Legenda Sieci Terrorist Napisano 17 Września 2019 Legenda Sieci Udostępnij Napisano 17 Września 2019 Funkcja zwraca gotową lokalizację: Spoiler function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} Argumenty funkcji: Współrzędne x oraz z, pomiędzy którymi będzie wygenerowana lokalizacja: minimalna x (liczba całkowita, domyślnie: -1000) maksymalna x (liczba całkowita, domyślnie: +1000) minimalna z (liczba całkowita, domyślnie: -1000) maksymalna z (liczba całkowita, domyślnie: +1000) Nazwa świata, w którym zostanie wygenerowana: (tekst, domyślnie: world) Przykład użycia: Komenda /rtp z użyciem domyślnych argumentów: Spoiler command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc() Komenda /rtp z użyciem własnych argumentów: Spoiler command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc(0, 100, 0, 100, "Spawn") Źródło: CraftServer WIĘCEJ O MNIE --> TUTAJ <-- Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/56293-generowanie-losowych-wsp%C3%B3%C5%82rz%C4%99dnych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi