Skocz do zawartości

Zablokowane <span class="ipsBadge ipsBadge_red">Zamknięte</span> Balans Postaci Na Cod2001 Lv :) Hoot!


kzysio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam kilka propozycji co do zmian pod względem naszych klas postaci na serwerze.

Według mnie balans nie jest zbyt idealny , tyczy się to głównie klas premium (m.in. Krasnolud , który jest za mocny , a Invisible - który jest za słaby). Myślę ,że staty i zestawy broni zostaną bez zmian - oprócz niektórych klas

Przedstawię wam opis każdej z nich po mojej myśli i liczę na liczne komentarze i dodatkowe pomysły zmian !

 

1. Snajper :

* 250% obrażeń z AWP + INELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 65 !

* 1/2 z noża ( 100% widzialności )

 

-----> Elitarny snajper :

* 300% obrażeń z AWP + INTELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 55 !

* 1/1 z noża ( 100% widzialności )

 

2. Komandos :  ( tutaj raczej bez zmian )

* 1/1 z noża 

 

-----> Nocny komandos :

* 1/1 z noża 

* widoczność spada do 75 

 

3. Graves :

* AK47 + M4 +  20 obrażeń 

* brak rozrzutu w broniach

 

-----> Elitarny Graves :

* bezlik ammo 

* AK47 + M4 + 30 obrażeń

* brak rozrzutu w broniach

 

4. Obrońca :

* dostaje 50% mniej obrażeń z rakiet

* + 15 obrażeń do krowy

 

----->  Generał :

* dostaje 60% mniej obrażeń z rakiet

* + 20 obrażeń do krowy

* widoczność spada do 25

* trzymając AWP / SCOUT widoczność wzrasta do 40 

 

5. Wsparcie ogniowe :

* posiada 2 rakiety ( 75 obrażeń + INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] )

* 1 podskok

 

-----> Ogniotwór :

* posiada 3 rakiety ( 200 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ int : 2 ] )

* 2 podskoki

 

6. Mnich :

* teleportacja co 4 sekundy 

* wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

-----> Szybki :

* teleportacja co 3 sekundy

* wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

* 1 podskok

 

7. Elektryk :

* posiada 3 błyskawice ( 50 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

----->  Spawacz :

* posiada 4 błyskawice ( 100 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

* dodatkowa broń MP5 + 15 obrażeń

 

8.  Rusher :

* 1/8 z M3 

* 2x większy magazynek po naładowaniu na nożu ( prędkość ładowania zależna od Int )

 

----->  Mistrz rushu :

* 1/10 z XM1014

* 1/6 z M3

* bezlik ammo

 

9. Szturmowiec : 

* M4 + 20 obrażeń

* 2 podskoki 

 

 

----->  Szturmer :

* M4 + 30 obrażeń

* bezlik ammo

* 3 podskoki

 

10. Strażnik :

* posiada 2 repliki odbijające obrażenia ( odbijanie zależne od int : do 200 int. : 30% / do 500 int. : 50% / powyżej 500 int : 75% odbitych obrażeń )

* repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść i innych osób 

* po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 50% obrażeń posiadanej inteligencji

 

 

----->  Camper :

* posiada 3 repliki odbijające obrażenia ( -||- )

* repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść ani innych osób

* po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 75% obrażeń posiadanej inteligencji 

* MP5 + 25 obrażeń

 

 

 

KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM!

 

 

1. Amadeusz :

* MP5 + INTELIGENCJA / 5 ( Int : 5 )

* bezlik ammo ?

* 1/5 z HE

 

 

2. Invisible :

* tylko nóż , z którego ma 1/2 

* 0 widoczności

* odporny na itemy : EAGLE EYE i OKO SAURONA ( przez 1/2 z noża )

 

3. Tajniak :

* posiada 1/30 z krowy

* widzialność na nożu spada do 10 / 15 ( żeby nie był niczym invisible ... )

* 1/5 z HE

 

4. Assasin :

* podczas kucania widoczność spada do 25 

* 1/2 z AWP

* 1/7 z DEAGLA 

* 2 rakiety ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

5. Krasnolud :

* posiada XM i TMP , z których ma bezlik ammo 

* widoczność podczas kucania spada do 20

* 1 podskok

 

 

 

Poza tymi paroma korekcyjnymi zmianami myślałem nad wprowadzeniem kilku nowych klas :

 

1. Saper :

* posiada 2 miny ( INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] )

* P90

 

 

----->  Elitarny Saper :

* 4 miny ( -||- )

* P90 + 15 obrażeń

* MAC 10 + 20 obrażeń

 

 

2. Oszust :

* posiada FAMASa i GALIego 

* 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

----->  Kradziej :

* posiada FAMASa i GALIego + 25 obrażeń

* 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika

* bezlik ammo

 

 

3. Detektyw :

* AUTO BH

* widoczność : 50

* 1/3 SCOUT

 

----->  Elitarny detektyw :

* AUTO BH

* widoczność 45

* 1/2 SCOUT

* odporny na rakiety 

 

 

4. Anty :

* posiada G3/SG - 1 

* 50% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa

* 50% obrażeń mniej z rakiet

 

----->  SuperAnty :

* posiada G3/SG - 1 

* posiada wszystkie rodzaje pistoletów 

* 75% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa

* 75% obrażeń mniej z rakiet

* bezlik ammo

 

 

 

Liczę na liczne komentarze , mówcie , jak podobają wam się korekty w danych klasach - myślę ,że byłby lepszy balans , premki dalej warto byłoby kupować , a gra stałaby się ciekawsza :)

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/
Udostępnij na innych stronach

myślę ze do tych premek masz racje ale do reszty się nie zgadzam bo bilans jest dobry oraz niepotrzebne są nowe klasy niech zostanie tak jak jest jednak do tych premek masz trochę racji w szczególności krasnolud jest przesadzony:P

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-18921
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Temat został zamknięty przez moderatora.

 

Powód: Temat został zamknięty.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami.

Administracja CSowicze.pl

Kontaktując się ze mną:

- Przedstaw się.

- Przejdź do sedna sprawy.

- Zawrzyj istotne informacje.

- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.

 

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI

WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-19580
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Wiadomość automatyczna


Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike 1.6Cod 2001 - 31.186.83.241:27166Propozycje zmian"

do

"ŚmietnikArchiwum".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/3572-zamkni%C4%99te-balans-postaci-na-cod2001-lv-hoot/#findComment-41153
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Color format