sNaxu 25 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Przejdźmy od razu do rzeczy. Bonusy player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie player_b_damage[33] = 1 //Dodatkowe obrażenia player_b_money[33] = 1 // ,,Bag,, ,player_b_silent[33] = 1 // cicho chodzisz player_b_gravity[33] = 1 //Wyżej skaczesz i gdy wciśniesz e spadasz zadając obrażenia player_b_inv[33] = 1 //Ustawia niewidzialność gracza (255 to norm , ninja to 8) player_b_grenade[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z he player_b_reduceH[33] = 1 //Zabiera życie od 100 player_b_theif[33] = 1 //Kradniesz kasę i możesz zamienić 1k na 15 hp player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się player_b_explode[33] = 1 /Wybuchasz po śmierci zadając 75 obrażen player_b_heal[33] = 1 //Co 5 sekund leczysz się za x możesz postawić leczący totem który będzie cie leczył za x player_b_gamble[33] = 1 //Loteria, masz szanse na jeden z pięciu bonusów player_b_blind[33] = 1 //Oślepienie player_b_fireshield[33] = 1 //Gdy użyjesz oślepiasz i zadajesz obrażenia graczowi (tobie też zbiera) player_b_meekstone[33] = 1 //Posiadasz sztuczną bombe player_b_teamheal[33] = 1 //Możesz użyć tarczy na graczu. Każdy pocisk się od niego odbije w atakującego. Jeśli ktoś cie postrzeli zginiesz player_b_redirect[33] = 1 //Zredukowane obrażenia o ... player_b_fireball[33] = 1 //Możesz wypuścić kule ognia player_b_ghost[33] = 1 //Możesz przechodzić przez ściany player_b_eye[33] = 1 //Możesz postawić kamere player_b_blink[33] = 1 //Możesz się teleportować ppm player_b_windwalk[33] = 1 //Uzyj, zeby stac sie niewidzialny. W tym czasie nie będziesz mógł atakować, ale za to staniesz się szybszy na x sekund player_b_froglegs[33] = 1 //Jak kucniesz po 4 sekundach zrobi ci long jumpa player_b_silent[33] = 1 // Cicho chodzisz player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników player_b_sniper[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z scouta player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu player_b_smokehit[33] = 1 //Gdy trafisz przeciwnika smoukiem to on zginie player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów player_b_firetotem[33] = 1 //Użyj aby postawić ognisty totem player_b_hook[33] = 1 //użyj aby przyciągnąć przeciwnika do siebie player_b_darksteel[33] = 1 //Większe obrażenia od tyłu player_b_illusionist[33] = 1 //Możesz stać się kompletnie niewidzialny na x sekund . Każdy strzał cię zabija player_b_mine[33] = 1 //Możesz postawić mine Każdy item na szablon: case 2: - case itemu (musi być po kolei) { player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy) player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item player_b_damage[id]) dopisujemy na koncu hudmessage (zamiast damage bonus który dodaliśmy) %s - nazwa przedmiotu %i - wartość bonusu item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu) Następnie przechodzimy do linijki new rannum = random_num(1,68) w miejscu 68 wpisujemy numer ostatniego case Niektóre przedmioty nie posiadają własnego opisu. Szukamy public iteminfo(id) dodajemy na podstawie tego if (player_b_vampire[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Kradnie ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga") Naprzykład if (player_b_godmode[id] > 0) { num_to_str(player_b_godmode[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Staniesz sie niesmiertelny przez ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," sekund") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiKerr 216 Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Wiadomość wygenerowana automatycznie Powód: Zamykam Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość esej Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Wiadomość wygenerowana automatycznie Powód: zamykam Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja CSowicze.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość esej Napisano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 Wiadomość automatyczna Temat został przeniesiony z "AMXX → Poradniki" do "Archiwum Forum → Tematy Archiwalne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi