Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      de_chateau

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa de_chateau
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 2
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 3 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 0 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 134 / 134 graczy
    • Właściciel:

  • 7 Wszystkich serwerów
  • 168 / 308 Wszystkich graczy
  • 55% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. W tym poradniku przedstawię jak dodać nóż w pluginie KnifeMod. A więc przejdźmy od razu do rzeczy.

 

1. Dodanie cvar'ów.

register_clcmd("say /knife", "display_knife")


CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

a) Po sv_gravity mój przypadek to:

CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

b) Wygląda to teraz tak:

register_clcmd("say /knife", "display_knife")


CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

2. Dodanie Modeli.

public plugin_precache() { 
precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") 
precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl") 
precache_model("models/p_knife.mdl")

a) po  "models/p_knife.mdl" dodajemy ścieżkę do modelu. W moim przypadku wygląda to tak:

precache_model("models/knife-mod/p_pala.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pala.mdl")

3. MENU WYBORU NOŻY

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

a) Ja sobie dodam nowe

add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n")

b) wygląda to teraz tak:

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")

add(menuBody, 511, "5. Pala strażnika \y(Broń CT)\w^n")

 

add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

 

4. Modele (co innego)

 
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife


new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED


new vModel[56],pModel[56]


switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
} 

Po 

case 4: {format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}

dodajemy

case 5: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl")
}

a) wygląda tak:

 
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife


new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED


new vModel[56],pModel[56]


switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pala.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pala.mdl")
}
} 

5. Reszta - Dodajemy cvary, na dole jest podane jak to wygląda u Mnie.

public task_healing(id) {  
new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
if (!addhealth)
return  


new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
maxhealth = MAX_HEALTH 
}  


new health = get_user_health(id)   

Poradnik wykonany w 100% przeze Mnie. Kopiowanie tylko i wyłącznie za moją zgodą.

Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: Zamykam

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

  • 6 miesięcy później...
Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: zamek

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie