Farmereł Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Historia://undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności./clearhistory –Czyści historię.Zaznaczanie://wand – Daje różdżkę/toggleeditwand –Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.//expand <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.//expand <wartość>– <kierunek> – Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).//expand <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.Modyfikowanie regionów://set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.Schowek://copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.//cut – Wycina zaznaczenie.//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic./clearclipboard –Czyści schowek.Kreacja//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę./forestgen [rozmiar][rodzaj][gęstość]–Tworzy las./pumpkins [rozmiar]–Tworzy las dyń.Edycja terenu://fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody./fixwater <promień>–Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody./fixlava <promień>–Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy./removeabove [rozmiar][wysokość]–Usuwa bloki nad twoją głową./removebelow [rozmiar][wysokość]–Usuwa bloki pod twoimi stopami./replacenear <rozmiar><z bloku><na blok>–Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy./removenear [materiał][rozmiar]–Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy./snow [promień]–Symuluje opad śniegu./thaw [promień]–Usuwaśnieg.//ex [rozmiar] – Gasi ogień./butcher <promień>–Zabija pobliskie moby./remove <rodzaj><promień>–Usuwa„luźne” bloki w określonej okolicy.Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).Narzędzia do chunków:/chunkinfo –Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz./listchunks –Wyświetla listę używanych chunków./delchunks –Generuje skrypt usuwający chunki.Super kilof:// – Tworzy super kilof./sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków./sp area <zasięg>– Włącza tryb strefowy./sp recur <zasięg>– Włącza tryb rekursywny.Narzędzia:/none –Wyłącza wszystkie narzędzia./info – Włącza narzędzie informacyjne./tree <rodzaj>– Włącza narzędzie do drzew.Możliwe tryby:[tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.Pędzle://brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.//mask – Usuwa maskę.//mask <maska> – Ustawia maskę.Przemieszczanie się:/unstuck –Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce./ascend –Przenosi cię poziom w górę./descend –Przenosi cię poziom w dół./ceil –Przenosi ciędo sufitu./thru –Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz./jumpto –Przenosi ciędo bloku, na który patrzysz./up –Przenosi cię w górę.Snapshoty://restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.Skrypty:/cs <skrypt>–Wykonuje skrypt./.s –Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami./<skrypt>.js –Wykonuje skrypt .jsGłówne komendy:/search <nazwa przedmiotu>–Szuka przedmiotu po jego nazwie.//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas "Zyciowy sarkazm,diabel zna sie na zartach" Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/39577-wszystkie-komendy-do-worldedit/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RumcajsJumper Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Fajnie się kopiuje poradniki? http://craftboard.pl/Temat-Przydatne-komendy-z-pluginu-WorldEdit-8181 Chociaż byś źródło podawał. POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO! Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/39577-wszystkie-komendy-do-worldedit/#findComment-185776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zasłużony SzusteR Napisano 13 Sierpnia 2016 Zasłużony Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Wszystko ładnie, pięknie tylko szkoda że skopiowane a nie napisane własnymi słowami. Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/39577-wszystkie-komendy-do-worldedit/#findComment-186083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sponsor ShadoOw Napisano 14 Sierpnia 2016 Sponsor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Szkoda, że skopiowane, a źródła brak. Wtedy bym Cię pochwalił , ale sam tego pewnie nie chciałeś :) Zamykam. Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/39577-wszystkie-komendy-do-worldedit/#findComment-186211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokeR?! Napisano 5 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2017 Wiadomość automatyczna Temat został przeniesiony z "Strefa Gier → Minecraft → Minecraft - Poradniki" do "Archiwum Forum → Tematy Archiwalne". Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/39577-wszystkie-komendy-do-worldedit/#findComment-211889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi