kzysio Napisano 20 Października 2014 Udostępnij Napisano 20 Października 2014 Witam wszystkich. Mam kilka propozycji co do zmian pod względem naszych klas postaci na serwerze. Według mnie balans nie jest zbyt idealny , tyczy się to głównie klas premium (m.in. Krasnolud , który jest za mocny , a Invisible - który jest za słaby). Myślę ,że staty i zestawy broni zostaną bez zmian - oprócz niektórych klas Przedstawię wam opis każdej z nich po mojej myśli i liczę na liczne komentarze i dodatkowe pomysły zmian ! 1. Snajper : * 250% obrażeń z AWP + INELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 65 ! * 1/2 z noża ( 100% widzialności ) -----> Elitarny snajper : * 300% obrażeń z AWP + INTELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 55 ! * 1/1 z noża ( 100% widzialności ) 2. Komandos : ( tutaj raczej bez zmian ) * 1/1 z noża -----> Nocny komandos : * 1/1 z noża * widoczność spada do 75 3. Graves : * AK47 + M4 + 20 obrażeń * brak rozrzutu w broniach -----> Elitarny Graves : * bezlik ammo * AK47 + M4 + 30 obrażeń * brak rozrzutu w broniach 4. Obrońca : * dostaje 50% mniej obrażeń z rakiet * + 15 obrażeń do krowy -----> Generał : * dostaje 60% mniej obrażeń z rakiet * + 20 obrażeń do krowy * widoczność spada do 25 * trzymając AWP / SCOUT widoczność wzrasta do 40 5. Wsparcie ogniowe : * posiada 2 rakiety ( 75 obrażeń + INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] ) * 1 podskok -----> Ogniotwór : * posiada 3 rakiety ( 200 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ int : 2 ] ) * 2 podskoki 6. Mnich : * teleportacja co 4 sekundy * wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) -----> Szybki : * teleportacja co 3 sekundy * wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) * 1 podskok 7. Elektryk : * posiada 3 błyskawice ( 50 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) -----> Spawacz : * posiada 4 błyskawice ( 100 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) * dodatkowa broń MP5 + 15 obrażeń 8. Rusher : * 1/8 z M3 * 2x większy magazynek po naładowaniu na nożu ( prędkość ładowania zależna od Int ) -----> Mistrz rushu : * 1/10 z XM1014 * 1/6 z M3 * bezlik ammo 9. Szturmowiec : * M4 + 20 obrażeń * 2 podskoki -----> Szturmer : * M4 + 30 obrażeń * bezlik ammo * 3 podskoki 10. Strażnik : * posiada 2 repliki odbijające obrażenia ( odbijanie zależne od int : do 200 int. : 30% / do 500 int. : 50% / powyżej 500 int : 75% odbitych obrażeń ) * repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść i innych osób * po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 50% obrażeń posiadanej inteligencji -----> Camper : * posiada 3 repliki odbijające obrażenia ( -||- ) * repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść ani innych osób * po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 75% obrażeń posiadanej inteligencji * MP5 + 25 obrażeń KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! 1. Amadeusz : * MP5 + INTELIGENCJA / 5 ( Int : 5 ) * bezlik ammo ? * 1/5 z HE 2. Invisible : * tylko nóż , z którego ma 1/2 * 0 widoczności * odporny na itemy : EAGLE EYE i OKO SAURONA ( przez 1/2 z noża ) 3. Tajniak : * posiada 1/30 z krowy * widzialność na nożu spada do 10 / 15 ( żeby nie był niczym invisible ... ) * 1/5 z HE 4. Assasin : * podczas kucania widoczność spada do 25 * 1/2 z AWP * 1/7 z DEAGLA * 2 rakiety ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) 5. Krasnolud : * posiada XM i TMP , z których ma bezlik ammo * widoczność podczas kucania spada do 20 * 1 podskok Poza tymi paroma korekcyjnymi zmianami myślałem nad wprowadzeniem kilku nowych klas : 1. Saper : * posiada 2 miny ( INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] ) * P90 -----> Elitarny Saper : * 4 miny ( -||- ) * P90 + 15 obrażeń * MAC 10 + 20 obrażeń 2. Oszust : * posiada FAMASa i GALIego * 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika -----> Kradziej : * posiada FAMASa i GALIego + 25 obrażeń * 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika * bezlik ammo 3. Detektyw : * AUTO BH * widoczność : 50 * 1/3 SCOUT -----> Elitarny detektyw : * AUTO BH * widoczność 45 * 1/2 SCOUT * odporny na rakiety 4. Anty : * posiada G3/SG - 1 * 50% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa * 50% obrażeń mniej z rakiet -----> SuperAnty : * posiada G3/SG - 1 * posiada wszystkie rodzaje pistoletów * 75% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa * 75% obrażeń mniej z rakiet * bezlik ammo Liczę na liczne komentarze , mówcie , jak podobają wam się korekty w danych klasach - myślę ,że byłby lepszy balans , premki dalej warto byłoby kupować , a gra stałaby się ciekawsza :) Pozdro ! Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny wiedzmin Napisano 20 Października 2014 Udostępnij Napisano 20 Października 2014 myślę ze do tych premek masz racje ale do reszty się nie zgadzam bo bilans jest dobry oraz niepotrzebne są nowe klasy niech zostanie tak jak jest jednak do tych premek masz trochę racji w szczególności krasnolud jest przesadzony:P Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-18921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
` izcoN (◣_◢) Napisano 26 Października 2014 Udostępnij Napisano 26 Października 2014 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty przez moderatora. Powód: Temat został zamknięty. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl Kontaktując się ze mną: - Przedstaw się. - Przejdź do sedna sprawy. - Zawrzyj istotne informacje. - Czekaj cierpliwie na odpowiedź. TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-19580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RumcajsJumper Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 Wiadomość automatyczna Temat został przeniesiony z "Serwery Counter Strike 1.6 → Cod 2001 - 31.186.83.241:27166 → Propozycje zmian" do "Śmietnik → Archiwum". POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO! Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-41153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi