Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_italy

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_italy
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 1 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 117 / 117 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 178 / 353 Wszystkich graczy
  • 50% Zapełnienie serwerów

Sprawdź co u nas się dzieje w

Redakcja

Pokaż ostatnie tematy

Liga typera

Pokaż ostatnie tematy

Serwery

Pokaż ostatnie tematy

Przywitalnia

Pokaż ostatnie tematy

Grafika

Pokaż ostatnie tematy

xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jak zrobić swojego questa by DarkGL.



//questy
//Autor DarkGL : )
new quest_gracza[33];
new ile_juz[33];


//przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie
new questy[][]={
{1,2,Ninja,500,0},
{1,3,Mag,1200,1},
{1,6,Zabojca,2000,0},
{2,6,Hunter,5000,0},
{2,15,Barbarzynca,15000,1},
{2,20,Paladyn,20000,1},
{3,65,Barbarzynca,150000,1},
{3,120,Paladyn,200000,1}
}


new vault_questy;
new vault_questy2;


//od , do , hp
new prze[][]={
{1,50,20},
{51,80,40},
{81,140,60}
}


new prze_wybrany[33]


new questy_info[][]={
"Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)",
"Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)",
"Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)",
"Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)",
"Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)",
"Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)",
"Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)",
"Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)"
}


new questy_zabil[][]={
"Ninjow",
"Magow",
"Zabojcow",
"Lowcow",
"Barbarzyncow",
"Paladynow",
"Barbarzyncow",
"Paladynow"
}2. w plugin_init dodajemy
vault_questy = nvault_open("Questy");
vault_questy2 = nvault_open("Questy2");


register_clcmd("say /questy","menu_questow")
register_clcmd("say /quest","menu_questow")


3.w dowolnym miejscu w kodzie dodajemy



public menu_questow(id){
if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){


new menu = menu_create("Menu Questow","menu_questow_handle")
new formats[128]
for(new i = 0;i<sizeof prze;i++){
formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[i][0],prze[i][1]);
menu_additem(menu,formats)
}
menu_display(id,menu,0)
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Wykonaj najpierw poprzednie zadanie")
}
}


public menu_questow_handle(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(player_lvl[id] < prze[item][0]){
client_print(id,print_chat,"Masz za maly level!");
menu_questow(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new formats[128]
formatex(formats,127,"Questy od %d do %d poziomu",prze[item][0],prze[item][1]);
new menu2 = menu_create(formats,"menu_questow_handle2")
for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
if(questy[i][0] == item+1){
menu_additem(menu2,questy_info[i]);
}
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
prze_wybrany[id] = item+1;
menu_display(id,menu2)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zapisz_questa(id,quest){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[64];
format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
nvault_set(vault_questy,key,"1");
}


public zapisz_aktualny_quest(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
new data[32]
formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d",quest_gracza[id]+1,ile_juz[id]);
nvault_set(vault_questy2,key,data);
}


public wczytaj_aktualny_quest(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"questy-%d-%s",player_class[id],name);
new data[32];
nvault_get(vault_questy2,key,data,31);
replace_all(data,31,"#"," ");
new questt[32],ile[32]
parse(data,questt,31,ile,31)
ile_juz[id] = str_to_num(ile)
return str_to_num(questt)-1
}


public wczytaj_questa(id,quest){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[64];
format(key,63,"questy-%i-%s-%i",player_class[id],name,quest);
new data[64];
nvault_get(vault_questy,key,data,63);
return str_to_num(data);
}


public menu_questow_handle2(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ile2 = 0;
for(new i = 0;i<sizeof(questy);i++){
if(questy[i][0] != prze_wybrany[id]){
continue;
}
if(ile2 == item){
item = i;
break;
}
ile2++;
}
if(questy[item][4] && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
client_print(id,print_chat,"Ten quest jest tylko dla vipow! Aby kupic vipa wejdz na forum amxx.pl");
menu_questow(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wczytaj_questa(id,item)){
client_print(id,print_chat,"Wykonales juz to zadanie!");
menu_questow(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
quest_gracza[id] = item;
ile_juz[id] = 0
zapisz_aktualny_quest(id)
client_print(id,print_chat,"Wybrales zadanie: %s powodzenia !",questy_info[item]);
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


4.w funkcji DeathMsg

w warunku


if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{

dodajemy


if(quest_gracza[kid] != -1){
if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
ile_juz[kid]++;
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
quest_gracza[kid] = -1;
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
else
{
client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
                        }
}

tak to ma wyglądać 



if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
create_itm(vid,0,"losowy item")
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
//mana_gracza[kid]+=1
//mana_gracza[headshot]+=2
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == Griswold)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == Kowal)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == Demonolog)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
if(quest_gracza[kid] != -1){
if(player_class[vid] == questy[quest_gracza[kid]][2]){
ile_juz[kid]++;
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
if(ile_juz[kid] == questy[quest_gracza[kid]][1]){
client_print(kid,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[kid]],questy[quest_gracza[kid]][3])
zapisz_questa(kid,quest_gracza[kid])
Give_Xp(kid,questy[quest_gracza[kid]][3]);
quest_gracza[kid] = -1;
zapisz_aktualny_quest(kid)
}
else
{
client_print(kid,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[kid],questy[quest_gracza[kid]][1],questy_zabil[quest_gracza[kid]])
}
}
}


5. 


quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);

musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas

dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad



public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/
new lx[28] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
        LoadXP(id, player_class[id])        
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
c_damage[id]=3
zmiana_skinu[id]=1
changeskin(id,0)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
c_jump[id]=1
c_mine[id]=2
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
c_respawn[id]=4
c_vampire[id]=random_num(1,3)
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca      
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1    
        LoadXP(id, player_class[id])
    }
    case 9: 
    { 
        select_class(id,lx)
    }
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)


return PLUGIN_HANDLED
}


Wiem jestem cienki w pisaniu poradników : D

Napisano (edytowane)

Dobry poradnik fajnie fajnie, ale to nie jemu dziękujcie tylko osobie która to wykonała (bo on to tylko przekopiował) : DarkGl (jakby ktoś nie wiedział: Administrator sieci AmxxSupport)

Edytowane przez Shadowek
Napisano

Shadowek, Masz rację, niech nie dziękują Mi tylko Jemu, żeby nikt się nie czepiał - Ja nigdzie nie napisałem że poradnik jest mojego autorstwa.

Napisano
  W dniu 30.11.2015 o 20:49, sNaxu napisał:

Shadowek, Masz rację, niech nie dziękują Mi tylko Jemu, żeby nikt się nie czepiał - Ja nigdzie nie napisałem że poradnik jest mojego autorstwa.

Tylko, żebyś sobie nie pomyślał, że chciałem cię obrazić nic z tych rzeczy. Ja tylko im napisałem, że to wykonał DarkGL, ponieważ niektórzy chyba nie czytają początku :)

Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: Dzięki za poradnik, zamykam

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

  • 6 miesięcy później...
Napisano

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: zamek

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie