Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_office

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_office
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 1 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 28 / 28 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 42 / 264 Wszystkich graczy
  • 16% Zapełnienie serwerów

Sprawdź co u nas się dzieje w

Redakcja

Pokaż ostatnie tematy

Liga typera

Pokaż ostatnie tematy

Serwery

Pokaż ostatnie tematy

Przywitalnia

Pokaż ostatnie tematy

Grafika

Pokaż ostatnie tematy

xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. W tym poradniku przedstawię jak dodać nóż w pluginie KnifeMod. A więc przejdźmy od razu do rzeczy.

 

1. Dodanie cvar'ów.

register_clcmd("say /knife", "display_knife")


CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

a) Po sv_gravity mój przypadek to:

CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

b) Wygląda to teraz tak:

register_clcmd("say /knife", "display_knife")


CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

2. Dodanie Modeli.

public plugin_precache() { 
precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl") 
precache_model("models/p_knife.mdl")

a) po  "models/p_knife.mdl" dodajemy ścieżkę do modelu. W moim przypadku wygląda to tak:

precache_model("models/knife-mod/p_pala.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pala.mdl")

3. MENU WYBORU NOŻY

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

a) Ja sobie dodam nowe

add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n")

b) wygląda to teraz tak:

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n")

 

add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

 

4. Modele (co innego)

 
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife


new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED


new vModel[56],pModel[56]


switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
} 

Po 

case 4: {format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}

dodajemy

case 5: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl")
}

a) wygląda tak:

 
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife


new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED


new vModel[56],pModel[56]


switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl")
}
} 

5. Reszta - Dodajemy cvary, na dole jest podane jak to wygląda u Mnie.

public task_healing(id) {  
new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
if (!addhealth)
return  


new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
maxhealth = MAX_HEALTH 
}  


new health = get_user_health(id)   

Poradnik wykonany w 100% przeze Mnie. Kopiowanie tylko i wyłącznie za moją zgodą.

Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: Zamykam

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

  • 6 miesięcy później...
Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: zamek

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie