Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytoj ogłoszenie by być na bierząco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_backalley

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_backalley
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 0
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 2 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 63 / 63 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 104 / 292 Wszystkich graczy
  • 36% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Weteran
Napisano (edytowane)

 

cdKAlBd.jpg.e5bf65de868e0957b0349d82704f643a.jpg

 

Temat serwerów o częstotliwości odświeżania 128 na MM-ach jest ostatnio bardzo popularny. Te są już od dawna dostępne między innymi na platformie FACEIT. Gracze wręcz domagają się, aby i te były grywalne w samej grze.

Do tej pory nie było większych przesłanek, jeśli chodzi o tak kolosalną zmianę dokonaną przez Valve. Niewątpliwie, presja fanów gry jest duża. Ci pragną udoskonalenia gry i wprowadzenia serwerów 128 tick rate. Popularność rośnie w niesamowitym tempie, a dodatkową motywacją dla twórców gry może być naciskający Valorant. Zmiana taktowania serwerów mogłaby się okazać kolosalna w rozwoju CS-a.

Podczas wczorajszej transmisji na głównym kanale ESL rozgorzała dyskusja o granatach dymnych rzucanych na serwerach 128 tick rate. Znany komentator Alex “Machine” Richardson wspomniał o tym, jak bardzo rozczarowany był, kiedy okazało się, że popularne smołki nad, którymi pracował inaczej wpadają na serwerach o różnym taktowaniu. Na to Henry “HenryG” Greer odpowiedział mu: “I think that will be fixed in a couple of months! Just saying, got a feeling. I got a suspicion that it was coming along.” – [PL] “Myślę, że to może zostać zmienione w czasie najbliższych paru miesięcy. Tak tylko mówię, takie przeczucie. Mam podejrzenie, że to się do nas zbliża.”

Być może to tylko prowokacja. Nie wydaje mi się jednak, żeby tak znany komentator po prostu rzucał słowa na wiatr. Najważniejsze jednak, że dyskusja wokół nowych serwerów Valve jest coraz bardziej intensywna, co też niejako wywiera presję na twórcach gry.

 

 

A wy jak uważacie? 
Jest realna szansa na 128 tick na mm? 

 

 

 

 

 

 

Źródło: izak.tv

Edytowane przez *Mistrzu.

"Tylko życie poświęcone innym
warte jest przeżycia"

ZealousValuableClownanemonefish-max-1mb.gif

  • Zasłużony
Napisano

Jak dla mnie, to serwery mm'ów 128 tick nie będzie.

To się dopiero stanie, gdy nasz Counter Strike Global Offensive będzie na nowym silniku.

Aczkolwiek, chciałbym, aby już były serwery takowe.

16548.jpg

  • Legenda Sieci
Napisano

To jest bliżej niż się nam wszystkim wydaje :D Valorant już staje się zagrożeniem dla CSGO, więc Valve już szykuje pewne zmiany w CS'ie co można znaleźć przeglądając pliki, np. nowe ikonki killi, które są w naszych plikach po dzisiejszym/wczorajszym update

sygnatura.gif.f6fcbaf6018c083a7bac8bcf6bfb196f.gif

WIĘCEJ O MNIE --> TUTAJ <--

  • Weteran
Napisano (edytowane)

Właśnie a pro po tych nowych ikonek - wrzucę tutaj obrazki jak będą wyglądać


Przekreślony celownik - frag bez zooma na AWP i innych broniach z celownikiem
Pocisk z dymem - frag przez smoke
Przekreślone oko - frag na flash`u

 

  Pokaż ukrytą zawartość
Edytowane przez *Mistrzu.

"Tylko życie poświęcone innym
warte jest przeżycia"

ZealousValuableClownanemonefish-max-1mb.gif

  • 3 miesiące później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie