚLI CHCE DALEJ PROWADZIĆ

8. TT mówi TT ginie - TT nie może używać komunikacja głosowej CT MUSI ODWOŁAĆ TT MÓWI TT GINIE żeby terrorysta mógł coś powiedzieć

9. Freekill - zabicie terrorysty bez powodu (zakaz nadużywania tej komendy przez TT po śmierci)

10. Freeday - dzień wolny, terroryści nie muszą na nim wykonywać poleceń CT

11. Warden - osoba w CT która wydaje polecenia

12.Żuchwa-jest to przyleganie brodą do danego miejsca i patrzenie maksymalnie w górę 

13.Lewa skroń-jest to lewa część głowy

14.Prawa skroń-jest to prawa część głowy

15.Potylica-jest to tylnia część głowy

16.Krok przed cele- występujecie przed cele na odległość maksymalnie trzech modeli postaci.


 

Ogólnie zasady serwera:


 

1CT = 3/4 TT

1. CT w pierwszej rundzie musi dać freeday'a terrorystom.

2. Terrorysta może się buntować ale nie nadmiernie (maksymalnie 3 razy pod rząd) w innym przypadku będzie to skutkować banem.

3. Przedłużanie będzie karane slay'em a potem banem.

4. Osoby bez mutacji mają zakaz nadmiernego odzywania się.

5. Na serwerze istnieje takie coś jak ,,północ'' czy ,, południe''

6. Zakaz podszywania się pod innych graczy a tym bardziej pod administratorów.

7. TT musi wykonać polecenia wardena jak najszybszą i jak najkrótszą drogą, w przeciwnym razie może zostać zabite.

8. Wyzywanie bądź obrażanie inny graczy jest dozwolone (w ramach normy) chyba że gracz tego sobie nie życzy.

9. Zakaz używania bindówpuszczania muzyki czy używanie modulatorów głosu.

10. Faworyzacja na serwerze jest NIEDOPUSZCZALNA.

11. Każdy gracz jak i admin ma obowiązek szanować każdego gracza na serwerze bez względu na jego wiek czy głos.

12. Zakaz bugowania map, zabaw itp. TT ma również zakaz na wchodzenie do miejsc niedostępnych dla CT.

13. Zakaz proszenia admina na PW o unbana czy unmute, wszelkie takie sprawy załatwiamy przez forum.

14. Zakaz nadużywania komendy ,,kill'' w konsoli chyba że jesteś zbugowany bądź zbuntowany ale nie posiadasz broni.

15. Zakaz leczenia się na zabawach typu: FFA czy Wojna.

16. Zakaz farmienia kredytów w jakikolwiek sposób.

17. Zakaz podawania cudzych danych osobowych.

18. Zakaz reklamowania innych serwerowni ale możesz posiadać w nicku strony do grafów bądź strony hazardowe.

19. Zakaz ucieczki z serwera po przewinieniu.

20. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy jak i wychodzenia po za mapę.

21.Zakaz wyłudzania fajek

22.Jihad bomb może zostać użyty raz na daną mapę.

23.Każdy gracz do swojego podania musi wkleić przy znajomości regulaminu tą emotkę -> (╯°□°)╯︵ ┻━┻

24.Poszczególna zabawa  z !setday może zostać użyta jeden raz na daną mapę.


 

Terrorysta / TT / więzień


 

1. Terrorysta może się buntować ale maksymalnie 3 razy pod rząd i 7 buntów na mapę.

2. Nóż, wabik, flash, smoke czy medic-shot nie są uznawane za broń.

3. Terrorysta może zostać zabity za posiadanie broni bez ostrzeżenia.

4. Zakaz spamienia i bezpodstawnego wpisywania !freekill

5. Wszystkie polecenia wardena muszą zostać wykonana jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.

6. Zakaz wchodzenia do miejsc niedostępnych dla CT.

7. Możesz zaatakować CT a nawet go zabić gdy jest on w zasięgu twojego noża, jest to tak zwana prowokacja.

8. Nadmierne buntowanie się będzie karane banem.

9. Freeday może zostać rozpoczęty jedynie przez wardena.

10. Jeśli zbuntowałeś się masz prawo zapytać wardena czy możesz powrócić bez poniesienia konsekwencji, ale warden nie musi się zgadzać.

11. Zakaz kampienia, przedłużania, leczenia się oraz tworzenia sojuszy na zabawach.

12. Każde następne polecenie odwołuje poprzednie (nie dotyczy zabawy sajmon mówi)

13. Zakaz podpowiadania żywym graczom kiedy sam jesteś martwy.

14. Podczas zabawy z regulaminu obowiązuje bezruch chyba że warden powie inaczej.

15. Zakaz bugowania jakichkolwiek przedmiotów że sklepu.

16. Po zrespieniu przez admina, wardena bądź kupiłeś odrodzenie w sklepie masz obowiązek dołączyć do reszty TT i nie możesz się zbuntować do końca rundy.

17. Więzień będąc zbuntowany ma dążyć do zabicia strażników. Jeżeli tak się nie dzieje Administrator ma obowiązek go zgładzić.

18. Więzień, który otrzyma broń po drugim więźniu, musi się jej niezwłocznie pozbyć.

19. Zakaz bezpodstawnego wpisywania !freekill podczas normalnej rundy jak i zabawy.

 

 

 


 

19. Terrorysta może zostać zabity za:

1. Nie spełnianie poleceń wardena

2. Namawianie do buntu

3. Posiadanie broni

4. Rzucanie granatów (nie licząc w wabika i flasha)

5. Zmylanie innych TT

6. Klikanie jakichkolwiek przycisków (nie licząć freeday'i)

7. Przyznanie się do winy nawet jeśli byłeś niewinny 

8. Bieganie za CT na (również na Freeday'u)

9. Wchodzenie do seecretów

10. Przedłużanie

11. Za wprowadzanie CT w błąd

12. Za bycie frajerem

13.Za wejście do GunRoom'u

14.Za kupienie czegokolwiek w jbshop


 


 

KAJDANKI:


 

Gdy CT zakajdankuje terrorystę:

- odwołują mu się wszystkie polecenia jak bezruch, pozycja buntu itp. wyjątkiem jest TT mówi TT ginie

- zakajdankowany terrorysta nadal bierze udział w zabawach w których nie jest wymagany ruch

- po odkajdankowaniu TT wykonuje te same polecenia co reszta więźniów

- uwolnienie się spinaczem jest uznawane jako bunt

- zakaz kajdankowania CT

-zakaz kajdankowania zbuntowanych TT


 


 

Antyterrorysta / CT


 

1. Zanim wejdziesz do CT upewni się że masz w pełni działające słuchawki jak i mikrofon.Osoby z mutacją mają pierszeństwo w kolejności do CT.

2. Upewnij się że znasz regulamin zanim wyjedziesz do CT

3. Zakaz zabijania TT jeśli wykonują oni dobrze polecenia wardena

4. CT nie może kłamać

5. Jeśli jesteś ostatnim bądź jedynym CT nie musisz mieć wardena żeby prowadzić

6. Pozycja buntu może być daną tylko wtedy kiedy zginie jakikolwiek CT

7. CT nie ma prawa przeszkadzać wardenowi w prowadzeniu

8. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT

9. Na freeday'u możesz zabić TT jeśli poczujesz się zagrożony

10. Jeśli nie jesteś pewny na 100% nie zabijaj TT

11. Nie prowokuj TT

12. Nie podchodzi na odległość bicia kosą do TT

13. Nie zmylaj TT kiedy warden prowadzi

14. Nie uczestnicz w zabawach z TT

15. Jeśli zrobisz freekilla masz obowiązek dać poszkodowanemu freeday'a w następnej rundzie

16. Zakaz zagłuszania strzelając z broni


 


 

Warden / Prowadzący


 

1. Żeby zostać wardenem wpisz !w

2. Żeby zostać zastępca wardena wpisz !d

3. Kiedy ktoś prosi o powtórzenie polecenia masz obowiązek je powtórzyć (chyba że już raz to zrobiłeś to nie musisz)

4. Zakaz ,,przymykania oka'' na graczy których szczególnie lubisz, jest to faworyzacja

5. Twoje polecenia muszą być jasne i zrozumiałe

6. Musisz prowadzić kreatywnie, nie możesz wydawać na początku rundy, jak i przez całą mapę tych samych poleceń przez całą mapę

7. Zabawy z regulaminu jak i mapy rozpoczynamy słowami ,,rozpoczynam zabawę w...''. ,,teraz pobawimy się...'' itp.

8. Zakaz robienia w kółko zabaw w których zabijasz TT i dostajesz za to kredyty, to nie o to w tym chodzi żeby tylko farmić kredyty

9. Jedyne komendy do odwołania to: TT mówi TT ginie oraz pozycja buntu

10. Jeśli prowadziłeś na poprzedniej mapie a są chętni to daj im się pobawić :D

11. Nie możesz zabronić terrorystą pisania na czacie

12. Nie możesz okłamywać TT pod żadnym względem

13. Nie możesz włączyć !setff w celi jest to traktowane jako masowy freekill.

14. Wydawanie poleceń których TT nie jest wstanie wykonać jest zabronione

15. Kiedy zostanie ostatnio TT masz obowiązek powiedzieć ,,masz życzenie': i spełnić je, chyba że terrorysta jest zbuntowany

16. Nie bądź dupkiem

17. Polecenia - na serwerze nie używamy komend/poleceń do odwołania a więc nie trzeba nic odwoływać (wyjątkiem jest TT MÓWI TT ginie oraz pozycja buntu)

18. Każde następne polecenie odwołuje poprzednie (wyjątkiem jest zabawa w sajmon mówi)

19. Warden może odliczać po każdym poleceniu ale nie musi (wyjątkiem są zabawy z regulaminu tam wogóle nie trzeba)

20.Jeśli nie odliczysz TT mają 5 sekund na wykonanie poleceń

21.Warden dąży do tego by został jeden TT i miał on życzenie

22.Zakaz używania !setff w innych okolicznościach, niż do zabaw.

23.Podczas zabaw typu quiz prowadzący ma obowiązek zadawać pytania na które zna odpowiedź, inaczej pytanie jest nieważne.
24.Na adminowskim chowanym musi być conajmniej 60 sekund

 


 


 

Jeśli warden zginie to:

- odwołują się wszystkie polecenia z wyjątkiem TT mówi TT ginie oraz pozycji buntu

- żeby przyjąć prowadzenie należy wpisać !w chyba że wcześniej wpisałeś !d


 


 

Ostatnie życzenie


 

1. Ostatni terrorysta ma zawsze prawo do ostatniego życzenia chyba że jest freeday bądź jest zbuntowany

2. Cześć życzeń można znaleźć pod komendą !lr

3. TT w ostatnim życzeniu ma prawo przejąć kontrolę na 3min, przejmuje on wtedy kontrolę nad wszystkim żyjącymi CT na 3minuty

4. Życzenie nie może obrażać innych graczy (chyba że jest to czysto żartobliwe)

5. TT nie musi nic mówić żeby zabić CT i będzie to traktowane jako życzenie

6. Terrorysta może wybrać freeday dla max. 2 osób albo dla wszystkich

7. Po wybraniu życzenia z !lr jest zakaz unikania walki

8. Życzenie nie może wymagać admina na serwerze (są wyjątki)

9. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie ale nie na następnej mapie

10. Jeśli życzenie jest wulgarne bądź kogoś obraza CT nie musi go spełnić

11. Życzeniem może być zabawa z regulaminu/mapy bądź menu zabaw w następnej rundzie

12. Bądźcie kreatywni :D

13.Życzenie jest tylko jedno.

14.TT powinien sprecyzować kiedy ma zostać spełnione jego życzenie.


 


 

Zasady dla Adminów

1. Admin ma obowiązek pomagać graczom

2. Admin nie może ufać słowom graczy potrzebuje on dowodów w postaci SS bądź demka żeby wymierzyć karę dla gracza

3. Admin nie ma prawa faworyzować żadnego gracza

4. Admin ma obowiązek dawać przykład graczom jak i innym admina 

5. Stanowisko admina ma służyć graczom serwera, a nie sobie i swoim zachcianką

6. Admin także podlega regulaminowi za jego nie przestrzeganie grozi utratą posady

7. Jeśli na ma chętnych do CT admin ma obowiązek wejść i prowadzić

8. Admin nie ma prawa zbanować innego admina

9. Admin nie ma prawa nadużywać swoich przywilejów

10. Admin ma obowiązek przynajmniej raz na 2 dni wejść na forum

11. Każdy człowiek administracji ma obowiązek wypowiedzenia się w podaniu na admina w przeciągu 72 h

12. Admin ma obowiązek nadawania jasnych i wyraźnych powodów banów

13. Jeśli admin nie ma 100% pewności nie ma prawa zbanować gracza

14. Admin ma zawsze rację
15.Admin nie musi się zgadzać by zrobić adminowskiego chowanego


 

Zabawy:

1.Pierwsza reakcja-Zabawa polega na podaniu przez osobę prowadzącą komendy do wykonania po słowach pierwsza reakcja. Osoba, która pierwsza wykona daną reakcje ginie.

2.Ostatnia reakcja-Zabawa polega na podaniu przez osobę prowadzącą komendy do wykonania po słowach ostatnia reakcja. Osoba, która ostatnia wykona daną reakcje ginie.

3. Pierwsza/ostatnia reakcja bez zabijania/na wybieranie - Te same zasady co powyżej tylko osoba co wykona polecnie pierwsza/ostatnia wygrywa i wybiera np.zabawe z mapy/regulaminu bądź wybiera 2 osoby z TT do zabicia.

4. Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi.

5. Krwawe słówka - osoby, która napiszą bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo, giną.

6. Dyktando - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) zdanie jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi.

7. Marynarz - każdy więzień podaje liczbę od 1 do x. Następnie prowadzący odlicza od danej osoby. Osoba, na którą padnie ginie.

8. Odwrotność - prowadzący wydaje polecenia, które więźniowie muszą w przeciwny sposób np.Podskocz-kucnij

9. Sajmon Mówi - zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostało poprzedzone ową frazą, giną.By zakończyć sajmona trzeba powiedzieć "sajmon mówi zakańczam zabawę w sajmon mówi"

10 Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla 3 osób, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2, po wystrzelaniu kuli z broni prowadzącego lub na jego komendę.

Jeżeli wszyscy napiszą taką samą liczbę, np. 1 (1 1 1 na czacie) to ostatnia osoba ginie.

Jeżeli jedna osoba napisała inną liczbę niż pozostali np. 2 (1 2 1 na czacie) to zostaje zabita.

11Sąd - więzień musi wywinąć się w sprytny/śmieszny pomysł z oskarżeń zarzucanych przez strażników

12 Pary - więźniowie na komendę/wystrzał prowadzącego mają wskoczyć na siebie, osoba bez pary lub osoba, która wykona to ostatnia ginie. Zabawa jest przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów.

13 Owoc lub warzywo - prowadzący podaje na chatcie ogólnym 3 pierwsze litery jakiegoś owocu lub warzywa, a więźniowie muszą podać słowo (owoc lub warzywo), które się na takie zaczyna. Pierwsza osoba wygrywa zabawę.

14. Państwa - prowadzący podaje stolicę, a więźniowie muszą podać jakie to państwo (należy napisać na chatcie państwo zgodnie z pisownią ortograficzną polską, Paryż =/= Paryz, liter pochodzących z innych alfabetów niż polski nie trzeba pisać.

15. Stolice - te same zasady co wyżej lecz zamiast państwa, więźniowie podają stolicę

16.Mam talent - więźniowie muszą zaprezentować swój talent (zaśpiewać, powiedzieć kawał itd.), osoba z najciekawszym talentem, który przypadnie do gustu strażnikom wygrywa (zakazuje się puszczania bindów itp.).

17. Kuleczki - prowadzący ma za zadanie wystrzelać określoną ilość naboi z pełnego magazynka danej broni. Po wystrzeleniu więźniowie zgadują, ile ma obecnie naboi. Osoba, która wskaże liczbę najbliższą lub dokładną wygrywa (w tej zabawie nie liczymy ogólnych naboi tylko te, które ma przeładowane, np.: wystrzelono 20 naboi z m4a4, więc poprawną odpowiedzią będzie 10, bo mieści w sobie 30 naboi).

18.Wojsko-Osoba prowadząca zostaję dowódcą armii i wydaje polecenia. Więźniowie , którzy się zawahają lub wykonają źle polecenie giną. Wszystkie inne polecenia takie jak :w lewo, w prawo , obrót w lewo, obrót w prawo. Są to tzw. zmyłki więźniowie mogą zostać zabici gdy wykonają tzw. zmyłkę

Dowódca ma do dyspozycji sześć poleceń:

-W lewo zwrot-Więźniowie obracają się o 90° w lewo

-W prawo zwrot-Więźniowie obracają się o 90° w prawo

-W tył zwrot-Więźniowie obracają się o 180°

-Baczność-Więźniowie podążają celownikiem za osobą prowadzącą

-Podskocz-Więźniowie muszą raz podskoczyć

19.Master chef- więźniowie proponują co by zaserwowali strażnikom na lunch lub menu całodniowe (śniadanie, 2 śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, deser, kolacja) Wygrywa osoba z najciekawszym menu.

20. Quiz - prowadzący lub osoba przez niego wskazana zadaje określone pytania więźniom, na które muszą udzielić odpowiedzi by przeżyć.

21.Quiz skakany-Prowadzący zadaje pytanie z kategorii ogólnej osoba z TT jeśli zna odpowiedz podskakuje wygrywa TT, który odpowie poprawie na 3 pytania bądź gdy odpowie poprawnie.

22 Wyścig wieżyczek - więźniowie dobierają się w pary a następnie mają za zdanie przebiec na sobie określony przez osobę prowadzącą dystans, jeżeli spadną, muszą zacząć od nowa. Wygrywa pierwsza para. Zabawa przeznaczona tylko dla parzystej liczby więźniów.

23. Wybitny skoczek – więźniowie mają skoczyć do basenu w jak najbardziej ciekawy sposób.

24. Rymy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest zrymowanie go.

25. Synonimy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest podanie synonimu do tego słowa (o tym samym znaczeniu).

26. Antonimy - prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest podanie antonimu do tego słowa (o przeciwnym znaczeniu).

27. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki.

28. Kawały-TT mówi kawał, jeżeli CT uzna, że jest dobry to więzień żyje,a jeżeli CT uzna, że jest nieśmieszny to ginie.

29. Prawda/Fałsz- Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawę na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, niebieski oznacza prawdę. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź.

30. Kolorki- Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie.

31.Co mam w ręku - W tej zabawie chodzi o to, że każdy z TT odwraca się plecami do prowadzącego. Prowadzący pyta co mam w ręku (m4, pistolet czy nóż) jeżeli trafi przeżyje jeśli nie to ginie.

32.Czarne góry - Zabawa opierająca się na kolorze czarnym mianowicie jeżeli warden wypowie kolor czarny wszyscy TT muszą kucnąć przytrzymać kto nie zdąży zginie po 2 sekundach, jeżeli kucniesz nie na właściwy kolor również zginiesz.

33.Języki świata - Zabawa opierająca się na językoznawstwie (Przykładowo co znaczy po Polsku Parzałsta (Język Rosyjski) = Proszę).

34.Piwko/batony - Zabawa polega na tym samym, CT piszę literkę na say'u i terrorysta, który napisze pierwszy na tą literkę piwo polskie, lub baton wybiera osobę do zabicia. Np: CT: w / TT: warka.

35.Niechciany żyd - Prowadzący wybiera 2 terrorystów tzw. żydów ustawia ich w 2 różnych miejscach i każe terrorystą wybrać kogo bardziej lubią - żyd przy którym będzie mniej osób ginie.

36.Pokemony - Prowadzący wybiera 2 przywódców pokemonów którzy wybierają po kolei resztę terrorystów do swoich drużyn. Następnie przywódcy wybierają który pokemon z ich drużyny walczy (może wybrać siebie). Wybrane pokemony walczą ze sobą ten który przeżyje wraca do drużyny i cykl się powtarza dopóki jedna z drużyn przegra.

37.Dokończ zdanie - Warden pisze część zdania , a tt musi je dokończyć. Wygrywa tt który dokończy je najciekawiej/najśmieszniej.

38.Zdrajca - Jeden z CT zostaje zdrajcą ( musi to napisać na chatcie drużynowym że nim jest ) a zadaniem tt jest odgadnięcie kto jest zdrajcą stając koło danego ct. Przeżywają ci którzy zgadną kto jest zdrajcą.

39. Wyścig na plecach - Więźniowie ścigają się w parach na wyznaczonej trasie (jeden na kucaka, drugi na jego plecach). Nie może żaden przy tym spaść, bo inaczej przegrywają.

40. Autka - Zabawa polega na tym, że warden pisze literę na czacie, np. O. Terroryści muszą na czacie na tę literę napisać markę jakiegoś auta. W tym przypadku może to być Opel. Osoba, która jako pierwsza poprawnie napisze markę samochodu na podaną przez wardena literę na czacie, wybiera maksymalnie 3 terrorystów do zabicia.

41.Zarażony-Zabawa polega na tym że osoba prowadząca oddaje pustą broń dla jednego z TT. Następnie wyznacza teren po którym TT może się poruszać, prowadzący podaje czas powiedzmy 10 sekund i osoba która będzie posiadać pustą broń po tych 10 sekundach ginie. Osoby, które opuszczą teren wyznaczony przez prowadzącego giną.

42.Mistrz painta-Prowadzący daje więźnia marker i po kolei więźniowie rysują swój obrazek.Wygrywa więzień, którego obrazek spodoba się prowadzącemu.

43.Sniper- Prowadzący wybiera broń snajperska.(Do wyboru ssg 08,AWP)Następnie wyznacza punkt A, z którego więźniowie będą musieli się dostać do punktu B.W czasie kiedy więźniowie będą próbować przedostać się z punktu A do punktu B prowadzący ma za zadanie zabić jak najwięcej osób ze swojej broni.

44.Podłoga to lawa-Prowadzący może w każdym czasie powiedzieć (Nie obowiązuje podczas pozycji buntu) "podłoga to lawa" .Więźniowie mają 5 sekund by nie znajdować się na ziemi, osoby, które znajdują się na ziemi/podłodze zostają zabite.


 


 


 

Bany


 

!!! Admin ma prawo zbanować za coś czego nie ma w regulaminie !!!


 

Ogólne

1. Reklamowanie innych sieci bądź serwerowni: Ban na tydzień -> Perm ban

2. Używanie jakichkolwiek cheatów: Perm ban

3. Nadmierne wyzywanie/obrażanie innych graczy: mute 30min -> mute 4h -> mute 24h -> Perm mute

4. Nadmierne przeklinanie: mute 30min -> mute 4h -> Ban 4h

5. Bugowanie mapy: ban 30min -> ban 4h

6. Używanie niesprawnego mikrofonu: kick -> mute 1h -> mute 4h -> Ban 1 dzień

7. Nadmierne buntowanie się: ban 2h -> ban 4h -> ban 1 dzień

8. Kampienie na zabawach: slay -> ban 1h

9. Przedłużanie rundy w jakikolwiek sposób: slay -> ban 1h -> ban 4h

10. Podpowiadanie w jakikolwiek sposób: ban 1h -> ban 24h

11. Okłamywanie administratora: ban 4h -> ban 1dzień - ban 7dni

12. Nadmierne używanie mikrofonu: mute 30min -> mute 4h

13. Podszywanie się pod administrację bądź graczy: upomnienie -> kick -> ban 1h -> Perm Ban

14. Używanie mikrofonu bez mutacji mimo zakazu: upomnienie -> mute 30min -> mute 1 dzień -> Perm mute

15. Leczenie się na zabawach: ban 30min -> ban 2h

16.Zakaz bezpodstawnego wpisywania !freekill jak i podczas zabawy:ban 30min2hz

 Zapraszam na serwer JailBreak #2 --->91.224.117.26:27090

b_350_20_03090C_03090C_FFFFFF_03090C.png
 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • PunisherKox polecił, przypiął, odpiął i przypiął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...