Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

kzysio

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dotacje

    0.00 PLN 

O kzysio

  • Urodziny 11/04/1996

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

8065 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kzysio

Nowy

Nowy (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Mam kilka propozycji co do zmian pod względem naszych klas postaci na serwerze. Według mnie balans nie jest zbyt idealny , tyczy się to głównie klas premium (m.in. Krasnolud , który jest za mocny , a Invisible - który jest za słaby). Myślę ,że staty i zestawy broni zostaną bez zmian - oprócz niektórych klas Przedstawię wam opis każdej z nich po mojej myśli i liczę na liczne komentarze i dodatkowe pomysły zmian ! 1. Snajper : * 250% obrażeń z AWP + INELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 65 ! * 1/2 z noża ( 100% widzialności ) -----> Elitarny snajper : * 300% obrażeń z AWP + INTELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 55 ! * 1/1 z noża ( 100% widzialności ) 2. Komandos : ( tutaj raczej bez zmian ) * 1/1 z noża -----> Nocny komandos : * 1/1 z noża * widoczność spada do 75 3. Graves : * AK47 + M4 + 20 obrażeń * brak rozrzutu w broniach -----> Elitarny Graves : * bezlik ammo * AK47 + M4 + 30 obrażeń * brak rozrzutu w broniach 4. Obrońca : * dostaje 50% mniej obrażeń z rakiet * + 15 obrażeń do krowy -----> Generał : * dostaje 60% mniej obrażeń z rakiet * + 20 obrażeń do krowy * widoczność spada do 25 * trzymając AWP / SCOUT widoczność wzrasta do 40 5. Wsparcie ogniowe : * posiada 2 rakiety ( 75 obrażeń + INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] ) * 1 podskok -----> Ogniotwór : * posiada 3 rakiety ( 200 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ int : 2 ] ) * 2 podskoki 6. Mnich : * teleportacja co 4 sekundy * wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) -----> Szybki : * teleportacja co 3 sekundy * wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) * 1 podskok 7. Elektryk : * posiada 3 błyskawice ( 50 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) -----> Spawacz : * posiada 4 błyskawice ( 100 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) * dodatkowa broń MP5 + 15 obrażeń 8. Rusher : * 1/8 z M3 * 2x większy magazynek po naładowaniu na nożu ( prędkość ładowania zależna od Int ) -----> Mistrz rushu : * 1/10 z XM1014 * 1/6 z M3 * bezlik ammo 9. Szturmowiec : * M4 + 20 obrażeń * 2 podskoki -----> Szturmer : * M4 + 30 obrażeń * bezlik ammo * 3 podskoki 10. Strażnik : * posiada 2 repliki odbijające obrażenia ( odbijanie zależne od int : do 200 int. : 30% / do 500 int. : 50% / powyżej 500 int : 75% odbitych obrażeń ) * repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść i innych osób * po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 50% obrażeń posiadanej inteligencji -----> Camper : * posiada 3 repliki odbijające obrażenia ( -||- ) * repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść ani innych osób * po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 75% obrażeń posiadanej inteligencji * MP5 + 25 obrażeń KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! 1. Amadeusz : * MP5 + INTELIGENCJA / 5 ( Int : 5 ) * bezlik ammo ? * 1/5 z HE 2. Invisible : * tylko nóż , z którego ma 1/2 * 0 widoczności * odporny na itemy : EAGLE EYE i OKO SAURONA ( przez 1/2 z noża ) 3. Tajniak : * posiada 1/30 z krowy * widzialność na nożu spada do 10 / 15 ( żeby nie był niczym invisible ... ) * 1/5 z HE 4. Assasin : * podczas kucania widoczność spada do 25 * 1/2 z AWP * 1/7 z DEAGLA * 2 rakiety ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] ) 5. Krasnolud : * posiada XM i TMP , z których ma bezlik ammo * widoczność podczas kucania spada do 20 * 1 podskok Poza tymi paroma korekcyjnymi zmianami myślałem nad wprowadzeniem kilku nowych klas : 1. Saper : * posiada 2 miny ( INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] ) * P90 -----> Elitarny Saper : * 4 miny ( -||- ) * P90 + 15 obrażeń * MAC 10 + 20 obrażeń 2. Oszust : * posiada FAMASa i GALIego * 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika -----> Kradziej : * posiada FAMASa i GALIego + 25 obrażeń * 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika * bezlik ammo 3. Detektyw : * AUTO BH * widoczność : 50 * 1/3 SCOUT -----> Elitarny detektyw : * AUTO BH * widoczność 45 * 1/2 SCOUT * odporny na rakiety 4. Anty : * posiada G3/SG - 1 * 50% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa * 50% obrażeń mniej z rakiet -----> SuperAnty : * posiada G3/SG - 1 * posiada wszystkie rodzaje pistoletów * 75% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa * 75% obrażeń mniej z rakiet * bezlik ammo Liczę na liczne komentarze , mówcie , jak podobają wam się korekty w danych klasach - myślę ,że byłby lepszy balans , premki dalej warto byłoby kupować , a gra stałaby się ciekawsza :) Pozdro !
  2. Gram camperem , może niejednokrotnie stawiałem repliki w przejściach , ale starałem się ustawić je ,żeby dało się w jakikolwiek sposób przejść. Poza tym to , jeśli się kogoś zablokuje w replice to jest przypadek i nie da się tego ominąć , jeśli ktoś obok przechodzi i akurat ja wcisnę sobie "E" . Zasada grania camperem nie jest łatwa , bo repliki stawia się wtedy , kiedy ktoś do Ciebie strzela i ty stawiasz sobie kopie przed sobą , żeby odbić obrażenia , a to czy ,że jest to często w jakimś pomieszczeniu i utrudnia ono później przejście to nie wina replik . Jedyną opcją byłoby stawianie replik , jako duchów , które odbijałyby obrażenia , a działały jak ktoś z naszego teamu ,że możemy po prostu przez niego przejść.
  3. Widzę ,że akcja z moim banem , który polegał na identycznej zasadzie nie poskutkował ..... Weźcie proszę ogarnijcie tych adminów i niech przed każdym wejściem na serwer sprawdzają , kto ma UB , a kto nie.... Oczywiście dostaniesz UB :)
  4. Brat nie orientuje się , jak wstawiać SSy i szukać wszystkich informacji , także wstawiam za niego link do AMXBans : http://csowicze.pl/amxbans/ban_list.php?bid=1323
  5. http://csowicze.pl/amxbans/ban_list.php?bid=1324 Proszę Cię bardzo :)
  6. Nick: Sysia ;* Data i godzina: 19:01:19 Na kogo chcesz złożyć skargę: Admin Sysia ;* Opis sytuacji: Dostałem mściwego bana za rzekomą obrazę kogoś wczoraj ( nie zaprzeczam ,bo miałem zły dzień , więc mogłem coś komuś napisać) ale chyba nie wolno jej dawać banów za coś zaległego tj. WCZORAJ! Dowody: http://csowicze.pl/amxbans/ban_list.php IP/ STEAM_ID: VALVE_0:4:7702257
  7. No nie mów ,że niee :) chodziłeś na kucku i przeładowywałeś broń , a SSy są czyste :P
  8. Oczywiście ,że powinni to już dawno wprowadzić i ciągle wszyscy na to czekają :D
  9. Zgadzam się z @up :D przyda się trochę nowości na serwerze , bo ciągle jest weestwood ...
  10. Twój nick: Laurian Nick admina: ExoRc1sM Data i Godzina: 14.10.2014 - 19:37:53 Mapa: de_inferno Opis sytuacji: Niewidka diabła na komandosie i pech admina ,że ruszał się , kiedy kucał na krasnoludzie :D Screeny spakowane w .rar: http://speedy.sh/8BAUs/cstrike.rar Link do bana w AmxBans: http://csowicze.pl/amxbans/ban_list.php?bid=1083 Wycinek z consoli: http://speedy.sh/zkUYq/Bez-tytulu.png
  11. Ostatnio eAsy sKill# podesłał mi nowego CSa , na którym zapisują mi się SSy. Zainstalowałem go też na koncie brata i od tej pory mam takie samo IP. Ostatnio on dostał Ssy na forum , które wstawiliśmy na nick : arTysTa ;c . Natomiast ja muszę czekać , ponieważ skoro on ma bana to i ja ( mamy stałe , niezmienne IP - bo radiówka ) , także nie rozumiem jakoś problemu?... Ja gram na nicku : Laurian . Myśle ,że sprawa jest jasna i oczywista i jeśli któryś z adminów serwera Cod 2001 Lv interesuje się to od teraz będzie wiedział w czym leży problem. Liczę na UB i mam nadzieję ,że więcej nie będzie już takich problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie