Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
KingaZ648

Powitanie

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By kaaroolaajn
      Hej ;-)

Na imię mi jak widać Karolina, lat mam 23. Jestem Hanyską z krwi i kości (godom gwarą)
      Nie wiedziałam, że miałam tutaj konto od 2016 roku.  Dziwne rzeczy!

Oprócz grania w cs 1.6 (głównie gungame, 4fun, only dd2), interesuję się gotowaniem, podróżami, językiem angielskim i oczywiście kocham książki.
      Całe życie byłam molem książkowym i tak chyba już pozostanie.

Cóż więcej mogę powiedzieć, studiuję, pracuję, jestem zaręczona. To tyle, do zobaczenia na serwerach CSOWICZE ;-)

ps. Kingu, parówo przybyłam
    • By Squealer
      SIEMKA!
      Lubię grać w gry, interesuję się informatyką.

• By Happed | Zuhn
      A więc mam 18 lat , zawitałem na wasz serwer po przeszukaniu wielu gomod'ow ten spodobał mi się najbardziej... Mam nadzieje ,że zagoszczę tu na długo.
      Możecie mnie spotkać na serwerze GO:MOD #2 pod nickiem : Happed | Zuhn
      Jestem z Podlasia ... Tak mamy internet XD Dokładniej z Łomży ,polecam tutaj zdawać prawko haha 
      Pozdrawiam serdecznie Zuhn  
    • By in_polish
      Witam!

Nazywam się Jakub.
      Jestem z Małopolski, a dokładniej z Tarnowa.
      Mój nick z gry to: 赢得 | JbS -dafu-
      Aktualnie mam 17 lat, natomiast za 5 miesięcy 18.
      Chodzę do XVI Liceum w Tarnowie, do klasy o profilu Policyjnym
      Na co dzień lubię pograć w CS:GO, pospać jak chyba każdy, poćwiczyć, pobiegać, a no i pouczyć się w kierunku, który obrałem sobie za cel jakim jest Policja.
      Interesuję się piłką nożną, esportem, jak i kierunkiem szkoły.
      Na waszej serwerowni znalazłem się dzięki znajomemu, a dokładnie dzięki @ ferstel.