Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 137 / 299 Wszystkich graczy
  • 46% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

  • Legenda Sieci
Napisano

Funkcja zwraca gotową lokalizację:

Spoiler

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:

    while {_return} is not set:

       set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}

       set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}

       set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)

           if block at {_loc} != lava or water:

               add 1 to y-loc of {_loc}

                 if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:

       set {_return} to {_loc} return

   {_return}

 

Argumenty funkcji:

Współrzędne x oraz z, pomiędzy którymi będzie wygenerowana lokalizacja:

 minimalna x (liczba całkowita, domyślnie: -1000)

 maksymalna x (liczba całkowita, domyślnie: +1000)

 minimalna z (liczba całkowita, domyślnie: -1000)

 maksymalna z (liczba całkowita, domyślnie: +1000)

Nazwa świata, w którym zostanie wygenerowana:

 (tekst, domyślnie: world)

Przykład użycia:

 

Komenda /rtp z użyciem domyślnych argumentów:

 

Spoiler

 

command /rtp [<text>]:

   trigger:

teleport player to getRandomLoc()

 

 

Komenda /rtp z użyciem własnych argumentów:

 

Spoiler

 

command /rtp [<text>]:

   trigger:

teleport player to getRandomLoc(0, 100, 0, 100, "Spawn")

 

 

Źródło: CraftServer

sygnatura.gif.f6fcbaf6018c083a7bac8bcf6bfb196f.gif

WIĘCEJ O MNIE --> TUTAJ <--

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie