Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • 8 Wszystkich serwerów
  • 159 / 305 Wszystkich graczy
  • 52% Zapełnienie serwerów

Sprawdź co u nas się dzieje w

Redakcja

Pokaż ostatnie tematy

Liga typera

Pokaż ostatnie tematy

Serwery

Pokaż ostatnie tematy

Przywitalnia

Pokaż ostatnie tematy

Grafika

Pokaż ostatnie tematy

xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Historia:
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory –Czyści historię.
Zaznaczanie:
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand –Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand <wartość>– <kierunek> – Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.
Modyfikowanie regionów:
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.
Schowek:
//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard –Czyści schowek.
Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar][rodzaj][gęstość]–Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar]–Tworzy las dyń.
Edycja terenu:
//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień>–Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień>–Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar][wysokość]–Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar][wysokość]–Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar><z bloku><na blok>–Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał][rozmiar]–Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień]–Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień]–Usuwaśnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień>–Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj><promień>–Usuwa„luźne” bloki w określonej okolicy.Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków:
/chunkinfo –Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks –Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks –Generuje skrypt usuwający chunki.
Super kilof:
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg>– Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg>– Włącza tryb rekursywny.
Narzędzia:
/none –Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj>– Włącza narzędzie do drzew.Możliwe tryby:[tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle:
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.
Przemieszczanie się:
/unstuck –Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend –Przenosi cię poziom w górę.
/descend –Przenosi cię poziom w dół.
/ceil –Przenosi ciędo sufitu.
/thru –Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto –Przenosi ciędo bloku, na który patrzysz.
/up –Przenosi cię w górę.
Snapshoty:
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.
Skrypty:/cs <skrypt>–Wykonuje skrypt.
/.s –Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.
/<skrypt>.js –Wykonuje skrypt .js


Główne komendy:
/search <nazwa przedmiotu>–Szuka przedmiotu po jego nazwie.
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas

 

 

 

 

"Zyciowy sarkazm,diabel zna sie na zartach"

  • Sponsor
Napisano

Szkoda, że skopiowane, a źródła brak. Wtedy bym Cię pochwalił , ale sam tego pewnie nie chciałeś :)

 

Zamykam.

     

 

 

 

                                             giphy.gif

                                             giphy (2).gif

  • 5 miesięcy później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie